Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
griebels schreef:Ik zou bijna zeggen dat je nog maar eens moet kijken en dan alleen naar de kronkels kijken.

griebels schreef:Er ligt in elk geval wel een plas bloed onder zijn lijf, en zijn "pyama" zit ook onder. Hij leefde zeker nog toen de preek gehouden werd. Daarna zit er ong 1min tussen voordat de daadwerkelijke slachting begint. Ik blijf erbij dat ik hem zie kronkelen... Ziek is dat toch, dat die beesten (mensen wil ik ze niet meer noemen) dat zo kunnen.
AnneliesB"]
[quote="Sando"][quote="Kinta"]
nou, geef me een andere reden.
Ik hoef dat fimpje niet te zien om er over te kunnen praten.
[/quote]
Wat een frikandellen reactie zeg !
[/quote]
jij bent een frikandellenwijf!
Het is toch om te KOTSEN om zo een film te kijken!
[/quote]
Heb je het filmpje gezien, Annelies?
Ik denk nl. dat iedereen dat voor zichzelf mag uitmaken. Hoe je het ook wendt of keert, dit is realiteit. Je hoeft er niet naar te kijken, maar hoe kan je een oordeel vellen als je het niet gezien hebt? Dat is precies de reden waarom ik het wél bekeken heb.
[quote="Anique_Vaandrig schreef:ik vraag me trouwens af of hij wist wat hem boven het hoofd hing
faye"]
[quote="griebels schreef:Mij ook via pb aub.. dan kijk ik ook nog even naar die tijd enzo.

griebels"]
[quote="faye"][quote="griebels schreef:Mij ook via pb aub.. dan kijk ik ook nog even naar die tijd enzo.

AnneliesB"]
[quote="Sando"][quote="Kinta schreef:nou, geef me een andere reden.
Ik hoef dat fimpje niet te zien om er over te kunnen praten.
faye"]
[quote="griebels"][quote="faye"]
[quote="griebels schreef:Mij ook via pb aub.. dan kijk ik ook nog even naar die tijd enzo.