Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joeylover schreef:Ze heeft idd wel flink wat geboden en idd stom over jezelf te overbieden.Ik ga daar geen 3 mnd op wachten hoor! Als het er volgende week donderdag/vrijdag nog niet opstaat is het jammer maar helaas. En dan staan de spullen opnieuw op bokt!
Sugarmiss schreef:Nou ja, als ik hier de ontevreden reacties zo lees is er blijkbaar weinig gedaanHoeveel is 'een aantal meldingen' ?? En wie zegt dat er geen aktie van het team geweest is.
Fasel schreef:Hebben jullie wel eens gedacht over hoe ze aan al die spullen komt? Ik heb een theorie: ze koopt van alles van anderen, betaald het niet, vervolgens zet ze het te koop, krijgt het geld en stuurt toch niets op. Makkelijk handeltje.
smurf schreef:Citaat:Ik hoop dat je niet betaald hebt
uiteraard wel, het is altijd eerst betalen dan pas opsturen.......
een paar collega's hebben zo'n gsm, die vinden het een goed ding.
Ik heb nu een stokoude Nokia 5210, die hangt de hele dag aan het infuus, als er iemand belt, valt ie meteen weg
smurf schreef:Ik heb al haar berichten (van beide) nagespeurd en zag daar regelmatig opmerkingen zoals Dees hieboven schrijft (hé dat was mijn ....... waarom doe je het nu weer weg?)
Gewoon een "slim"handeltje dus, alleen jammer dat ik erin ben getrapt.....
Anke schreef:Deze vind ik persoonlijk ook erg geinig!
[EA-TK] tekoop dokter martens blauw maatje 38
p.s. mijn geld heb ik nog niet....
T@nj@ schreef:Wow! Is dat P!!!! Dat is dus de persoon waar ik het in het begin van het topic over heb, heb een deken speciaal voor haar gemaakt, op maat, wacht nu al iets van een maand op het geld maar ze zegt dat ze een tijd niet meer online is geweest dus ik zit nog steeds te wachten. (deken heb ik overigens nog hier, ik verstuur pas nadat ik geld binnen heb)
Daarna had ik de plaats van de bank doorgegeven i.p.v. mijn eigen woonplaats dus kon ze het geld niet overmaken (geen idee of dat zo is hoor?) en heb gisteren een pb gehad dat ze de overboeking er opnieuw uitgooit, ik zal eens mijn rekening bekijken.
Ik heb overigens gewoon haar gegevens gekregen hoor.
Ik zal jullie op de hoogte houden over de vorderingen