Wat doe je als een bokker de spullen niet opstuurt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat als je de spullen niet krijgt

Bombarderen met boze PBtjes
24 (13%)
Jammer geld weg...
2 (1%)
Eisen dat je het geld terug krijgt....
31 (17%)
Proberen via de bank het geld terug te halen? (als dat kan)
24 (13%)
Open en bloot op BOKT bekend maken....
85 (47%)
anders, namelijk.....
14 (7%)

Totaal aantal stemmen: 180

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:15

als je ze hebt, geef ze dan via TEM door aan de moddies (of via pb aan Sugarmiss die weet intussen waar het over gaat)

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:23

ik heb ze ook doorgegeven.
ik heb ook nog ergens een msn gesprek waarin ze zegt dat ze een nieuw account heeft aangemaakt. maar ja ik wil ook mijn spullen hoor want anders word het echt tijd dat we langs gaan Tong uitsteken

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:30

Citaat:
anders word het echt tijd dat we langs gaan
knokploegje Cool Nagelbijten / Gniffelen

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:44

smurf schreef:
Citaat:
anders word het echt tijd dat we langs gaan
knokploegje Cool Nagelbijten / Gniffelen
nee Schijnheilig maar wel mn spullen halen
en kamp of geen kamp lekker boeie Tong uitsteken sorry beetje melige bui.
en tja knokploegje.. we kunnen er wel 1 oprichten Cool

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 22:50

haha....maar als ik mijn geld terug krijg, dan is er voor jullie ook nog hoop enne pjotr, ik heb je gePBt over die beugelriemen .

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 23:01

joeylover schreef:
Pollytje heeft spullen van mij gekocht, dus ben benieuwd.....
Dat heeft bij mij dus 3 mnd geduurd Lachen, maar ze heeft uiteindelijk betaald. Vraag niet hoe! Maar ik heb dus alle gegevens en het geld, alleen d'r adres niet Verward Daar wacht ik nog op, om het spul te versturen.

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 23:02

Ik ga daar geen 3 mnd op wachten hoor! Als het er volgende week donderdag/vrijdag nog niet opstaat is het jammer maar helaas. En dan staan de spullen opnieuw op bokt!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 23:10

joeylover schreef:
Ik ga daar geen 3 mnd op wachten hoor! Als het er volgende week donderdag/vrijdag nog niet opstaat is het jammer maar helaas. En dan staan de spullen opnieuw op bokt!
Ze heeft idd wel flink wat geboden en idd stom over jezelf te overbieden.
Denk eigenlijk dat ze zo probeert te laten zien dat p en C niet dezelfde zijn...., maar daar trappen we niet in.
WIJ zijn tenslotte NIET Blond

Haha! Haha! Haha! Haha!
het wordt laat....dat is te merken aan mijn reacties....ik ga maar eens slapen (morgenavond eten bij mijn schoonouders....) LEUK...ahum Schijnheilig

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 23:34

Ik heb het adres...

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:01

Sugarmiss schreef:
Hoeveel is 'een aantal meldingen' ?? En wie zegt dat er geen aktie van het team geweest is.
Nou ja, als ik hier de ontevreden reacties zo lees is er blijkbaar weinig gedaan Knipoog. Maar goed, ik geef alleen mijn mening. Ik zou het beslist niet pikken dat mijn forummers op zo'n manier in de maling genomen werden en dan al helemaal niet dat mijn site zo misbruikt werd. Ieder zijn meug. Ik ben van mening dat er wel degelijk iets tegen zo iemand gedaan kan worden. Verwijderen lijkt me al een goed begin Haha!/

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:01

smurf schreef:
voorlopig ben ik nog steeds niet mobiel bereikbaar Boos! Scheve mond
Ik hoop dat je niet betaald hebt. Zag dat topic en dacht 'oh nee, dat ding moet je ieder uur opladen omdat die batterij zo kort meegaat'.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:04

smurf schreef:
ff de Boktregels nalezen, iets zegt me dat dat niet mag Schijnheilig Clown
Dus, je mag wel belazerd worden maar mensen niet waarschuwen? Lekker onredelijk verdeeld. Ik zou gewoon de link hiernaartoe neerzetten Haha!.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:09

Hebben jullie wel eens gedacht over hoe ze aan al die spullen komt? Ik heb een theorie: ze koopt van alles van anderen, betaald het niet, vervolgens zet ze het te koop, krijgt het geld en stuurt toch niets op. Makkelijk handeltje. Ik ga ook zoiets beginnen Haha!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:44

Op zich wel handig dit topic. Wilde ook nog wat kopen van corneel, maar wacht toch maar even.
Tot nog toe niet echt slechte ervaringen met dingen via Bokt kopen. 1 keertje alleen van iemand een deken gehad die 2 maten kleiner was dan gezegd.
Maar voor de rest altijd wel tevreden. Alleen de laatste koop met Anke was wat lastig. Mijn vriendin zou het overmaken, alleen dat lukte niet helemaal eerst. Gelukkig toch met een 1,5 week gelukt. En nu de spullen al 1,5 week weer binnen van Anke. Toch wel lastig als je zelf geen geld kan overmaken.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:50

gijsenkim schreef:
Stel je voor zeg dan worden we allemaal gebanned, en zij blijft mensen gewoon op bokt oplichten Haha! Haha! Haha!

typisch geval van de goeierikken opsluiten en de slechterikken door laten gaan Schijnheilig *LOL*
beeeeeeeeeetje heel erg vreemd als dat zou gebeuren dus...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:23

Citaat:
Ik hoop dat je niet betaald hebt

uiteraard wel, het is altijd eerst betalen dan pas opsturen.......

een paar collega's hebben zo'n gsm, die vinden het een goed ding.
Ik heb nu een stokoude Nokia 5210, die hangt de hele dag aan het infuus, als er iemand belt, valt ie meteen weg Boos!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:29

Fasel schreef:
Hebben jullie wel eens gedacht over hoe ze aan al die spullen komt? Ik heb een theorie: ze koopt van alles van anderen, betaald het niet, vervolgens zet ze het te koop, krijgt het geld en stuurt toch niets op. Makkelijk handeltje.

Dit klopt dus, al een mnd of 4 geleden zag ik spullen die zij eerder had gekocht, weer opnieuw verkopen (maar dan soms duurder) en dan 1x stond er een reactie van de orginele verkoper in van: hé dat was mijn dekje doe je die nu weg? En zij maakte een opmerking dat ze 't toch niet zo leuk vond en dat 't daarom weg ging.

Ze vertelde tegen mij dat nog niet had betaald, omdat 't zo vaak misging met overmaken en dat ze wel betaalde en nooit d'r spullen kreeg.
Ik zie nu dat ze wel m'n pb heb gehad(waarin ik om d'r adres vraag), maar ze heeft nog niks terug gestuurd. Verward

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:36

Ik heb al haar berichten (van beide) nagespeurd en zag daar regelmatig opmerkingen zoals Dees hieboven schrijft (hé dat was mijn ....... waarom doe je het nu weer weg?)
Gewoon een "slim"handeltje dus, alleen jammer dat ik erin ben getrapt.....

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 10:52

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:00

smurf schreef:
Citaat:
Ik hoop dat je niet betaald hebt

uiteraard wel, het is altijd eerst betalen dan pas opsturen.......

een paar collega's hebben zo'n gsm, die vinden het een goed ding.
Ik heb nu een stokoude Nokia 5210, die hangt de hele dag aan het infuus, als er iemand belt, valt ie meteen weg Boos!

Hmm, de 22i is een prima apparaat. HEb ik ook. Maar de 21. Hmmm, de KPN gaf de mogelijkheid om gratis een tweede batterij te bestellen. Zegt genoeg. Mijn moeder heeft mijn oude 21. Die haalt hem niet eens meer van de lader af.

Maar goed, misschien hadden wij een slechte variant (EJ en ik hadden dezelfde). Later kwam de KPN met een aanbieding van de 22 met verbeterde batterij omdat mensen toch wel erg geirriteerd raakten van die batterij van de 21.

sorry Verdrietig

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:01

smurf schreef:
Ik heb al haar berichten (van beide) nagespeurd en zag daar regelmatig opmerkingen zoals Dees hieboven schrijft (hé dat was mijn ....... waarom doe je het nu weer weg?)
Gewoon een "slim"handeltje dus, alleen jammer dat ik erin ben getrapt.....

Ai, ik ben blijkbaar toch naief. Tuurlijk wel vermoeden maar dat iemand toch echt zoiets doet Boos!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:03

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:04

Wow! Is dat P!!!! Dat is dus de persoon waar ik het in het begin van het topic over heb, heb een deken speciaal voor haar gemaakt, op maat, wacht nu al iets van een maand op het geld maar ze zegt dat ze een tijd niet meer online is geweest dus ik zit nog steeds te wachten. (deken heb ik overigens nog hier, ik verstuur pas nadat ik geld binnen heb)
Daarna had ik de plaats van de bank doorgegeven i.p.v. mijn eigen woonplaats dus kon ze het geld niet overmaken (geen idee of dat zo is hoor?) en heb gisteren een pb gehad dat ze de overboeking er opnieuw uitgooit, ik zal eens mijn rekening bekijken.
Ik heb overigens gewoon haar gegevens gekregen hoor.
Ik zal jullie op de hoogte houden over de vorderingen

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:06

Lijkt me heel wijs Tanja om niets te versturen.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:07

T@nj@ schreef:
Wow! Is dat P!!!! Dat is dus de persoon waar ik het in het begin van het topic over heb, heb een deken speciaal voor haar gemaakt, op maat, wacht nu al iets van een maand op het geld maar ze zegt dat ze een tijd niet meer online is geweest dus ik zit nog steeds te wachten. (deken heb ik overigens nog hier, ik verstuur pas nadat ik geld binnen heb)
Daarna had ik de plaats van de bank doorgegeven i.p.v. mijn eigen woonplaats dus kon ze het geld niet overmaken (geen idee of dat zo is hoor?) en heb gisteren een pb gehad dat ze de overboeking er opnieuw uitgooit, ik zal eens mijn rekening bekijken.
Ik heb overigens gewoon haar gegevens gekregen hoor.
Ik zal jullie op de hoogte houden over de vorderingen

Sugarmiss heeft inmiddels de gegevens van C, maar nog niet van P.