Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:55

Op deze blue monday hebben we er in ieder geval een lekker (koud) zonnetje bij :D

Ik hou wel van de winter, maar niet van die mistige dagen zoals gisteren.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:08

hahahatsjoe schreef:
Charaz schreef:
Pasen vind ik altijd een hele vrolijke tijd, het weer wordt beter, alles is weer groen aan het worden buiten en het valt meestal rond mijn verjaardag.
We doen niet veel bijzonders behalve een paasontbijtje.

Dat vind ik dus ook, dan gaan we weer naar de zomer toe !

EmptyWords schreef:
Komende week zijn de verwachtingen goed!

Het gaat vriezen... weer met water slepen en niet de wei op kunnen, poep bikken... IK WIL LENTE !!!

Soms... ben ik blij dat ik geen paard meer heb.
Wandelen met de honden is dan juist weer heerlijk met dit weer.
Helaas is mijn dochter het er niet mee eens en is ze ervan overtuigd dat ze doodvriest

Saul

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:28

Pasen heeft voor mij niet speciaal een betekenis qua religie.

Voorheen was het vooral groot feest. Bij schoonfamilie kwam de hele familie en werden er eieren verstopt. Vroeger (nog voor mijn tijd helaas) gingen zij met paard en wagen de bossen in om daar eieren te zoeken.

Met mijn moeder gingen we op tweede paasdag altijd brunchen bij Robert van Beckhoven, helaas leeft mijn moeder niet meer en is afgelopen jaar de tante overleden waar we de grote paasfeesten hielden. Dit zorgt er voor mij wel voor dat pasen een iets andere dimensie heeft gekregen.

Vorig jaar hebben we voor het eerst pasen bij ons thuis gevierd, en in onze wei de eieren gezocht, ik weet niet goed wat we dit jaar gaan doen..