Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kabayo schreef:Ik heb een pellet kachel in de stacaravan wat het heerlijk warm houdt, zelfs op 17gr. Sloffen aan doen is wel aan te raden. Volgens mij is deze caravan sowieso wel 30 jaar oud.
@barbalala oh nee wat vervelend om te lezen dat je het zo koud hebt. Klopt wel, als je niks aan doet is het binnen even koud als buiten. Hier ook niet geïsoleerd. De wind waait er letterlijk doorheen dus ik hou de meeste gordijnen dicht om de tocht wat tegen te gaan. Gelukkig geen last van schimmel
Wat voor verwarming heb jij er in?
Ik woon nu 5 jaar in een stacaravan (omdat huur/koop huizen erg duur zijn helaas). Maar het bevalt mij eigenlijk wel prima
(Om nog te zwijgen over de ellende van bevroren leidingen.)
(mede omdat het zo klein en laag is).
Ik moet er in de nacht een paar keer uit om te plassen en heb je enig idee hoe koud het dan is?? 

Bellatrix schreef:Nee, dat is mij echt te koud.
Ik ben een koukleum en slik medicatie ervoor.
Ik heb nog wel mijn dunne dekbed erop, het is nog niet koud genoeg om de andere helft erop te zetten.

Selina schreef:Doen jullie eigenlijk de verwarming aan op de slaapkamer?
Ik deed het eigenlijk wel altijd. Ik heb het niet snel te warm, eerder te koud. Maar nu de verwarming het niet doet op de slaapkamer, red ik het eigenlijk ook wel met een elektrisch dekentje en een pyjama aan.

JudithGigi schreef:Ik snap niet hoe jullie het doen hoor. Ik slaap onder 3 dekens waarvan 1 elektrisch en moet dan nog voor het slapen even de airco op verwarmstand hebben om te kunnen slapen