[VOLG] Rust, ruimte en relatietest....?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [VOLG] Rust, ruimte en relatietest....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 13:42

Dat ziet er goed uit! :j

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 13:51

Gaat lekker

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 14:34

Zo dat ziet er al netjes strak uit!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 15:32

Oh wauw zeg, wat een verschil gelijk!

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-25 18:42

Het is ineens een heel verschil :j
De woonkamer mag nu lekker drogen en dan kan ik ondertussen de balken schuren en binnenkort spelen met verf O:)

In de woonkeuken en slaapkamer zitten nu ook alle plafonds en wanden, alle lichtpunten, alle aansluitingen en zelfs alles al voor de afzuigkap.
En er zit een nieuw kozijn in de slaapkamer, die deur draaide heel onhandig de kamer in en dat stalen kozijn was helemaal rot dus 2 vliegen in 1 klap!

Vandaag was de hekken meneer er, en het inmeten is niet geworden wat we gedacht hadden want de plannen zijn veranderd :')
Ergens heb ik het plan bedacht dat alles veel mooier en fijner is als we de oprit naar de andere kant van het huis gooien _O-
Niet nu uiteraard, maar dat willen we samen met de rest aanvragen en hopelijk mogen we dat dan met de bouw meenemen. Maar dat zou betekenen dat we nu meters en meters hekwerk neer zouden zetten en dat dat straks hopelijk (fingers crossed) compleet overbodig is. Aan de andere kant zit namelijk een sloot.
Dus we krijgen nu een draadhek voor tijdelijk en niet de gehele tuin maar een iets kleiner oppervlakte want dat is zoveel makkelijker. Chef kan dan straks lekker in een U om het huis rennen en hoeft niet aan voortuinbewaking te doen :Y)

Hadden ze toch bijna stiekem nog het hek vóór de voordeur bedacht, maar gelukkig lette ik op en komt het er net achter nu _O-
Ik ben al helemaal gewend aan de auto maar neerpleuren zoals het uitkomt namelijk :+

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 19:03

Word netjes! Ik dacht alleen dat er niet al teveel cosmetisch aan zou gebeuren en zie hier een kakstrak kamertje!

Wel fijn ook als je gewoon een lekker knus huisje hebt, jij bent veel thuis toch?

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-25 19:38

Nou ja, om te zorgen dat problemen weg blijven (en het huis overeind blijft de komende jaren) moesten er wel voorzetwandjes komen en daar kun je moeilijk wat verf overheen smeren :j

En het is wel de bedoeling dat het een fijn huis gaat worden, een deel dan tenminste, maar low budget. Dus we hebben geen stucadoor gebeld maar een vriend die wel eens wat stucwerk doet en schijnbaar stiekem een pietje precies is _O-

Het zijn wel maar 2 van de 4 muren in de woonkamer, de andere muren gooien we dus wel enkel verf tegenaan. Daar ben ik nu nietjes aan het wegwerken, de horror. Hoe dat gaat worden durf ik niet te zeggen dus ik laat gewoon alleen de mooie hoek zien :+

Ik ben idd heeeel veel thuis, maar gek genoeg komen de cosmetische eisen (muv de toilet omdat ik die weigerde schoon te maken...) niet van mij maar van manlief die echt nooit thuis is :evaw:

We hebben gelukkig heel veel mensen die ons schijnbaar graag helpen en erg getalenteerd zijn, we tellen onze zegeningen :j

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 21:26

Dat is echt fijn al die hulp!
Ja een goed toilet is goud waard.
Voor wat het doel was en hoe het nu is pakken jullie het mooi aan. En weet je ik denk echt dat je daar straks wel meer van kan genieten. Voelt toch meer als thuis.
( wij hebben ongeveer 12 jaar gedaan over alles verbouwen en ons toilet was het laatste).
Hoewel ik er ook weinig om gaf vind ik het nu wel fijn dat het wel op een paar afwerkingen na netjes is.

Zegt iemand die 6 jaar lang een bouwput van een toilet heeft gehad.
Nu na 6 jaar eindelijk mooi, en dan denk je, hmm had toch ook wel iets minder gekund (de details enzo en qua kosten).

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-25 19:04

12 jaar verbouwen... Ik vindt verbouwen geweldig leuk, maar 12 jaar is misschien ietsjes té _O-

Ik ben vandaag gewoon niet in het nieuwe huis geweest :=.
Ik heb zowaar mijn vrij nette kleding (lees; paardrijkleding want veel meer heb ik hier niet meer :+) aangetrokken en ben een dagje gaan hosselen O:)

Grote bus mee en roadtrip gemaakt! Tegels gescoord voor de toilet en badkamer ala 8,50 per M2 én een laminaatvloer voor de rest van het huis. Ik wilde geen laminaat want glad voor de hond, maar deze heeft wat structuur en eerlijk is eerlijk, voor 9 euro per M2 kan ik altijd nog een extra kleed kopen indien nodig :Y)

Mijn rijbroeken zijn niet de goedkoopste geweest, maar zorgen nu waarschijnlijk wel voor besparingen }:)

Volgende week gaan we volgens mij al tegels zetten. Ben erg benieuwd want mijn doelen waren; goedkoop, geen grote tegels, goedkoop, antislip op de vloer, goedkoop, niet donker en goedkoop. Nou ja, ik heb me er braaf aan gehouden en ipv mooi ben ik enkel voor niet perse vloekend gegaan +:)+

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:06

Ik ben zooooo benieuwd!!! _O-

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-25 19:22

Ik ook :')

Als ik moet gokken dan denk ik dat het meer kinderkamer gevoel gaat worden dan een spa beleving :+

Ik heb ook gewoon geen foto's gemaakt helemaal niets, dus ik ben alweer zo ongeveer vergeten wat ik heb gekocht _O-

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 21:25

Die laatste zin van je scores :))

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-25 12:41

Krijg ik toch allemaal kerstkaarten van buren <3

Bijkomend voordeel; er hangt zo'n hele mooie groene brievenbus aan een paal, kennen jullie die nog? :')
Ding staat achter een haag, is naar beneden gezakt dus moeilijk te openen en ik heb er een beetje een jeugdtrauma aan ook....

Dus ik had rondgekeken naar een nieuwe brievenbus en kwam (uiteraard) op de allerduurste uit en dan hebben we het helaas niet meer over honderden euro's :Y)

Dis tja, dan moet je overleggen enzo en krijg je een relatietest want bij mij stond het vrij bovenaan op mijn lijstje en bij manlief heeeeeelemaal onderaan O:)

Maar nu, iemand heeft de brievenbus met zoveel geweld geopend dat hij kapot is *\o/*. Bedankt postbezorger of buren :j

Ik denk dat ik binnenkort mijn droombrievenbus heb _O-

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 12:57

Ah joh als de brievenbus maar mooi is! De rest mag omvallen _O-

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 13:18

Een krakkemikkig oud huis met een prachtige nieuwe brievenbus. Dat past prima. :)

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-25 13:36

Verklaar me gerust voor gek, maar ik wil gewoon íets permanents dat ik weet waar we naartoe werken _O-

Hij past wel bij het huis trouwens, naar mijn mening dan :Y)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 13:48

Bielsje schreef:
Verklaar me gerust voor gek, maar ik wil gewoon íets permanents dat ik weet waar we naartoe werken _O-

Dat snap ik helemaal. Zou ik ook doen. Het is ook een groot project. Het klinkt vooral grappig.
Het begin is er! Go you girl.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 14:41

Haha, nu ben ik erg benieuwd naar die brievenbus die je graag wilt :D

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-25 14:48

U vraagt, wij draaien O:)

Afbeelding

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 15:02

Dat is wel een stijlvolle

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 15:27

Giet hem maar in de beton ..die jatte ze zo weg
Super mooi hoor!

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-25 15:37

aisa schreef:
Giet hem maar in de beton ..die jatte ze zo weg
Super mooi hoor!

_O-

Ding is niet te tillen :Y)
En dan bedoel ik niet naar mijn maatstaf maar in het algemeen :+

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 15:55

Bielsje schreef:

Hij heeft ook hoorns dan? :')

Edit: zie nu de foto! Ok, ik moet het toegeven... Het is wel een heel mooi ding ja!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 16:36

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 16:43

die van ons stond met bouten vast haha,er was echt handel in schijnbaar :D :D
en ja wij woonde ook in zo'n gat waar nooooit wat gebeurd <<)