Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Dit ding om dieren haar te verwijderen van kleedjes, kussentjes etc. Heb tig dingen geprobeerd maar dit werkt echt by far het beste.
https://amzn.eu/d/3TW7gCo
Lalidan schreef:moonsparkle schreef:Vind de eierkoker reacties best grappig. Ik doe ze in de pan met water, zodra het water kookt timer aan en klaar. Ik zie niet heel veel voordeel in een eierkoker maar misschien omdat ik er geen heb.
Maar dan moet je wachten tot het water kookt voor je er bij weg kan lopen, om de timer te zetten. Met een eierkoker kan je er meteen bij weg lopen.
Overigens gooi ik de eieren tegenwoordig gewoon in de airfryer, nog veel makkelijker en geen los apparaat meer nodig.
Niwla schreef:Wacht… je kunt eieren koken in de airfryer??
Tazzey schreef:Niwla schreef:Wacht… je kunt eieren koken in de airfryer??
Jazekr! Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan. Werkte perfect. Het nadeel is wel dat ze over 30 jaar nog eigeel uit de structuurverf van de muren moet peuteren maar ze waren wel snel klaar.
![]()
Ik zal uit privacy overwegingen het filmpje hier niet delen maar ik moest zowat aan de beademing van het lachen. Die dingen vielen onder de wet wapen en munitie.
PineApple schreef:MarlindeRooz schreef:Oh en m’n elektrische fleecedeken.
Ik heb hem nét weer gepakt. Ik ben wat ziekig en ik voel me koud en heb spierpijn. Dus dan is het HEERLIJK. En het scheelt stookkosten.
Deze, niet zelf gekocht maar het állerbeste verjaardagscadeau wat ik ooit gekregen heb!
Floko schreef:Daar heb ik een eiertimer voor.
Die gooi ik ook meteen erbij in en dan hoef ik alleen af en toe even die af te lezen.
https://www.xenos.nl/eiertimer
Niwla schreef:Lalidan schreef:moonsparkle schreef:Vind de eierkoker reacties best grappig. Ik doe ze in de pan met water, zodra het water kookt timer aan en klaar. Ik zie niet heel veel voordeel in een eierkoker maar misschien omdat ik er geen heb.
Maar dan moet je wachten tot het water kookt voor je er bij weg kan lopen, om de timer te zetten. Met een eierkoker kan je er meteen bij weg lopen.
Overigens gooi ik de eieren tegenwoordig gewoon in de airfryer, nog veel makkelijker en geen los apparaat meer nodig.
Wacht… je kunt eieren koken in de airfryer??
Hevonen schreef:MarlindeRooz schreef:Er is niks wat een airfryer niet kan.
Ben een groot fan van mijn airfryer, maar stofzuigen heb ik 'm nog niet kunnen leren
Jazekr! Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan. Werkte perfect. Het nadeel is wel dat ze over 30 jaar nog eigeel uit de structuurverf van de muren moet peuteren maar ze waren wel snel klaar.
![]()
Ik zal uit privacy overwegingen het filmpje hier niet delen maar ik moest zowat aan de beademing van het lachen. Die dingen vielen onder de wet wapen en munitie.
![]()
lieke2 schreef:Een eitje bij de afbakbroodjes in de airfryer, niks handiger dan dat!
(ik heb wel het idee dat ze vanuit de airfryer lastiger te pellen zijn)