Chanen schreef:Voor mij is het de eerste keer dat ik meedoe aan de Secret Santa Surprise. Zowel hier als in het algemeen. Ik zal de komende tijd de oude topics er eens op nalezen om een indruk te krijgen en inspiratie op te doen.
Sporadisch plaats ik berichten, maar verder ben ik vooral een stille meelezer op Bokt. Sorry voor wie mij als lootje heeft, maar ik ga mijn best doen wat meer informatie over mezelf te delen de komende tijd.
Om bij de basis te beginnen. Ik heet Lotte. Over twee weken word ik 39 jaar. Geboren en getogen Groningse, maar inmiddels al jaren woonachtig in Leiden. Hier woon ik samen met mijn vriend/partner/man (sinds we vorig jaar een geregistreerd partnerschap hebben afgesloten weet ik niet meer zo goed hoe ik aan hem moet refereren) en onze kat Mae in een huurappartement.
Ik ben afgestudeerd als geneesmiddelonderzoeker, maar heb helaas nooit een passende baan kunnen bemachtigen. In plaats daarvan werk ik al een jaar of 10 als ICT'er in de zorg.
Sinds vorig jaar juni lease ik een ontzettend leuk paard waar ik drie dagen in de week van mag genieten. Wedstrijdambities heb ik absoluut niet, dus we zijn lekker recreatief bezig. Grondwerk, (schrik)parcoursjes, rijden, buitenritten of gewoon lekker tutten en knuffelen. Een band kunnen opbouwen en samen groeien is voor mij eigenlijk het leukste/belangrijkste op dat vlak. Als voormalig manegeruiter probeer ik me daarnaast meer te verdiepen in alles wat met paarden te maken heeft.
Ook buiten stal om kom ik graag buiten. Vooral om te wandelen. Kortgeleden heb ik mijn eerste lange afstandswandeling uitgelopen, het Romeinse Limespad.
Verder lees ik graag. Het liefst wat serieuzer werk, maar de laatste tijd toch ook wat chicklit (bijv. Ali Hazelwood).
Een uitgaanstype ben ik niet. Nooit geweest, ook niet tijdens mijn studententijd. 's Avonds zit ik vaak met mijn vriend op de bank om een film of serie te kijken en we spelen graag spellen.
Als antwoord op de weekvraag, ik ben een ochtendmens. Geen 6 uur in de ochtend mens, maar dat altijd nog liever dan tot 2 uur 's nachts doorhalen. Met Oud & Nieuw blijf ik voor de vorm op, maar om 00.15u lig ik in bed.
Flops:
- Verzorgings- en beautyproducten. Vanwege mijn droge huid gebruik ik zo min mogelijk zeep;
- Sieraden;
- Vlees of zuivel, want ik probeer zoveel mogelijk plantaardig te eten;
- Kleding. Zag dit bij een aantal mensen voorbij komen, dus zet het er ook maar bij. Naast kledingmaat vind ik dit qua smaak ook te persoonlijk om van een ander te krijgen.
Tops:
- SmartGames IQ Mini of soortgelijke breinpuzzels;
- In het verlengde daarvan, puzzelboekjes zoals Logikwis;
- Informatieboeken over paarden. Gedrag, grondwerken, gezondheid, noem het maar op. Sinds ik mijn paardenhobby wat fanatieker heb opgepakt, wil ik me ook graag zo breed mogelijk verdiepen in alles wat er bij paarden komt kijken.
- Teksten. Humoristisch, met een dubbele betekenis of juist gevoelig. Als tegel of poster. Loesje kan ik bijvoorbeeld erg waarderen;
- Ansichtkaarten, maar dan niet de "Groeten uit..." variant. Wel van landschappen, kunstige tekeningen of getekende dieren. Ik creeër er graag een mooie wand mee in de kamer;
- Duurzaamheid. Zoals tweedehands spullen of producten als bijenwasdoek (puur als voorbeeld, want die heb ik al).
Hi! Welkom mede Leidenaar
op welke stal heb je je lease paard staan?
En Miran ook van dichtbij. Mijn paarden staan in Oud Ade, jouw richting op.
Renee ook uit deze regio. Grappig zoveel van hier.