Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BarbaravdW schreef:Oh ja ik heb t ook voor mezelf ingevuld... Mijn katten hebben wel hobbies maar sparen niet echt iets ofzo of het moet elastiekjes onder de koelkast zijn!
Ik voer carnibest als eten en een eendagskuiken voor de lekker. Ohja en allerlei merken kittenbrokjes de afgelopen maanden maar das nu klaar, restje gebruiken we als snoepjes.
Rick krijgt hills cd brokken voor blaasgruis, die mogen de anderen niet eten dus zit in een chipbak.
Zertab schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie katten als voer krijgen?
Banjer schreef:Ik heb het leukste lootje![]()
![]()
BarbaravdW schreef:Oh ja ik heb t ook voor mezelf ingevuld... Mijn katten hebben wel hobbies maar sparen niet echt iets ofzo of het moet elastiekjes onder de koelkast zijn!
Ik voer carnibest als eten en een eendagskuiken voor de lekker. Ohja en allerlei merken kittenbrokjes de afgelopen maanden maar das nu klaar, restje gebruiken we als snoepjes.
Rick krijgt hills cd brokken voor blaasgruis, die mogen de anderen niet eten dus zit in een chipbak.
BarbaravdW schreef:@Xoran Ze hebben bij onze pets place allerlei verschillende smaken, die voer ik door elkaar.
@iedereen: is er bezwaar tegen cadeautjes uit de kringloopwinkel? Voerpuzzels, dekentjes, voerbakjes enz enz? Voor mijzelf in ieder geval niet; als het er gewoon nog netjes uit ziet en schoon is enzo vind ik het prima! Betekent vaak meer budget beschikbaar voor andere dingenMeer cadeautjes is meer cadeautjes!