Secret Santa- The Cat Edition

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Secret Santa- The Cat Edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 21:52

Ik zie dat niet staan? Ben ik zo blind? :+

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 21:54

Yes heb een lootje.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 22:20

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie katten als voer krijgen? :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 22:27

Ik heb het leukste lootje *\o/* *\o/* *\o/*

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-25 22:27

Mijne krijgen Rauw voer zoals Carnibest (wat ik nog heb liggen) en Barf. Dat meng ik met een beetje schesir of Bozita. Dat krijgen ze 2 keer per dag.
Ze krijgen carnis kip en kalkoen brok ook 2 keer per dag maar wel naar behoefte dus in surefeed bakken.

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 22:29

Zertab schreef:

Ik neem het voer over van de fokker er dat is RC Sphynx.

Ben niet zo'n fan van RC maar ze heeft met dit voer nooit huidklachten. Dus dan ga ik zelf niet aanklooien.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 05:34

Ik voer Concept for Life. Nu de kittenbrok en daarna Calm & Beauty.
Natvoer blikjes Almo Nature maar ik ga nog wat andere merken proberen dus wat probeer blikjes met vis zou top zijn. De vlees versies eet Tail niet. :+

Ik zie nog steeds niet waar ik hobby's/interesses kan invullen.

Oh en mijn lijstje kan je zien als een indicatie, ik hoef niet díe spullen maar dan heb je een idee.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 07:15

Wat vul je in bij hobby's en interesses dan? Voor Muis is dat gewoon eten, slapen en een keer een echte muis vangen :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 07:24

Voor mezelf, voor als ze er ook iets voor mij bij willen doen.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 07:33

Oh ja ik heb t ook voor mezelf ingevuld... Mijn katten hebben wel hobbies maar sparen niet echt iets ofzo of het moet elastiekjes onder de koelkast zijn!

Ik voer carnibest als eten en een eendagskuiken voor de lekker. Ohja en allerlei merken kittenbrokjes de afgelopen maanden maar das nu klaar, restje gebruiken we als snoepjes.

Rick krijgt hills cd brokken voor blaasgruis, die mogen de anderen niet eten dus zit in een chipbak.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 07:35

Dan zet ik het hier wel neer. :)
Fotografie, Engelse fantasy boeken, films/series, spelletjes spelen, meubeltjes opknappen.
Ik hou van kerst en mijn boom staat dan ook al half november. Kerstspullejes zijn ook welkom.

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 08:22

BarbaravdW schreef:
Oh ja ik heb t ook voor mezelf ingevuld... Mijn katten hebben wel hobbies maar sparen niet echt iets ofzo of het moet elastiekjes onder de koelkast zijn!

Ik voer carnibest als eten en een eendagskuiken voor de lekker. Ohja en allerlei merken kittenbrokjes de afgelopen maanden maar das nu klaar, restje gebruiken we als snoepjes.

Rick krijgt hills cd brokken voor blaasgruis, die mogen de anderen niet eten dus zit in een chipbak.

Waar haal jij je eendagskuikens?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 08:57

Zertab schreef:

Hier in principe alleen brokken. Ik speur altijd Zooplus af naar goede aanbiedingen, maar ik zoek wel op graanvrij voer. Op dit moment heb ik staan: Carnilove duck&pheasant, Taste of the Wild Prey black angus, Wild Freedom green lands en Crave zalm&witvis.

Ze eten hier 6-7 kg brok per maand dus ik koop groot in. Eens in de zoveel tijd haal ik wat natvoer, dan probeer ik wel de goede merken eruit te zoeken en niet supermarkt fastfood :P Soms krijgen ze ook zon liquid snack of wat snoepjes. De snoepjes doe ik in zo'n voer toren of intelligentie bord.

Ik heb twee drinkfonteinen staan waarvan ik 1 dagelijks moet bijvullen omdat ze goed drinken. Gelukkig :')

Ik heb een tijdje barfmenu gevoerd, maar wij hebben niet enorm veel vriezer ruimte dus mn vader vond dat op een gegeven moment wel vervelend := Af en toe koop ik nog een paar losse worsten om te geven.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 09:20

Banjer schreef:
Ik heb het leukste lootje *\o/* *\o/* *\o/*

Dat kan niet, want die heb ik al :j

Mijn katten krijgen qua brok Applaws. Qua snacks altijd gedroogde kip/eend/vis (wel gekocht in zakjes hoor) en qua natvoer wil ik heeeeel graag kwalitatief goed voeren, maar ik eindig uiteindelijk altijd met gourmet gold mousse -O-

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 09:43

MarlonNaldo schreef:

Bij de MaxiZOO XXL, die zit in Arnhem (waar ik woon, keihandig). Soms ook verkrijgbaar bij kleinere dierenzaken, vooral als ze met reptielen werken enzo.

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 09:44

BarbaravdW schreef:
MarlonNaldo schreef:

Bij de MaxiZOO XXL, die zit in Arnhem (waar ik woon, keihandig). Soms ook verkrijgbaar bij kleinere dierenzaken, vooral als ze met reptielen werken enzo.

O dan heeft die van ons het misschien ook wel. Thanks

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-25 09:50

BarbaravdW schreef:

Voer jij nog steeds carnibest? Alleen natuurmix dan?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 09:53

Zie dat er is gevraagd wat we voeren: wij geven de katten brokjes van CaroCat en 's avonds een half zakje natvoer. Alleen Dora eet dat en die is vrij kieskeurig qua merk en smaak.
Water drinken ze bij ons alleen in de badkamer. De kraan lekt wat dus daar drinken ze en de uit de waterbak die in de badkamer onder de wastafel staat. Als ik onder de douche vandaan kom zitten ze heel verwachtingsvol te kijken tot ik die opnieuw heb gevuld. Dan is het elkaar wegduwen bij de waterbak of deze met een pootje naar zich toe trekken onder de neus van de ander vandaan.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 09:55

@Xoran Ze hebben bij onze pets place allerlei verschillende smaken, die voer ik door elkaar.

@iedereen: is er bezwaar tegen cadeautjes uit de kringloopwinkel? Voerpuzzels, dekentjes, voerbakjes enz enz? Voor mijzelf in ieder geval niet; als het er gewoon nog netjes uit ziet en schoon is enzo vind ik het prima! Betekent vaak meer budget beschikbaar voor andere dingen :) Meer cadeautjes is meer cadeautjes!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 09:57

Voor mij geen bezwaar! Ik vind het zelfs prima als iemand iets van Temu of Ali haalt, ookal is dat wat controversieel.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 09:58

Ah goeie, ja dat vind ik ook prima. Het is niet alsof de dierenwinkel ze ergens anders vandaan haalt he...

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 09:58

Ik vind het helemaal prima. Inderdaad schoon en netjes, dan is het goed.
Hoop ook dat niet verwacht wordt dat we ons teveel aan de verlanglijstjes op de lootjes website houden? Door die prijzen kan je toch een stuk minder uitzoeken. Ik vind het erg leuk om met het lijstje uit dit topic en de informatie te zoeken naar leuke cadeautjes om een pakket mee te vullen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 10:00

Geen bezwaar hoor! Ook niet tegen Temu ofzo.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-25 10:36

BarbaravdW schreef:
@Xoran Ze hebben bij onze pets place allerlei verschillende smaken, die voer ik door elkaar.

@iedereen: is er bezwaar tegen cadeautjes uit de kringloopwinkel? Voerpuzzels, dekentjes, voerbakjes enz enz? Voor mijzelf in ieder geval niet; als het er gewoon nog netjes uit ziet en schoon is enzo vind ik het prima! Betekent vaak meer budget beschikbaar voor andere dingen :) Meer cadeautjes is meer cadeautjes!

Wel voor katten nog? Carnibest is helemaal gestopt met de katten lijn op de natuurmix na. Daarom heb ik het niet meer.

Ik vind het prima maar niks van stof van de kringloop. Dan liever temu of ali. Ik zou het wel waarderen als iemand dat in mijn pakket doet om het even erbij te zetten ivm Lanah en bacteriën want als we de SS doen heb ik een poes drachtig hopelijk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 10:49

Ik heb al wat geshopt. :D Bij mijn werk even een mooie doos meenemen. :))