Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Ik vind het verlanglijstje invullen via de lootjes lastig omdat ik het eenzijdig vind.
Bij deze dan maar een lijstje hier:
SimonDesteny schreef:Wel een flop ontdekt; De dames doen helemaal niks met rawhide.
Nog nooit zelf gekocht omdat ik het er zo kartonnerig uit vindt zien, en ja, het ziet er nou ook niet echt heel smaakvol uit.![]()
Kreeg het vorige week gratis mee bij de kassa, maar er wordt helemaal niet naar om gekeken.
Konstantine schreef:Haha Simondesteny, je vloer is ook meteen weer gedaan!
Ik zag pas op insta een likmat met een zuignap langs komen, die je aan je douchecabine kunt plakken bijvoorbeeld. Wat een droom. Invriezen met geitenyoghurt of wortelpuree en dan kan ik meneer misschien eens douchen zonder dat ik zelf als natste eindig
Eloya schreef:.
Ik kreeg een anonieme vraag waarom rawhide een flop is.
Wij geven de voorkeur aan natuurlijke snacks. Onze favoriete winkels zijn Durks en Happytails hiervoor!
Oshaa schreef:Eloya schreef:.
Ik kreeg een anonieme vraag waarom rawhide een flop is.
Wij geven de voorkeur aan natuurlijke snacks. Onze favoriete winkels zijn Durks en Happytails hiervoor!
Ben helemaal vergeten die type flops in mijn aanmeldingspost te zetten! Je reminder
Hier liever ook geen rawhide, gebleekte snacks of welke vorm van verhit bot of gevulde mergpijp. Vooral vanwege kans op splinter gevaar / de chemicaliën etc.