De augurksmaak komt wel door maar het is ook mierzoet en die combinatie is een beetje wazig. Ik vind het niet vies, maar andere zure matten zijn wel lekkerder. Ideaal snoep voor zwangere vrouwen wellicht
Ik kon hem net ook niet laten liggen haha, maar ik ben te lui om de zak uit de keuken te pakken... Ik kom later terug met de review haha
friezenfan2
Geplaatst: Gisteren, 13:25
Jullie weten misschien wel het antwoord. Ik hoorde al sinds zondag een piep zoals wanneer je brandalarm een lege batterij heeft. Piep werd in de tuin erger. Gister halverwege de middag ging de piep weg. Piep is niet meer terug gekomen.
Kan een brandalarm als de batterij echt helemaal leeg is stoppen met piepen.
Buurman hoorde piep niet, de buurvrouw daarnaast wel. Gisteravond wilde we samen aanbellen bij de buurman om te vragen of we mochten zoeken naar de piep maar buurman kwam later thuis en piep is nu weg. Hopelijk blijft dat zo.
Nee ik woon in Breda. Deze piep was om de paar minuten. Er zou maar de gehele nacht een piep te horen zijn.
Suzanne F.
Geplaatst: Gisteren, 14:25
friezenfan2 schreef:
Piep komt uit de tuin van de buurman. Buurman heeft in de tuin of tuinhuis geen brandalarm dus ik kan er geen batterij vervangen.
Oh buurmans piep. En hij is niet thuis?
Sellyxx
Geplaatst: Gisteren, 14:28
rien10 schreef:
De piep van de buurman..
friezenfan2
Geplaatst: Gisteren, 14:39
Blijkbaar is er iets niet duidelijk. De piep kwam waarschijnlijk uit de tuin van de buurman. De piep is weg. De vraag is als de batterij van een brandalarm echt leeg is stopt hij dan met piepen?
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Ik denk wel als de batterij op is dat hij een keer stopt.
zeg maar dat hij gaat piepen bij 10% vermogen over. Maar dat loopt uiteindelijk ook naar beneden Maar 0 is toch een keer 0 en is het over.
Nyaleti
Geplaatst: Gisteren, 14:59
Nou dat piepen houdt een brandalarm lang vol hoor. Dat stopt niet na 1,5 dag.
Wat is er met mijn telefoon? Ik krijg vaak oproepen maar heel kort door. Vaak maar enkele seconde dus voor je kijkt wie het is en een keer zucht, is de oproep al weg. Ik heb het idee dat degene die belt het wel lang laat overgaan en niet zelf direct weg drukt.
Lijkt vooral te zijn als ik op de wifi (thuis) zit..
Ik heb schoonmaakwoede Prullenbakken zijn gesopt, waterkoker etc ontkalkt, wasmachine en vaatwasser zijn schoon en draaien een heet progamma. Droger is zo aan de beurt. Wat zijn nog meer van die 'vergeten' klusjes?
Ik heb schoonmaakwoede Prullenbakken zijn gesopt, waterkoker etc ontkalkt, wasmachine en vaatwasser zijn schoon en draaien een heet progamma. Droger is zo aan de beurt. Wat zijn nog meer van die 'vergeten' klusjes?
Douchekop ontkalken? Plinten schoonmaken
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.