Hier ook weer een rustige nacht gehad, wel 1 onrustige bewoner waar je druk mee was tot 03:00u, maar dat wisselde collega en ik dan af.
Slaap de laatste tijd wel een stuk beter , alleen steeds veel te doen in de nachtdienstenreeks (afspraken voor de paarden, dokter, onvoorziene afspraken, etc) dus kan denk ik prima slapen morgen na mijn laatste van de reeks
Slaap lekker Theodora99! Shaya nog 2 te gaan!!!
Sabine1979: jij mag nog even, fijn dat je geen moeite hebt so far
Nacht 5/5 en ben er nu ook wel beetje klaar mee al mag ik niet klagen over de nachten
sabine1979
Geplaatst: 22-10-25 00:02
4/6 Vroeg wakker, vanavond lekker nog op de bank geslapen. Gelukkig dat 3 van de 6 vogels altijd zelf de kooi ingaan om op stok te gaan, nr 4 liep nog door de kamer te scharrelen zoals gewoonlijk Straks het 'geluk' dat ze bij de buren de keuken komen plaatsen
xPearl
Geplaatst: 22-10-25 00:07
Hier 2/2. Gisteren echt een saaie, lange nacht. Geen 'leuk' werk om te doen.. Dus met collega maar een beetje gezellig gemaakt Kort geslapen daarna maar gelukkig in de avond nog 2 uurtjes kunnen pakken. Vannacht iets leuker werk, maar hopelijk is het gauw 6:00 want dan hebben we weekend
Succes! Hier invalnachtje wegens ziekte, we hebben iemand met sondevoeding binnen gekregen nu, dus weer interessante nieuwe dingen. Tot nu toe verloopt het allemaal goed