Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CairnTerrier schreef:Grappig om te zien hoe sommigen “leven”. Constant afspoelen vind ik zelf niet hygiënisch. De cafeïne die toch blijft plakken aan je beker. Of de thee-aanslag. Of een opeenstapeling van vaatwas op je aanrecht - dat stinkt pas. Ik kies ten alle tijden voor gemakEn vaatwasser draaien is hier ook niet erg. Gaat zelfs bewust aan op zonnige dagen ivm zonnepanelen.
kimmie261 schreef:[ Afbeelding ]
Afgelopen zaterdag gedraaid en leeggehaald, nu zo... ik krijg dat ding echt niet voller...
CairnTerrier schreef:Grappig om te zien hoe sommigen “leven”. Constant afspoelen vind ik zelf niet hygiënisch. De cafeïne die toch blijft plakken aan je beker. Of de thee-aanslag. Of een opeenstapeling van vaatwas op je aanrecht - dat stinkt pas. Ik kies ten alle tijden voor gemakEn vaatwasser draaien is hier ook niet erg. Gaat zelfs bewust aan op zonnige dagen ivm zonnepanelen.
Zoolgangster schreef:kimmie261 schreef:[ Afbeelding ]
Afgelopen zaterdag gedraaid en leeggehaald, nu zo... ik krijg dat ding echt niet voller...
AEG? Ik meen hem te herkennen.
Koper schreef:superpony schreef:Als we onze thee bekers omspoelen doen we dat met de kokend water kraan.
Krijg jij dan niet zo´n randje bovenaan je beker waar zeg maar de bovenkant van je thee was voordat je ´m drinkt? En drink je de hele dag dezelfde thee?
superpony schreef:Ik doe niet verschillende dingen uit 1 bakje eten. Ga niet bijv appelmoes eten en dan nog een toetje vla.
Koper schreef:superpony schreef:Ik doe niet verschillende dingen uit 1 bakje eten. Ga niet bijv appelmoes eten en dan nog een toetje vla.
Oh bah, nee. Dat doe ik ook niet.
Maar datzelfde heb ik dus met thee. Nou ben ik iemand die thee zet met gefilterd water, en de thee gaat in een eierstokje (soort thee-ei maar met een stokje eraan zodat je met het ei kunt roeren in je beker) en dat zijn dus verschillende theeën in de loop van de dag. Waterglas gebruik ik wel de hele dag door, maar dat is dan ook steeds voor water uit dezelfde kraanWanneer ik aan de afwas begin gaat dat glas, met water erin, op de boekenkast want dat is hoe mijn kattenpoetie haar water blieft. En het glas wat daar dan stond (dus mijn en haar vorige waterglas) gaat mee met de afwas.
Konstantine schreef:Ik vind het eigenlijk best schokkend dat mensen hier bakken van hun huisdier meedraaien in dezelfde vaatwasser als de rest van de vaat
Als ik een keukenartikel heb gebruikt in combinatie met iets dat niet voor menselijke consumptie is was ik dat artikel op de hand af met een apart sponsje en daarna pas gaat het in de vaatwasser (want die wordt een stuk heter dan onze kraan).