De rommelkamer..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: De rommelkamer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-25 13:12

Ik ben benieuwd naar de na-foto :D Al die gelabelde bakken zien er super handig en netjes uit!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 13:24

Saul, je kledingkast was zo mooi opgeruimd, dit lukt je ook. Ik zie precies veel afval (karton), kan dat? Anders grote kliko binnen zetten? Dat scheelt visueel toch weer een hoop.

En wat dat niet terug zetten van bakken betreft, ik vermoed dat dat te maken heeft met het feit dat de bak op de grond gezet wordt. Een tafeltje of plank aan de muur om de bak op te zetten en eruit te halen wat je nodig hebt zal meer uitnodigen op bak meteen weer terug te zetten.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 14:11

Dit zijn voor nu de na foto’s.
Spullen op de grond moeten op de fiets, kinderwagen en stofzuiger na naar de kringloop.

Foxy we hadden hier eerst een diepvries staan waar de bakken opgezet konden worden. En dan stond de diepvries vol met bakken. Zal niet helpen ben ik bang.

We willen links tegen de muur onze dagelijkse fietsen zetten. Moet nu iedere dag zo’n takke end lopen :’)

In dit hok staat bijna alles trouwens van kerstspullen tot te kleine kleding van de kinderen tot jawel een bak met handleidingen haha.

Afbeelding
Afbeelding

De oudpapier container staat om de hoek van de deur trouwens dus dat is ook maar een metertje extra lopen :=

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 14:16

Ziet er heel netjes uit hoor saul

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 14:44

Flink opgeknapt Saul!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 14:51

Nou Saul, aan je organisatie ligt het duidelijk niet. Eerder de wederhelft opvoeden. Elektroshocktherapie? ~~}>

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 14:58

Ziet er weer netjes uit Saul!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-25 15:44

Dat heb je snel gedaan! Wat een verschil!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 15:56

Ik vond het 'voor' al heel netjes Saul, maar nu zeker! :))

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 18:00

Saul schreef:
Ik durf hem eigenlijk niet t plaatsen maar doe het toch. Wellicht motiveert het :')

Wel in spoiler haha.
Hier komen wij dus met 2 jonge kinderen dagelijks binnen .. dit is echt een dump plek. Heel irritant.
Alles netjes in bakken maar mijn man trekt de bak eruit en laat hem dan staan op de grond.

Kattenbak korrel omgevallen. Nog zooi wat in de auto lag gedumpt. Kringloop spullen, schoenen. Oud papier, lege potjes, volle luier zakken etc etc Zucht.

Deze deur grenst aan onze oprit en is dus de standaard inkom.

Spoiler:
[ Afbeelding ]

Spoiler:
[ Afbeelding ]

Ik ruim dit geregeld op maar toch …. Komt die bende steeds terug.

En ik ben zo moe van het dagelijks leven dat ik het niet altijd op kan brengen.

Maar later vandaag de opgeruimde versie haha.

OMG wat herkenbaar. Hier ook alles in bakken, of op bepaalde planken. Mijn man: "Rien, niet alles opruimen hoor, dan kan ik het niet vinden"
Ik: "Wat is er niet aan een hamer te vinden als die in de bak gelabeld *Hamers* ligt. Idem voor fiets reparatie spullen. Zie de bak *Fiets*" Eeuwige discussie. En altijd alles kwijt, hij liegt als hij zegt dat hij het in zijn systeem kan vinden, hij kan nooit wat vinden.
Ik ga binnenkort (Als hij een dag weg is) de garage opruimen. Ik zal voor- en na- foto's maken. ;)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 18:06

Oh dat is wel echt een fantastisch systeem zo Saul met die bakken! Ik zie dat vooral heel veel in Amerika en op social media en ben altijd jaloers hahaha. Misschien dat ik een keer zoiets deels kan verwezenlijken in ons huisje achter in de tuin. Desnoods met gewoon planken en dozen maar met zo’n geraamte eromheen ziet er ook echt fijn uit. Maar als ik ooit een fatsoenlijke bijkeuken of liever nog, garage, zou hebben dan is zoiets ook het eerste wat ik wil hebben <3

Ik ben benieuwd naar je voor/na foto’s Rien. Dat klinkt als een mooi project.

Konstantine hahaha ja als ik iets moet hebben van die planken gaat dat idd met een hoop rek/gestrek en een hoop gevloek, waarbij ik alsnog mijn man moet roepen 9/10x *het leven van een klein mens hahaha. Met werk in de supermarkt vroeger moest ik ook altijd letterlijk in de koelingen en vakken klimmen als ik bovenin moest zijn.

Wij hebben wel nog echt aardig wat aan spul verkocht deze maand, nadat we deels al vanalles hebben opgeruimd en uitgesorteerd wat weg kan dus dat is ook wel fijn. Vandaag ook weer 7 pakketten de deur uit gedaan *\o/* Er staan ook al wat dingen klaar om naar milieupark gebracht te worden, dat zal komende maand ergens worden zodat we erna de tuin voorjaar klaar kunnen maken. Maar eerst nog even doorgaan met opruimen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 23:13

Geen update van het bureau maar wel van de keuken. Nadat hier ´je huis op orde´ werd vermeld, 2 afleveringen op YouTube gekeken en gelijk mijn keuken ontspuld. Oogst voor kringwinkel: allemaal extra spul dat niet (meer) gebruikt wordt.
Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-25 12:52

Hoe gaat het bij jullie met opruimen?

De tussenstand hier:
Afbeelding
Afbeelding

Alles leeg en een deel heb ik al netjes op de schappen gezet.

En nu ben ik bezig met het maken van mijn bureaublad en moet ik nog wat spullen netjes inruimen in de trolley.. oh, en een plank maken voor de printer.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 13:12

Wauw!!! Goed bezig! Ziet er echt heel netjes uit 8nnemiek!

Hier ligt het even stil. Hopelijk snel weer verder. Want het volgende project wacht al :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 13:25

Wat een wereld van verschil op een week tijd!

Alleen, wat is dat verslenste ding aan dat haakje naast de gitaar?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 13:25

Oh trouwens. Dit bedoel ik nu. Een hele grote ergernis:

Afbeelding
Echt?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-25 13:44

foxy80 schreef:
Alleen, wat is dat verslenste ding aan dat haakje naast de gitaar?

Een gedroogde tak waar ik niet aan kom :') Die mag mijn vriend vanavond eraf halen :))

Haha saul :)) Ik kan me je frustratie voorstellen.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 13:48

Wat een verschil Annemiek! Ik wil alleen niet weten hoe je woonkamer er nu uit ziet haha

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 14:22

Wij hebben geen rommelkamer meer, onwijs veel weggedaan met de verhuizing. Ik vind het heerlijk!
Wel echt mega rommelig tuinhuis. Hadden het aan kant, maar zijn de tuin nu aan het renoveren en daardoor het tuinhuis weer 1 grote rotzooi. :')
Afgelopen week niet veel aan opruimen en schoonmaken gedaan. Zondag ongelukje met paard gehad en ribben zowel voor als achter gekneusd, dus niet zo mobiel. Maar ben net in mijn pauze toch even aan de gang geweest. Kan zo niet tegen rommel / stof/ volle wasmanden, maar even door de pijn heen gebeten. :=

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 15:29

Ik vind dit topic echt fantastisch!
Moet mijn werkkamers, ja 2 ja. Ook echt opruimen, alleen voor de nette heb ik alleen nog een kast nodig en gun mezelf er geen budget voor. En de andere is echt ontploft.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 15:48

Saul schreef:

[ Afbeelding ]
Echt?

Alle veters een aantal keer goed vast aan elkaar knopen. Of wat water er in .Als vragen niet helpt.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 16:06

Jeetje 8nnemiek! Wat goed! *\o/*

Oh Saul, wat irritant net nadat jij je zo hebt uitgesloofd. Daar zou ik ook van balen!

Hier inmiddels ook een beslaapbaar logeerbed... Visite die een rondleiding wil is altijd een goede stok achter de deur :')

Afbeelding

Stapeltje doekjes ga ik nu mee naar beneden nemen :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-25 16:06

Rizette schreef:
Alle veters een aantal keer goed vast aan elkaar knopen. Of wat water er in .Als vragen niet helpt.

Glitter **\O/**

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 16:10

Dat moet ze dan ook zelf opruimen... :')

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-25 16:15

Rizette schreef:
Saul schreef:

[ Afbeelding ]
Echt?

Mijn moeder gooide ze dan buiten, weer of geen weer. Kon je op je sokken gaan zoeken in het gras. Kan het eigenlijk ook wel begrijpen achteraf :Y)