Nikkylove schreef:Wij zijn nog op zoek naar een DJ en videograaf. Iemand daar een goeie suggestie voor?
Omgeving haarlem
Wij hebben als dj gewoon the dj company en als fotograaf bart vd pas (b. Van der pas fotografie)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cindyy_1993 schreef:Pfoe als ik hier lees wat er allemaal geregeld moet worden... Zakt de moed me een beetje in de schoenenIk denk dat wij ook (zodra we een locatie en datum hebben) gewoon mondeling of via whatsapp een leuke save the date versturen en dan dichter naar de datum een officiële uitnodiging. Ik ben vrij handig met DTP werk, dus misschien ontwerp ik die wel zelf.
Ik was even benieuwd... Hier begonnen afgelopen donderdag (los van elkaar) 2 verschillende personen over... Hoe denken jullie over eerst alvast gratis trouwen op het stadhuis, om vervolgens in diezelfde week nog een niet-wettelijke ceremonie en het feest etc. te doen? Een kennisje heeft dat dus jaren geleden gedaan en behalve de "Babs" wist niemand dat ze van tevoren al getrouwd waren. Later die avond begon ook onze ceremoniemeester daarover... Het kan flink in kosten besparen (aangezien de gemeentelijke leges al snel oplopen naar 550 euro en de babs ook richting de 1000). Als je vooraf natuurlijk al getrouwd bent, heb je geen officiële Babs nodig... Onze ceremoniemeester gaf zelfs aan het heel leuk te vinden om dan de spreekster te zijn tijdens de ceremonie. Op zich natuurlijk wel heel tof om iemand dat te laten doen die je écht goed kent... Maar aan de andere kant krijg ik een beetje het gevoel alsof de "magie" van het trouwen er dan al af is, omdat je dus wettelijk gezien al getrouwd bent...

Weet niet of je hier nog wat aan hebt, maar ik laat hem hier sowieso even staan. Misschien heeft iemand anders er iets aan. 
                                                         Nikkylove schreef:Wij zijn nog op zoek naar een DJ en videograaf. Iemand daar een goeie suggestie voor?
Omgeving haarlem
 Getuigen kun je dan idd gewoon meenemen en dat die wel op de hoogte zijn, of via de gemeente. Die kennis had een akte gemaakt om tijdens de ceremonie te tekenen, voor de vorm... En officiële trouwdatum is natuurlijk wel dat bij de gemeente eigenlijk... Dus ja, er zitten wel wat puntjes aan, en ook ik ben bang dat het een toneelstuk gaat worden..  Maar mijn vriend is wel helemaal voor om het op die manier te doen 

We hebben nog niet eens datum/locatie o.i.d.... Maar er was een zaak die sample sale had en waar alle jurken weggingen voor €600... Op aandringen van een vriendin, mijn moeder en uiteindelijk ook mijn vriend, toch heen gegaan met mijn moeder en een vriendin met het idee oriënteren.. Uiteindelijk 10 jurken aan gehad, en de laatste was toch wel heel mooi! Het voelde wel een beetje als vreetschuur en miste toch een beetje het WAUW effect bij alles (terwijl de jurk wel echt heel mooi is), dus mogelijk ga ik alsnog als we een datum hebben bij een andere zaak voor de volledige ervaring. Mocht ik dan alsnog daar een jurk kopen, gaat deze gewoon op Vinted 
                                                         cindyy_1993 schreef:We zitten nog heel erg in dubio daarover, maar gelukkig hebben we nog even om een besluit te nemenGetuigen kun je dan idd gewoon meenemen en dat die wel op de hoogte zijn, of via de gemeente. Die kennis had een akte gemaakt om tijdens de ceremonie te tekenen, voor de vorm... En officiële trouwdatum is natuurlijk wel dat bij de gemeente eigenlijk... Dus ja, er zitten wel wat puntjes aan, en ook ik ben bang dat het een toneelstuk gaat worden.. Maar mijn vriend is wel helemaal voor om het op die manier te doen
![]()
@CobCowgirl ik zag jou nog iets zeggen over de uitnodigingen met QR naar website. Hoe ga je dat website stukje doen/inrichten? Ik riep zoiets ook naar mijn vriend, maar hij zei dat dat wel heel veel werk was, dus ik ben even benieuwd![]()
Heel per ongeluk... Heb ik afgelopen zaterdag al een jurk gekochtWe hebben nog niet eens datum/locatie o.i.d.... Maar er was een zaak die sample sale had en waar alle jurken weggingen voor €600... Op aandringen van een vriendin, mijn moeder en uiteindelijk ook mijn vriend, toch heen gegaan met mijn moeder en een vriendin met het idee oriënteren.. Uiteindelijk 10 jurken aan gehad, en de laatste was toch wel heel mooi! Het voelde wel een beetje als vreetschuur en miste toch een beetje het WAUW effect bij alles (terwijl de jurk wel echt heel mooi is), dus mogelijk ga ik alsnog als we een datum hebben bij een andere zaak voor de volledige ervaring. Mocht ik dan alsnog daar een jurk kopen, gaat deze gewoon op Vinted

Jodi93 schreef:Hier ook nog een tip voor een fotograaf.
Kijk eens over de grens
Wij hebben 2 fotografen (echtpaar) echt in een mooie stijl (die ons aansprak) die de hele dag komen (07:30 tm 21:30 uur)
Uit België voor €1400,- inclusief reiskosten en foto's op usb en een trouwfotoboek.

xKatinkii schreef:Ik ben vandaag geslaagd voor een trouwjurk bij trouwjurken outlet in Leek. Wat een super winkel en super service, ik had 1 wens en dat was een goed zittende voorgevel en ik ben echt heel goed geholpen! Jurk kostte 1099 euro, met hoepelrok voor 99 en dan komen er nog zo'n 250 euro coupeuse kosten bij. Ik ben heel tevreden! De sluier heb ik er niet bij gekocht, daar twijfel ik nog over.
[ Afbeelding ]
Mijn aanstaande was gewoon mee uitkiezen die ik hoef niks geheim te houden, heerlijk!
 gefeliciteerd met de jurk!Jodi93 schreef:xKatinkii schreef:Ik ben vandaag geslaagd voor een trouwjurk bij trouwjurken outlet in Leek. Wat een super winkel en super service, ik had 1 wens en dat was een goed zittende voorgevel en ik ben echt heel goed geholpen! Jurk kostte 1099 euro, met hoepelrok voor 99 en dan komen er nog zo'n 250 euro coupeuse kosten bij. Ik ben heel tevreden! De sluier heb ik er niet bij gekocht, daar twijfel ik nog over.
[ Afbeelding ]
Mijn aanstaande was gewoon mee uitkiezen die ik hoef niks geheim te houden, heerlijk!
Heel gaafgefeliciteerd met de jurk!
Toffe winkel he! Ik heb mijne jurk daar ook weg. Fijn dat ze jou jurk wel wouden vermaken! Dat wouden ze helaas bij mij niet doen. Maar ik heb 1 in de buurt gevonden die het gaat doen.
 de stof geeft natuurlijk niet mee, dat viel me echt tegen. Ben benieuwd hoe dat is bij een op jou afgestemde jurk.                                                         

maar daar zullen ze in de winkel ook vast wel over mee kunnen denken.