Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muppett schreef:Het bedrijf waar mijn man werkt heeft een heel ingewikkeld declaratiesysteem. Hij is zelf klunzig in dat soort dingen en hij huurt nota bene iemand in om die declaraties te doen.
Het schijnt stiekem een beetje bedoeld te zijn om declareren te ontmoedigen.
Muppett schreef:Het bedrijf waar mijn man werkt heeft een heel ingewikkeld declaratiesysteem. Hij is zelf klunzig in dat soort dingen en hij huurt nota bene iemand in om die declaraties te doen.
Het schijnt stiekem een beetje bedoeld te zijn om declareren te ontmoedigen.
Vanillia schreef:Ik vind jullie wel erg fel richting de man van TS. Man heeft blijkbaar een groot verantwoordelijkheidsgevoel richting het bedrijf, doet het werk van 2 mensen en heeft de afgelopen periode meer urgente werkzaamheden prioriteit gegeven boven iets wat naar zijn wel gevoel kon wachten.
Als ik je man was zou ik een gesprek aangaan met mijn leidinggevende. Ja ik was 3 maanden te laat, maar ik doe het werk van 2 mensen en heb daarin het bedrijf boven de declaratie gesteld. Ik vind het belachelijk dat jullie niet uitbetalen voor kosten die daadwerkelijk zijn voorgeschoten, maar als dat jullie beslissing is ok. Dat wil dan wel zeggen dat ik per direct stop met meer uren werken dan waar ik voor betaald krijg dus dat jullie iemand zullen moeten zoeken die per 1/1 taken X, Y en Z gaat overnemen.
Luzerna schreef:Vanillia schreef:Ik vind jullie wel erg fel richting de man van TS. Man heeft blijkbaar een groot verantwoordelijkheidsgevoel richting het bedrijf, doet het werk van 2 mensen en heeft de afgelopen periode meer urgente werkzaamheden prioriteit gegeven boven iets wat naar zijn wel gevoel kon wachten.
Als ik je man was zou ik een gesprek aangaan met mijn leidinggevende. Ja ik was 3 maanden te laat, maar ik doe het werk van 2 mensen en heb daarin het bedrijf boven de declaratie gesteld. Ik vind het belachelijk dat jullie niet uitbetalen voor kosten die daadwerkelijk zijn voorgeschoten, maar als dat jullie beslissing is ok. Dat wil dan wel zeggen dat ik per direct stop met meer uren werken dan waar ik voor betaald krijg dus dat jullie iemand zullen moeten zoeken die per 1/1 taken X, Y en Z gaat overnemen.
Helemaal mee eens!!
Citaat:Omwille van privacy wil ik niet noemen wat mijn man precies voor werk doet, maar als mensen dat zouden weten, zouden ze denk ik ietsje meer begrip hebben
DuoPenotti schreef:Dat schreef ze niet...
Dan had ze dat kunnen zeggen.
Nee zou niet meer begrip hebben.
Want hoort bij zijn baan.
Zoals bij duizenden mensen meer.Citaat:Omwille van privacy wil ik niet noemen wat mijn man precies voor werk doet, maar als mensen dat zouden weten, zouden ze denk ik ietsje meer begrip hebben
Petpa schreef:Door te suggereren dat mensen ietsje meer begrip zouden hebben indien mensen zouden weten wat voor werk meneer doet, wordt er wel gesuggereerd dat het om een hele grote VIP gaat.
Want waarom zou er voor de ene persoon meer begrip moeten zijn dan voor de andere persoon indien een persoon zich niet aan de bedrijfsregels houdt?