Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martie schreef:ik heb per ongeluk op de manegepagina geklikt en krijg nu een zeer vasthoudend meisje dat me per se wil helpen starten. Hoe kom ik van haar af?![]()
![]()
Afsluiten en weer opstarten helpt niet. Ik kom niet van die pagina af dus kan ook niet naar mijn paarden.
Of zit ik er nu aan vast?
Martie schreef:Ja, dat snap ik. Maar ik kan haar dus niet tussentijds stoppen? Dus ik ben nu verplicht door te gaan en een manege te beginnen en beheren terwijl ik dat nog niet wil? Kost me nu te veel tijd.
Ik kan nu niets met mijn paarden doen voordat ik de handleiding heb afgemaakt dus zal maar even volgen. Irritant spel!![]()
xKatinkii schreef:Ze 'eten' van het weiland, als je er verder niks mee doet dan zou ik zeker een weiland met koeien nemen, het is meer dat je ze 'plant' en na 30 dagen op de knop oogsten klikt en dan komt het leer in je inventaris.
BlackClaw schreef:xKatinkii schreef:Ze 'eten' van het weiland, als je er verder niks mee doet dan zou ik zeker een weiland met koeien nemen, het is meer dat je ze 'plant' en na 30 dagen op de knop oogsten klikt en dan komt het leer in je inventaris.
Dit, en voedertrog toevoegen aan de wei (liefst de grote weide, die is 25 hectare). Voedertrog kan ik wel een geven!
Martie schreef:Dan zal ik toch maar kopen.
Jouw aanbod is heel welkom, jitskenienke! Wat in je naam op Howrse? O, ik bedenk me net dat ik nog geen particuliere verkoop kan doen, alleen veiling! Dan ga ik daar maar kijken.
Ik wou even met de manege wachten omdat ik al op zoveel dingen moet letten, het is best druk in dit spel! Ik ga eerst eens rustig inlezen hoe dat allemaal werkt.
Is er trouwens nog een andere handleiding dan die fokkershandleiding? Ik merk dat ik vaak basisvragen heb die daar niet instaan. Ik heb nog geen account aan willen maken in dat Discoord, weet nog niet of dat veilig genoeg is. Ik ben altijd vrij voorzichtig wat ik online doe en toelaat.
jitskenienke schreef:Martie schreef:Dan zal ik toch maar kopen.
Jouw aanbod is heel welkom, jitskenienke! Wat in je naam op Howrse? O, ik bedenk me net dat ik nog geen particuliere verkoop kan doen, alleen veiling! Dan ga ik daar maar kijken.
Ik wou even met de manege wachten omdat ik al op zoveel dingen moet letten, het is best druk in dit spel! Ik ga eerst eens rustig inlezen hoe dat allemaal werkt.
Is er trouwens nog een andere handleiding dan die fokkershandleiding? Ik merk dat ik vaak basisvragen heb die daar niet instaan. Ik heb nog geen account aan willen maken in dat Discoord, weet nog niet of dat veilig genoeg is. Ik ben altijd vrij voorzichtig wat ik online doe en toelaat.
Discord is veilig. Veel gamers, waaronder ik en mijn vriend, gebruiken dit veel om met elkaar en vrienden te praten tijdens het gamen.
Ah oke, misschien staat er nog wat goedkoops op de veiling. Als je direct paarden wil verkopen/kopen van een speler dan heb je de gereserveerde verkoop nodig.
Martie schreef:Krijg je eigenlijk 1x per dag punten om aan de actie Bosrit mee te doen of ook als je vaker per dag je paarden laat lopen? Ik neem tenminste aan dat je kaartjes krijgt door bosritten te maken.
En wie wil even met mij meedenken?
Wat is de beste manier om (in elk geval in de eerste periode) zo snel mogelijk wat vermogen op te bouwen? Ik wil graag een groot weiland kopen en daar longhorns neerzetten met een voedertrog, dat zou 1x per maand inkomsten moeten geven. Verder wil ik daar voorlopig nog niks mee doen. Ik heb nu 53.000 equus dus het lijkt me verstandig te wachten tot ik ongeveer 100.000 heb zodat ik reserve heb om mijn paardjes te blijven voeren en voor mijn jonge paarden meer tuig te kunnen kopen.
Ik neem aan dat je per paard een uitrustingsset moet hebben? Los van wat een manege eventueel geeft.
Ik heb nu 8 paarden waarvan 4 veulens, 2 net aan het werk en twee rond 11 jaar. Ik heb 2 voordelige veulens gekocht om 4 verschillende rassen te hebben voor mijn doel, die wil ik trainen en verkopen als ze wat kunnen, hopelijk brengt dat wat op. Ze zullen nog niet een echt hoog niveau hebben.
Verdien ik het meeste met fokken en jong verkopen of juist eerst flink trainen, een paar keer met een goed paard dekken om zo een beter paard te krijgen en dan pas verkopen? Ik wil ook niet zo heel veel paarden hebben aders verlies ik het overzicht.
Het is nog best een puzzel maar tips voorkomen misschien een paar beginnersfouten