Website te mooi om waar te zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Website te mooi om waar te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:35

https://goedvantoen.nl/

Wat vinden jullie van deze? Een vriend kwam hiermee want leuke kinderkleding, maar ik vertrouw hem niet (de website niet, de vriend bedoelt het goed) :')

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 12:56

Foaly schreef:
https://goedvantoen.nl/

Wat vinden jullie van deze? Een vriend kwam hiermee want leuke kinderkleding, maar ik vertrouw hem niet (de website niet, de vriend bedoelt het goed) :')

Het was een fysieke winkel in Amsterdam, nu niet meer en retourneren moet je niet willen geloof ik.

Reviews

komone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 13:12

Als ik het zo lees is het een eenmanswebshop, waar de eigenaresse het erg moeilijk vindt om tijd vrij te maken voor retouren. Niet echt professioneel.

Tekst van de retourpagina:
Een retour afhandelen kost mij 4 keer (!) zoveel tijd als je bestelling bij elkaar zoeken. Ik moet retouren dus altijd in mijn 'vrije' tijd doen, want overdag door de weeks is daar standaard geen tijd voor. Een (web)winkel runnen is arbeidsintensief. Mijn werkdagen zijn lang en ook in het weekend werk ik het grootste deel door.

We moeten dus eigenlijk medelijden hebben met deze arme webshopeigenaresse. Alles maar in haar vrije tijd moeten doen. Poeh zwaar zo’n eigen bedrijf leiden.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 14:06

Hmm dus geen dropshipper (of tenminste, een aantal jaar geleden nog niet) maar ook niet waar je per se wilt bestellen. Thanks!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-25 16:29

Daarbij handelt ze niet echt naar de wet zo te lezen. 30 dagen doen over een retour betaling mag niet eens

Ik zou deze zeker overslaan.....

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 13:42

[MWS] Marbl / rosalyne sticks

Ik begon te twijfelen aan dit merk, maar ook dit is weer een soort van dropshipper. Maakt er wel een eigen merk van, maar is gewoon voor een 6e van de prijs te vinden op alie :=

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-25 14:53

Bijna 80% van de reclame op insta of facebook is dropshipping.

Heb trouwens Fanny fit besteld. De regular vind ik tegen vallen. De no cameltoe vind ik heel fijn!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 18:42

Gezien dit topic al een poos niet meer gaat over paardgerelateerde bedrijven verplaats ik het naar LZP.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 15:39

https://delftdenim.com/

Dit is ook een mooie. Het is dan wel geen dropshipper, maar de hele website staat bol van kreten als 'duurzaamheid' en 'écht Delfts' maar ze vermelden nergens waar of door wie die überhollandse spijkerbroeken in elkaar gezet worden. En ik heb zomaar het vermoeden dat dat niet in een grachtenpandje in Delft is := Mooi staaltje greenwashing dus :+

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-25 16:19

Foaly schreef:

Dit is ook een mooie. Het is dan wel geen dropshipper, maar de hele website staat bol van kreten als 'duurzaamheid' en 'écht Delfts' maar ze vermelden nergens waar of door wie die überhollandse spijkerbroeken in elkaar gezet worden. En ik heb zomaar het vermoeden dat dat niet in een grachtenpandje in Delft is := Mooi staaltje greenwashing dus :+

Hier ben ik het dan niet helemaal mee eens....
Er staat nergens dat het in Delft geproduceerd wordt. Maar dat het naar delfts ontwerp
Dus blauw, met wat oranje , is geïnspireerd.

Betrouwbaarheid heb ik verder nog niet gecontroleerd en ik zie best wel wat spelfouten staan, maar ik vind verder het verhaal wat ze verkopen helder en eerlijk en als ik het zo lees zou ik geen seconde denken dat ze het zelf produceren.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 17:50

Foaly schreef:

Jij zegt dat hun biologische gerecyclede katoen, dat helemaal niet is?

Dat je iets niet in je eigen woonplaats produceert is namelijk geen greenwashing :Y)

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 18:05

Je kan ook moeilijk katoen verbouwen in Nederland {:} , daarvoor moet de aarde nog wel iets verder opwarmen.