Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Thnx! Kan er geen gewone zeep in? Allesreiniger ofzo?
Scum schreef:Same here! Ik had in het robotzuiger topic nog de vraag gesteld of zo'n zuiger/dweiler wel raad weet met tegelvloeren/diepe voegen. Maar helaas geen reactie.
Iemand hier een idee? Anders zit ik dadelijk met een apparaat die ik niet kan gebruiken.
In de reclamefilmpjes zie je die dingen altijd op een gladde parketvloer namelijk. Ik zat overigens ook aan een Dreame te denken.
Lijsken schreef:Naar aanleiding van dit topic [MWS] Sportshirts die niet statisch worden ga ik op zoek naar (merino)wollen shirts en warme fleecetruien
SjonnieZ schreef:FleurSandro schreef:Ik heb eigenlijk maar 1 ding op mijn black friday lijstje staan en dat is een nieuwe cap.
Hopelijk is er een leuke korting op Kask, heb een hele mooie samengesteld!![]()
ieder beetje korting zal fijn zijn
Volgens mij heeft de hypostore momenteel een kortingsactie op caps.
Lijsken schreef:Naar aanleiding van dit topic [MWS] Sportshirts die niet statisch worden ga ik op zoek naar (merino)wollen shirts en warme fleecetruien
Scum schreef:Mag je de naam zelf verzinnen? En moet je het ding een naam geven?
Dat is wel grappig. Ik ga eens nadenken over hoe ik de mijne straks ga noemen.
Roborock lijkt me ook wel eat, alleen hebben die zoveel modellen dat ik niet goed weet welke ik dan nemen zal.
Niqui schreef:Voor wie een robotstofzuiger zoekt: de Dreame L10S ultra is nu bij de Mediamarkt te koop voor 466 euro. Hij is nog nooit zo goedkoop geweest en komt nog steeds heel goed uit de testen. Zie:
https://tweakers.net/pricewatch/1890284 ... ultra.html