Hahahaha jij hebt gewonnen ! Wat een leukerd trouwens
Haha thanks
JJ4
Geplaatst: 01-08-24 09:50
Eindelijk hebben we het er aan toe om een grote wens van mij in vervulling te laten gaan, een mooie grote veranda (7 x 4) met buiten keuken én met zicht op de paddock/rijbak. Gisteren de betonvloer laten storten en ben nu al zooo blij, want er lag achter de schuur/stallen vroeger een asfalt weg, die door de tand des tijds helemaal bobbelig is geworden en met een oerwoud aan onkruid. Doordat er allemaal gaten zaten en oud puin lag, ben ik al verschillende malen op mijn snufferd gegaan dat is nu hopelijk voorgoed verleden tijd.
Voor
Na
Anouk_H
Geplaatst: 01-08-24 11:16
Eindelijk verder met klussen thuis, dus even 1 van de kamers leeg gemaakt, zodat ik morgen kan afdekken en het plafond kan insprayen met isoleerspray (er zijn roestplekken door de stuc heen gekomen)
De rest van ons huis is wel netjes maar deze kamer was echt ontploft en kwamen we eigenlijk nooit behalve om weer net dat ene kledingstuk onder de berg uit te trekken waarvan we eerder hadden besloten dat dat kledingstuk eigenlijk wel weg mocht
Voor:
Na:(de kastdeuren zijn dicht op de foto maar wel helemaal leeg gehaald, ik heb dus niet gewoon alles verstopt )
Na: begin gemaakt met terug snoeien. Alleen nu komen er dode plantjes tevoorschijn, en moeten we eigenlijk die groene plank verven. Dus wordt meer werk zo
Een hoognodige voor en na, ik ben al een paar jaar niet meer naar de pedicure geweest Dit was na 1 behandeling, waar veel "forbidden cheese" van af kwam