GabberGill schreef:Ik heb net een broodje gesmolten kaas met naturelchips gegeten!
Ook een aanrader
Hoe kom je op deze combinatie is dan iets wat ik mij afvraag

Spruitjes met een dikke laag appelmoes is echt het proberen waard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aliida schreef:GabberGill schreef:Ik heb net een broodje gesmolten kaas met naturelchips gegeten!
Ook een aanrader
Hoe kom je op deze combinatie is dan iets wat ik mij afvraag
Spruitjes met een dikke laag appelmoes is echt het proberen waard
ElfBeau_067 schreef:Boterham met aardbei, boter en suiker![]()
En een over al gemeen bekende: pindakaas met jam.
Als ik een tosti in het tosti apparaat doe, doen sommige mensen boter op de buitenkant. Ik doe ipv boter smeerkaas omdat dat lekkerder is en beter werkt.
Soms bij het avondeten eet ik weleens een komkommer met mayonaise, de eerste keer toen ik dat deed smaakte het namelijk naar Thaise ronde watermeloen snoepjes die we weleens cadeau hadden gekregendie smaak is alleen nooit meer teruggekomen.
Hutcherson schreef:ElfBeau_067 schreef:Boterham met aardbei, boter en suiker![]()
En een over al gemeen bekende: pindakaas met jam.
Als ik een tosti in het tosti apparaat doe, doen sommige mensen boter op de buitenkant. Ik doe ipv boter smeerkaas omdat dat lekkerder is en beter werkt.
Soms bij het avondeten eet ik weleens een komkommer met mayonaise, de eerste keer toen ik dat deed smaakte het namelijk naar Thaise ronde watermeloen snoepjes die we weleens cadeau hadden gekregendie smaak is alleen nooit meer teruggekomen.
Komkommer met pindasaus.
rien10 schreef:Patat met Maggi. Niet als avondsnack, maar als rare eetgewoonte.