Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 21:08

We hebben een nieuwe hor, met zo'n magneet in het midden. Maar de hond snapt wel hoe die naar binnen moet, maar niet hoe die naar buiten moet. :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 21:10

Als ze de route dusdanig vol plannen dat er eigenlijk geen ruimte is voor extra alarmeringen.. En wat had ik vanavond? Een alarmering en nu loopt alles flink in de soep. Die planning doet haar werk wel goed zo op deze manier. :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 21:16

Dat ik ben te weten gekomen dat mijn ouders hun woning als borg willen stellen voor mijn broer en zijn vriendin zodat zij een hypothecaire lening kunnen krijgen omdat ze geen eigen inbreng (of toch niet voldoende) hebben.
Gelukkig had de bankmedewerker de opmerking gemaakt dat ze nog een dochter hadden en zal dit niet zo makkelijk kunnen.

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 21:36

Aan mijn buren wil je lekker buiten zitten paffen ze de hele dag wiet, werd al wakker om 7 uur vanmorgen met raam open en wietlucht in de slaapkamer, er mee praten lukt niet zal ook wel x gevalletje Frank Visser worden, die is net in dorp geweest voor een andere zaak

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 22:39

Een of ander festival, ik dreun m’n bed uit.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 22:53

Ik heb een vervelend gevoel in mijn buik, kan komen omdat ik teveel gegeten heb vanavond of omdat de kinderen mij hebben aangestoken. Ik hoop eigenlijk het eerste, ben bang voor het tweede.

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 23:03

Dat mensen zo vaak aanvallend en naar reageren op sociale media.We kunnen het zo gezellig hebben samen juist door elkaars meningen te proberen te begrijpen.
Soms heb ik gewoon geen zin meer om mee te kletsen daar door.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 23:38

Dat we maar geen metselaar kunnen vinden om een stuk muur opnieuw te metselen,de keuken kan er niet in en onze dochter kan dus niet op zichzelf gaan wonen.We zijn er beide aan toe.Nog even nadenken wat te doen.Ik weet het een luxe probleem.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 23:46

nicole_floor schreef:
We hebben een nieuwe hor, met zo'n magneet in het midden. Maar de hond snapt wel hoe die naar binnen moet, maar niet hoe die naar buiten moet. :')

Haha ik had die in mijn vorige huis. Mijn honden gingen steeds full speed naar buiten en naar binnen, anders durfden ze niet :')

Hij heeft niet niet lang volgehouden :+

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 00:54

Het snurken van mijn vader.. je bedenk je als je zo wakker er van bent 60658594292 manieren om hem om te leggen :o
Echt nergens kan ik gekker van worden als dat eeuwige vreselijke gesnurk, ik heb dopjes maar het dreunt er gewoon dwars door heen. Deuren zitten dicht en ik probeer het echt te negeren maar dit is gewoon pure horror.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 05:47

Het gebrek aan planningsvermogen van mijn vriend. We latten en ik ben bij hem dit weekend. Hij is boer dus het is nu razend druk maar toch gaat die smiddags uitgebreid een of andere hometrainer in elkaar zetten. Ik heb 3x gezegd dat hij beter nu kan gaan spuiten maarja, eigenwijs.

Dus bbq met een draaiende trekker op de achtergrond omdat die uiteraard niet klaar was, daarna kwam er iets tussendoor dat tot 23u duurde en wie is nu vanmorgen om 5u moeten gaan spuiten ipv de enige ochtend in weken samen uit te slapen?

Maar het zal nooit veranderen dus ik sta dadelijk ook maar op en zorg voor een lekker ontbijtje *D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 06:47

Miss was het gistermiddag te warm om te spuiten en heeft hij daarom dat ding in elkaar gezet ?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 07:04

Nee hoor, hij mompelde zelf dat die beter kon gaan spuiten want de wind waaide nog niet hard en hoe later op de dag hoe meer wind.

Maarja het is zijn bedrijf dus ik moei me er niet mee, zo even American pancakes maken. Dat wordt vast gewaardeerd

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 09:39

Paard aan de dunne mest... ik kwam er gisteren pas achter ik was een paar dagen niet op stal geweest i.v.m werk. Het viel ook bijna niet op maar haar benen en staart zijn flink vies.

Maak mij ook wel een beetje zorgen. Mijn paarden zijn echt mijn alles en ik vind het vreselijk als er wat met ze aan de hand is.

Gelukkig heb ik snel een zandkuurtje kunnen regelen, maar ik baal wel dat het niet eerder is opgevallen.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 10:34

Roosch schreef:
Zou je daar niet even mee wachten?

Goed geraden, dat heb ik ook uitgesteld :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 11:41

Avalanche schreef:
nicole_floor schreef:

Haha ik had die in mijn vorige huis. Mijn honden gingen steeds full speed naar buiten en naar binnen, anders durfden ze niet :')

Hij heeft niet niet lang volgehouden :+

Hij doet het vrij rustig/voorzichtig gelukkig. _O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 12:03

tirzasarah10 schreef:
Het snurken van mijn vader.. je bedenk je als je zo wakker er van bent 60658594292 manieren om hem om te leggen :o
Echt nergens kan ik gekker van worden als dat eeuwige vreselijke gesnurk, ik heb dopjes maar het dreunt er gewoon dwars door heen. Deuren zitten dicht en ik probeer het echt te negeren maar dit is gewoon pure horror.

Er bestaan snurkbeugels en anders voorstellen dat hij eens naar de HA gaat?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 12:07

Ik denk dat ik het idee voor een zwangerschaps-opmerkingen-bingokaart toch maar ga uitvoeren. Kreeg gisteren ALWEER een opmerking... "Zo, jij buigt nog soepel. Hoe lang moet je nog?". Er hangt een microfoon naast me dus ik kan het zelfs omroepen dat er weer een uitspraak weggestreept kan worden. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 12:22

Avalanche schreef:
Oh echt, op Facebook ook. Vooral Amerikanen, die heel zelfverzekerd zaken beweren die complete nonsens zijn, en als je uitlegt dat dat niet kan (en ik kwam netjes met linkjes ook he) worden ze heel boos, en gaan ze je persoonlijk aanvallen, en in die tijd kunnen ze echt onmogelijk die linkjes gelezen hebben :')

"I'm not going to have a battle of wits with an unarmed opponent"
Zullen ze misschien ook niet blijer van worden :+

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 13:13

Nee, meestal niet, maar ik ben soms ook gewoon een zak in die dingen. Ik kan me er ook wel mee vermaken :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 14:29

Nu erger ik me ook aan het feit dat seizoen 2 van Bridgerton in tweeën is gedeeld. Gewoon nog een maand wachten.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 14:32

Waarom verwijderen mensen hun pb voordat de ontvanger hem heeft gelezen?

Nu 3 in 1week.
Je ziet wel staan wie hem gestuurd heeft, alleen de inhoud niet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 14:40

Alweer onweer.

En de zere handen/onderarmen in de ochtend met wakker worden kom dus door verkramping. Gisteren avond dus ook een paar keer dat mijn enkel op slot schoot en dan natuurlijk tijdens het lopen. Gevalletje boem vloer. -O-

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 15:08

DuoPenotti schreef:
Waarom verwijderen mensen hun pb voordat de ontvanger hem heeft gelezen?

Nu 3 in 1week.
Je ziet wel staan wie hem gestuurd heeft, alleen de inhoud niet.

Oh dat is echt super ergerlijk.......

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-24 15:28

Marcella schreef:
Alweer onweer.

En de zere handen/onderarmen in de ochtend met wakker worden kom dus door verkramping. Gisteren avond dus ook een paar keer dat mijn enkel op slot schoot en dan natuurlijk tijdens het lopen. Gevalletje boem vloer. -O-

Zo auw, heb je je niet bezeerd?

Hier ook weer meer last van pijnlijke kwaaltjes in vergelijking tot vorige week, ik vraag mij dan altijd af hoe het komt, wat de trigger is waardoor ik de ene dag of dagen meer pijn heb als andere, zodat het ook een beetje te voorspellen valt en ik mijn dagen erop kan inplannen. Maar ik heb de logica nog niet gevonden, dat ergert mij. Ik wil een verklaring hebben waarom er meer of minder pijnklachten zijn, die willekeur daar word ik knettergek van.