Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:We hebben een nieuwe hor, met zo'n magneet in het midden. Maar de hond snapt wel hoe die naar binnen moet, maar niet hoe die naar buiten moet.
Avalanche schreef:nicole_floor schreef:We hebben een nieuwe hor, met zo'n magneet in het midden. Maar de hond snapt wel hoe die naar binnen moet, maar niet hoe die naar buiten moet.
Haha ik had die in mijn vorige huis. Mijn honden gingen steeds full speed naar buiten en naar binnen, anders durfden ze niet![]()
Hij heeft niet niet lang volgehouden
tirzasarah10 schreef:Het snurken van mijn vader.. je bedenk je als je zo wakker er van bent 60658594292 manieren om hem om te leggen![]()
Echt nergens kan ik gekker van worden als dat eeuwige vreselijke gesnurk, ik heb dopjes maar het dreunt er gewoon dwars door heen. Deuren zitten dicht en ik probeer het echt te negeren maar dit is gewoon pure horror.
Avalanche schreef:Oh echt, op Facebook ook. Vooral Amerikanen, die heel zelfverzekerd zaken beweren die complete nonsens zijn, en als je uitlegt dat dat niet kan (en ik kwam netjes met linkjes ook he) worden ze heel boos, en gaan ze je persoonlijk aanvallen, en in die tijd kunnen ze echt onmogelijk die linkjes gelezen hebben
Marcella schreef:Alweer onweer.
En de zere handen/onderarmen in de ochtend met wakker worden kom dus door verkramping. Gisteren avond dus ook een paar keer dat mijn enkel op slot schoot en dan natuurlijk tijdens het lopen. Gevalletje boem vloer.