Wat ik nog wilde zeggen over Assepoester, maar ook de zogenaamde 'Outlet' bruidswinkel in Eindhoven.. De jurken vond ik heel licht van gewicht en dan nog waren het nog jurken van 1000 euro of meer. In Lommel heb ik er een paar aan gehad (ook al had ik echt geen klik met de verkoopster en koffie ofzo was fijn geweest na 2 uur rijden, maar goed) daar hingen jurken dat je echt het gevoel hebt van, wow - bam - nu heb ik echt een jurk aan. Echt qua gewicht zeg maar. Ben twee dagen later ook weer terug geweest naar deze winkel met maar 1 reden!
Hier doen we het ook in 2 keer (officieel trouwen hebben we gehad en aankomende zomer groot feest) en daar ben ik eerlijk gezegd wel blij om, want het vliegt zo snel voorbij en het is best ingrijpend/inspannend allemaal.
Voor de mensen die hier mee lezen en die al getrouwd zijn, hoe ervaren jullie de periode erna? Ik heb de dag zelf ervaren als een hele bijzondere dag, vol liefde. Maar daarna viel ik een beetje in een gat ofzo, het heeft allemaal erg veel impact gehad, ik kan het niet goed uitleggen. Ik was wel blij, maar toch raar dat het voorbij was ofzo.