Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Voor de mensen die mij pb deden: KAT IN HET BAKKIE! Ik herhaal: KAT IN HET BAKKIE!!!![]()
![]()
![]()
4 stuks alvast mee en nog 9 van het andere filiaal op komst (die kan ik donderdag ophalen)
[ [url=m/t2g0eb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik stuur later vandaag iedereen pb met instructies/afspraken. De hele toestand kost me bijna 300 eurie aan pre-financiering maar hey, op kerstvreugde staat geen prijs
foxy80 schreef:Voor de mensen die mij pb deden: KAT IN HET BAKKIE! Ik herhaal: KAT IN HET BAKKIE!!!![]()
![]()
![]()
4 stuks alvast mee en nog 9 van het andere filiaal op komst (die kan ik donderdag ophalen)
Ik stuur later vandaag iedereen pb met instructies/afspraken. De hele toestand kost me bijna 300 eurie aan pre-financiering maar hey, op kerstvreugde staat geen prijs
Padoertje schreef:foxy80 schreef:Voor de mensen die mij pb deden: KAT IN HET BAKKIE! Ik herhaal: KAT IN HET BAKKIE!!!![]()
![]()
![]()
Hoe geweldig! Mocht je er nog eentje over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Takkie staat hier nog steeds eenzaam onder de kerstboom
foxy80 schreef:LWDaisy, waar kan jij kijken? Ik ga naar St-Niklaas (van het ene filiaal heb ik ze dus al besproken maar weet niet welk).
Zag dat Bornem nog beperkte voorraad heeft, maar Lier en Mechelen en Schelle nog voldoende voorraad.