Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 16:45

Niobe schreef:
_San87_ schreef:
Waarom is ritsen zo moeilijk 8)7

Vraag ik me ook weleens af.

Ik ga er tenminste vanuit dat je met de auto op de weg bedoelt.
Mensen snappen het niet én willen elkaar ook nog eens niets gunnen. Echt dodelijk vermoeiend.

Op de weg, ja. Levert dikke file op.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 16:45

Gezeur om een Halloweenfeestje vrijdag.. -O- Een klasgenoot geeft een Halloweenfeestje vrijdag, hartstikke leuk natuurlijk. :) 9/10 keer ga ik niet naar feestjes op vrijdag omdat ik elke zaterdag 9-5 werk en ik het dan gwn zwaar heb op werk. :') Nu zou dat feestje 22:00 beginnen maar mijn klasgenoot appte vandaag: ‘kom 0:00 maar’. Nu ga ik met een meisje die het allemaal niet zoveel uitmaakt. Die zei bijvoorbeeld van meld je ziek. Mijn baas weet van het feestje af en ik ga me sowieso niet ziekmelden voor zo’n reden. }:0 Vragen of ik een uur later kan beginnen gaat hem ook niet worden. We hebben net een nieuwe collega en hij kan nog niet zonder mij openen. :( Ik stelde aan die vriendin voor dat we 2:30 weggaan zodat we 3:30 thuis zijn. Dat is al laat als ik 7:45 op moet. Dat vind ze dus te vroeg en zonde van de Halloweenoutfits.. :roll: Zij kent alleen mij daar dus kan niet zeggen ik ga en dat zij blijft.
Weet nu niet wat ik moet doen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 17:40

Alleen gaan als je echt wilt en gewoon naar huis gaan op het tijdstip dat jij wilt. Als ze mee wilt rijden dan moet ze ook dan naar huis, anders gaat ze met eigen vervoer en kan ze blijven hangen. Ze is niet verplicht dan al naar huis te gaan, maar kan er ook zonder jou nog uren aan plakken. Vind ze dat eng en spannend, dan heeft ze pech :o maar meestal ontmoet je ook wel wat mensen daar vaak, kan ze daar mee verder :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 17:42

Precies wel wat je schrijft. Jij gaat en zij gaat mee of blijft. Aan haar de keuze.
Ziek melden voor een feestje kan inderdaad echt niet.
Erg balen dat het zo laat allemaal is. Ik had zelf al niet eens meer gegaan ( ook niet toen ik jonger was, laatste dat ik ooit thuis was 4 uur en dat was eens maar nooit weer :') )

Sterkte vooral zaterdag op je werk.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 17:45

Inderdaad vooraf gewoon erg duidelijk zijn.
Zo laat vertrek ik. Punt.
Dan kan ze kiezen of e mee gaat of niet, maar blijft niet wachten.

Dat is het nadeel als je met iemand mee rijd, dan heeft het die toch het meeste voor het zeggen.

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:18

Mijn man. Soms lijkt het wel of ik werkelijk waar ALLES maar dan ook ALLES moet voorkauwen, hoe moeilijk is het om zelf na te denken?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:20

Amandavd schreef:
Mijn man. Soms lijkt het wel of ik werkelijk waar ALLES maar dan ook ALLES moet voorkauwen, hoe moeilijk is het om zelf na te denken?

:')
Tja, mannen hè?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:21

Mensen die appels met peren vergelijken. Pfff

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:23

Wat. Een. Dag. Relaties zijn soms echt heel, heel hard werken. Nu brute hoofdpijn, ben echt kapot :\

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:28

Wat een rotweer. En rotfiles. En donker. En verkouden.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:28

Molly1230 schreef:
Gezeur om een Halloweenfeestje vrijdag.. -O- Een klasgenoot geeft een Halloweenfeestje vrijdag, hartstikke leuk natuurlijk. :) 9/10 keer ga ik niet naar feestjes op vrijdag omdat ik elke zaterdag 9-5 werk en ik het dan gwn zwaar heb op werk. :') Nu zou dat feestje 22:00 beginnen maar mijn klasgenoot appte vandaag: ‘kom 0:00 maar’. Nu ga ik met een meisje die het allemaal niet zoveel uitmaakt. Die zei bijvoorbeeld van meld je ziek. Mijn baas weet van het feestje af en ik ga me sowieso niet ziekmelden voor zo’n reden. }:0 Vragen of ik een uur later kan beginnen gaat hem ook niet worden. We hebben net een nieuwe collega en hij kan nog niet zonder mij openen. :( Ik stelde aan die vriendin voor dat we 2:30 weggaan zodat we 3:30 thuis zijn. Dat is al laat als ik 7:45 op moet. Dat vind ze dus te vroeg en zonde van de Halloweenoutfits.. :roll: Zij kent alleen mij daar dus kan niet zeggen ik ga en dat zij blijft.
je eigen plan trekken. Dat moet je doen

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:29

DuoPenotti schreef:

Dat is het nadeel als je met iemand mee rijd, dan heeft het die toch het meeste voor het zeggen.

Ik rijd nooit met iemand mee. Precies daarom.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:29

Molly1230 schreef:

Ik zou helemaal niet gaan.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:32

Molly1230 schreef:

Kijken of een collega van doordeweeks voor je wil werken en anders niet gaan.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:50

Waarom is niet één dingetje even poedersuiker, waarom stort altijd alles tegelijk in…

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 19:57

Suzanne F. schreef:
Amandavd schreef:

:')
Tja, mannen hè?

Dat denk ik soms echt ja. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 19:59

Even de zure feminist uithangen:

*de slechte opvoeding van mannen waardoor ze totaal niet opgroeien tot zelfstandige volwassenen omdat ze gewend zijn dat mama alles voor ze doet.

Zo :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 20:06

Ik heb net weer eens alle maandlasten op een rijtje gezet en ik begrijp gewoon niet waar al het geld naartoe gaat, maar de helft van het opgetelde inkomen is hypotheek + boodschappen. Daar zitten dan niet eens boodschappen bij voor de dieren :(

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 20:48

DuoPenotti schreef:

Ik heb het net duidelijk gemaakt. We gaan met het openbaar vervoer en ik vind het dan wel een ongeschreven regel om samen uit samen thuis te zijn. Ik vind het toch best tricky om rond 3 uur 's nachts met een halloweenkostuum (die wat pittig is) alleen te gaan reizen.
Gelukkig zijn we er wel uitgekomen.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:02

Amandavd schreef:

En als je dan vertelt wat je hebt meegemaakt die dag gaan ze vertellen wat je had moeten doen ipv datgene wat je gedaan hebt. Zelf zouden ze wel even .... (in de praktijk blijkt dat dan nogal tegen te vallen)

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:08

En als je dan vertelt wat je hebt meegemaakt die dag gaan ze vertellen wat je had moeten doen ipv datgene wat je gedaan hebt. Zelf zouden ze wel even .... (in de praktijk blijkt dat dan nogal tegen te vallen)[/quote]

Ooohhh, mijn (super lieve!) man is ook zo'n probleem-oplossend denker! Soms heb je ook gewoon nood aan een simpele knuffel en een: "goh ja, dat is écht niet leuk voor je" i.p.v. 175000 oplossingen die je hàd kunnen proberen ;(

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:22

De kosten van boodschappen momenteel. Een brocolli kost meer dan 2 euro tegenwoordig. Hoe dan?!

Dat laatste is retorisch. Wil er geen antwoord op. Da's enkel nog meer negativiteit en weet ik diep van binnen wel. Probeer alleen te focussen op de leuke dingen. Kan toch niks aan de rest veranderen :') .

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:25

Novastar schreef:
Ester schreef:
En als je dan vertelt wat je hebt meegemaakt die dag gaan ze vertellen wat je had moeten doen ipv datgene wat je gedaan hebt. Zelf zouden ze wel even .... (in de praktijk blijkt dat dan nogal tegen te vallen)

Ooohhh, mijn (super lieve!) man is ook zo'n probleem-oplossend denker! Soms heb je ook gewoon nood aan een simpele knuffel en een: "goh ja, dat is écht niet leuk voor je" i.p.v. 175000 oplossingen die je hàd kunnen proberen ;(
Ik vertel mijn vriend in zo'n geval gewoon eerlijk dat ik gewoon een knuffel wil en geen oplossingen. Dat werkt het beste :P .

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:27

Dat de was zoooo slecht droogt met dit weer. Duurt wel 2 of 3 dagen eer het droog is. En nee de droger is geen optie. Heb die wel maar scheelt veel stroom als ik die niet gebruik (alleen voor de 60 graden was) Raam staat een klein stukje open

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:43

fjordjes schreef:
Dat de was zoooo slecht droogt met dit weer. Duurt wel 2 of 3 dagen eer het droog is. En nee de droger is geen optie. Heb die wel maar scheelt veel stroom als ik die niet gebruik (alleen voor de 60 graden was) Raam staat een klein stukje open

Deze deel ik. Hier helemaal geen droger ivm geen plek. Ik kreeg hier de tip de ventilator erop te zetten. Ga ik toch maar eens proberen….