Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beegee schreef:Zo, het eerste vak is achter de rug... heb deze met een 8 afgerond waar ik heel blij mee benDe volgende is al gestart en ook weer heel pittig, veel opdrachten, korte deadlines (24 uur), heel veel lezen
Maar nog steeds blij met m'n keuze. De eerste 15 van de 60 EC zijn binnen. Hoe is het bij jullie?
Joy_Mennings schreef:Gefeliciteerd!
Ik heb inmiddels bijna al mijn cijfers terug. Al mijn examens heb ik gehaald met hele mooie cijfers, had het echt niet verwacht. Eén groepsopdracht heb ik helaas een onvoldoende gehaald, maar omdat ik een 9 had voor dat examen is het afgerond nog steeds een mooi cijfer. Dus in ieder geval al 12 EC binnen.
Eén vak, voor 3 EC, moet ik nog het cijfer van de opdracht terugkrijgen. Er waren problemen met de docente (als in dat ze echt heel slecht lesgaf) en nav de berichten die wij gekregen hebben, heb ik het idee dat anderen de opdrachten nakijken. Ik heb wel een goed gevoel over die opdracht, dus zal die punten ook wel binnen hebben.
Lau schreef:Ben op het moment aan het meelopen met die andere stage. Maar dat is echt niks voor mij ik ga echt niet ruilen. Mijn eigen stage is echt veel leuker.
Moet wel nog openbaart gaan spelen als ik zwanger word na deze terugplaatsing.
Yenni schreef:Ik ben inmiddels een paar maanden bezig met mijn opleiding tot dokterassistente en ben onwijs blij met mijn keuze! Hoe gaat het bij jullie?
Raineri schreef:Hoe gaat het met iedereen? Lekker aan het blokken geweest?![]()
Ik start 12 februari eindelijk met mijn premaster! Alles is rond eindelijk met mijn werk. Bewust ook even gewacht met starten door het inslapen van mijn paard. Worden jullie soms ook juist onrustig door je omgeving? Mijn grootste angst is dat ik er te dom voor ben en dat ik ga falen. Als het ik bespreek wat ik ga doen zijn de meeste mensen meer kritisch over de werkdruk. Ik werk 32 uur en heb 20 uur zelfstudie per week. Ik ben gewend 50 uur te werken en studeer vaak daarnaast zelf ook. Ik vind dat hartstikke leuk. De meeste mensen zeggen: “52 uur per week, vier jaar lang??? Meid, je bent knetter.”
Hierdoor ga ik juist aan alle doemscenario’s denken en neemt de prestatiedruk de overhandik kijk uit naar studeren, en met andere studenten spreken en vragen stellen aan docenten. Maar er is een bepaalde onzekerheid kennelijk. Hoe gaan jullie daarmee om?
LienC schreef:De functie is (en blijft) GZ-psycholoog in opleiding. Maar van de gehandicaptenzorg naar de jeugd GGZ is zo'n enorme omschakeling. Het voelt alsof ik weer voor het eerste stage ga lopen..
Welke pre-master ga jij doen?