Bij een editie waarbij maar 1 boek gegeven wordt, nijg ik eerder naar safe naar het wensenlijstje te kijken. Zou het jammer vinden om iets te geven (of te krijgen) wat dan misschien toch niet in de smaak valt of je al dubbel hebt. Maar dat is mijn mening haha. Ik heb trouwens geen GoodRead lijstje of iets. Lees daar echt te weinig boeken voor.
Ik denk dat ik wel heb aangegeven wat "mijn type boek" is bij het voorstelrondje, dus ik heb alle vertrouwen in mijn Santa
Maar het is zooo druk geweest voor mij de laatste tijd waardoor ik niet tot reageren ben gekomen. Ik heb wel altijd meegelezen dus ik doe even een inhaalmanoeuvre op de vragen die er gesteld zijn:
De meeste boeken kan je gewoon nog wel ergens vinden. De enige uitzondering die ik zou maken is een vriendenboekje waarin tekeningen staan van mijn overleden meter en overgrootmoeder. Omdat dat een uniek exemplaar is.
Maar alle series die ik heb staan hebben ook gewoon hetzelfde formaat. In een boekenkast naast elkaar zou ik er mij ook wel wat aan storen, maar niet mateloos.