Hier is het flink bewolkt en erg benauwd ondanks dat het nog niet zo heet is. Ik weet niet of het geregend heeft, ik lig al anderhalf uur in bad te sudderen met een goed boek.
ik heb net even afgestoft en gedweild, maar ik drijf nu weer van het zweet. Mijn man is buiten, ik weet niet of hij is lopen of fietsen, maar mij niet bellen......
Ik heb een hekel aan de zomers tegenwoordig in Nederland, vind boven de 25/26 graden veel te warm en heb last van de warmte en benauwdheid. Voel me beperkt en opgesloten..
Dus ik klaag graag mee...
Hier is het nu vies warm en benauwd..de benauwdheid vind ik nu ff het ergste..regen gaat er nauwelijks komen en er staat nog voor 3 dagen 28 graden op pfft met warmere nachten. Ik snap naar 24 graden en koele nachten...
c_alsemgeest
Geplaatst: 18-06-23 11:59
Ik zat vanmorgen om half 8 dus al op het peerd door de aangekondigde 30 graden... maar het is nog steeds prima te doen Het was iig wel lekker rustig buiten
volgens buienradar zou hier rond 13.00 uur regen komen!! dat zou zo fijn zijn. Nu maar hopen dat het niet oplost voor het hier is.
vroeg opstaan doe ik elke dag vanwege het melken, 4,45uur, dus dat heeft wel een voordeel dat de paarden nu voor 7 uur al buiten staan en ik klaar ben met stalwerk. (daarna kruip ik als het kan mijn bedje wel weer in.
Zoolgangster
Geplaatst: 18-06-23 12:19
daantjuhhh schreef:
Hier in het noord oosten gaat het vandaag helemaal niet regenen volgens buienradar.
Nééééééé, ik wil regen, bakken vol. En een fatsoenlijke temperatuur.
Hier wordt geen regen verwacht, maar het is wel licht bewolkt en daar ben ik ook al blij mee. Hoef ík tenminste niet de hele dag de gordijnen dicht te houden.
hier heeft het vannacht en of vanochtend toch goed geregend blijkbaar. Zelfs af en toe nog wat gedruppel. Het is heel erg bewolkt maar de warmte zet ook goed door waardoor het heel erg plakkerig voelt buiten.
Ik klaag niet, ik ben blij met de regen/miezer ondanks dat het broeierig voelt nu.