Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
L_iek schreef:Toch vreemd. Als iemand op slag overleden is gaat deze niet naar het ziekenhuis.
Ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen en hoop dat al het geregel wat nu gaat komen soepel verloopt.
DuoPenotti schreef:L_iek schreef:Toch vreemd. Als iemand op slag overleden is gaat deze niet naar het ziekenhuis.
Ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen en hoop dat al het geregel wat nu gaat komen soepel verloopt.
Jawel.
Politie inbreng heet dat dan. (tenminste bij ons)
En ja dat weet ik zeker want heb helaas als werk diverse keren politie en uitvaartondernemer binnen gelaten bij ongeval, zelfmoord of verdacht overlijden.
En daarna familie naar de opvang kamer begeleid.
Alleen een bloedproef bij een overleden persoon bij ongeval mag niet...
Dus zou erg bijzonder zijn als dat hier gedaan is. En ook nog snel de uitslag is...
Dat is echt hoog uitzonderlijk.
https://www.google.nl/amp/s/eenvandaag. ... jk/?espv=1
maras schreef:Heel veel sterkte Ts, mijn vader is onlangs overleden dus ik weet hoeveel er nu op je afkomt wat betreft rouwkaarten maken en beslissingen nemen. Hopelijk ligt je broer mooi opgebaard en kun je op deze manier de komende dagen nog rustig wat bij hem zitten en afscheid nemen, dat heeft mij goed geholpen in het verwerkingsproces.
Shiloh schreef:Jeetje wat een schok moet dit zijn voor jullie. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte! Het is zo bizar als iemand zo plots weg is.
Wat betreft social media en nieuws… mensen weten niet wat ze zeggen. Ze denken tegen niemand te praten, maar weten niet dat familie hoogstwaarschijnlijk dat ook leest. Sinds ik zelf ‘familie van’ iemand in het nieuws ben geweest heb ik echt totaal geen geduld meer voor mensen die onder dat soort berichten ongeneerd hun mening spuien.
Mijn nicht is een paar jaar geleden op de verkeerde weghelft beland en frontaal tegen een vrachtwagen aangekomen. De reacties online waren ook niet te min. Je weet dat je het niet moet lezen, maar je doet het toch. Ze heeft hoogstwaarschijnlijk zitten appen op het moment. En ja dat is ontzettend dom. Maar wij zijn wel onze lieve nicht kwijt, haar kinderen waren wel hun moeder kwijt. Hoe dom iemand ook was, je kunt nog altijd compassie tonen voor de levende nabestaande.
Het lastigste was nog om de boosheid en het verdriet samen een plekje te geven.
Heel veel sterkte de komende tijd en fijn dat je partner er zo goed voor je is. Allerlei emoties zullen langs gaan komen en die mogen er allemaal zijn. Sterkte…
BigOne schreef:Ts, heb je een correspondentie adres? Wil je ouders een kaartje sturen, juist om de ervaring in onze familie vroeger weet ik dat dat soms troostend kan zijn.