Broertje overleden door verkeersongeval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anna224

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 23:20

Ik ga proberen te slapen lieverds ben kapot

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 23:22

Toch vreemd. Als iemand op slag overleden is gaat deze niet naar het ziekenhuis.

Ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen en hoop dat al het geregel wat nu gaat komen soepel verloopt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 23:29

Maar wel naar een mortuarium, dat in of bij een zkh kan liggen :) zeker als er sectie gepleegd wordt.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 23:33

Moderatoropmerking:
Bericht leeggehaald omdat het niet aan de regels voldoet
Laatst bijgewerkt door Maureen95 op 26-05-23 10:40, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Bericht leeggehaald

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 23:38

Wat heb je niet begrepen aan de boodschap van de mod?

Nogmaals TS. Sterkte!

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 23:42

secricible schreef:
Maar wel naar een mortuarium, dat in of bij een zkh kan liggen :) zeker als er sectie gepleegd wordt.

Dit.
hij is naar het mortuarium bij het ZGT Almelo gebracht.

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 23:44

Kunnen we nu ophouden AUB over het welles nietes spelletje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 23:44

Leef heel erg met je mee TS. :knuffel:
Hopelijk lukt het wat slaap te pakken. Wat zul je naar wakker worden. Sterkte Y;(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 07:21

L_iek schreef:
Toch vreemd. Als iemand op slag overleden is gaat deze niet naar het ziekenhuis.

Ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen en hoop dat al het geregel wat nu gaat komen soepel verloopt.

Jawel.
Politie inbreng heet dat dan. (tenminste bij ons)

En ja dat weet ik zeker want heb helaas als werk diverse keren politie en uitvaartondernemer binnen gelaten bij ongeval, zelfmoord of verdacht overlijden.
En daarna familie naar de opvang kamer begeleid.

Alleen een bloedproef bij een overleden persoon bij ongeval mag niet...
Dus zou erg bijzonder zijn als dat hier gedaan is. En ook nog snel de uitslag is...
Dat is echt hoog uitzonderlijk.

https://www.google.nl/amp/s/eenvandaag. ... jk/?espv=1

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 08:24

goeie morgen lieverds, ben net gebeld door mijn moeder. 1 van mijn broertjes vrienden is aangehouden voor verhoor. Uit whatsapp contact met mijn broertje blijkt dat deze hem de GHB zou hebben geleverd. Hopelijk krijgen we nu wat meer antwoorden, vandaag een drukke dag rouwkaartjes moeten gemaakt worden, en de uitvaart enzovoort moet geregeld worden.

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 08:33

DuoPenotti schreef:
L_iek schreef:

Jawel.
Politie inbreng heet dat dan. (tenminste bij ons)

En ja dat weet ik zeker want heb helaas als werk diverse keren politie en uitvaartondernemer binnen gelaten bij ongeval, zelfmoord of verdacht overlijden.
En daarna familie naar de opvang kamer begeleid.

Alleen een bloedproef bij een overleden persoon bij ongeval mag niet...
Dus zou erg bijzonder zijn als dat hier gedaan is. En ook nog snel de uitslag is...
Dat is echt hoog uitzonderlijk.

https://www.google.nl/amp/s/eenvandaag. ... jk/?espv=1

Of naar politie mortuarium in Enschede.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 08:34

Dat kan. Ken daar de omgeving niet.
Zal per regio wel anders zijn. :j
Maar ziekenhuis kan dus wel.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 08:38

Heel veel sterkte Ts, mijn vader is onlangs overleden dus ik weet hoeveel er nu op je afkomt wat betreft rouwkaarten maken en beslissingen nemen. Hopelijk ligt je broer mooi opgebaard en kun je op deze manier de komende dagen nog rustig wat bij hem zitten en afscheid nemen, dat heeft mij goed geholpen in het verwerkingsproces.

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 08:44

maras schreef:
Heel veel sterkte Ts, mijn vader is onlangs overleden dus ik weet hoeveel er nu op je afkomt wat betreft rouwkaarten maken en beslissingen nemen. Hopelijk ligt je broer mooi opgebaard en kun je op deze manier de komende dagen nog rustig wat bij hem zitten en afscheid nemen, dat heeft mij goed geholpen in het verwerkingsproces.

Ja klopt ik krijg een sleutel van het rouw centrum waar hij word opgebaard. Daar kun je dan ook s'nachts naar binnen of s'avonds zodat ik bij hem kan zijn als ik daar de behoefte aan heb.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 08:47

Jeetje wat een schok moet dit zijn voor jullie. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte! Het is zo bizar als iemand zo plots weg is.

Wat betreft social media en nieuws… mensen weten niet wat ze zeggen. Ze denken tegen niemand te praten, maar weten niet dat familie hoogstwaarschijnlijk dat ook leest. Sinds ik zelf ‘familie van’ iemand in het nieuws ben geweest heb ik echt totaal geen geduld meer voor mensen die onder dat soort berichten ongeneerd hun mening spuien.

Mijn nicht is een paar jaar geleden op de verkeerde weghelft beland en frontaal tegen een vrachtwagen aangekomen. De reacties online waren ook niet te min. Je weet dat je het niet moet lezen, maar je doet het toch. Ze heeft hoogstwaarschijnlijk zitten appen op het moment. En ja dat is ontzettend dom. Maar wij zijn wel onze lieve nicht kwijt, haar kinderen waren wel hun moeder kwijt. Hoe dom iemand ook was, je kunt nog altijd compassie tonen voor de levende nabestaande.

Het lastigste was nog om de boosheid en het verdriet samen een plekje te geven.

Heel veel sterkte de komende tijd en fijn dat je partner er zo goed voor je is. Allerlei emoties zullen langs gaan komen en die mogen er allemaal zijn. Sterkte…

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 08:53

Shiloh schreef:
Jeetje wat een schok moet dit zijn voor jullie. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte! Het is zo bizar als iemand zo plots weg is.

Wat betreft social media en nieuws… mensen weten niet wat ze zeggen. Ze denken tegen niemand te praten, maar weten niet dat familie hoogstwaarschijnlijk dat ook leest. Sinds ik zelf ‘familie van’ iemand in het nieuws ben geweest heb ik echt totaal geen geduld meer voor mensen die onder dat soort berichten ongeneerd hun mening spuien.

Mijn nicht is een paar jaar geleden op de verkeerde weghelft beland en frontaal tegen een vrachtwagen aangekomen. De reacties online waren ook niet te min. Je weet dat je het niet moet lezen, maar je doet het toch. Ze heeft hoogstwaarschijnlijk zitten appen op het moment. En ja dat is ontzettend dom. Maar wij zijn wel onze lieve nicht kwijt, haar kinderen waren wel hun moeder kwijt. Hoe dom iemand ook was, je kunt nog altijd compassie tonen voor de levende nabestaande.

Het lastigste was nog om de boosheid en het verdriet samen een plekje te geven.

Heel veel sterkte de komende tijd en fijn dat je partner er zo goed voor je is. Allerlei emoties zullen langs gaan komen en die mogen er allemaal zijn. Sterkte…

Een hele mooie post hier sluit ik me bij aan dankjewel <3

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 08:56

Hoop echt dat uit het verhoor van die ''vriend'' we antwoorden gaan krijgen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:26

Ts, heb je een correspondentie adres? Wil je ouders een kaartje sturen, juist om de ervaring in onze familie vroeger weet ik dat dat soms troostend kan zijn.

rien10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:32

Iemand kan iets doms doen, dat is zeker. Maar één domme daad maakt je nog geen dom mens.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:33

Ik hoop het ook voor jullie, dat die 'vriend' meer kan vertellen.

En nee je krijgt hem er niet mee terug, maar misschien geeft het wat rust/afsluiting omdat je nog zoveel vragen hebt.

Sterkte met alle regelwerk, even in overlevingsstand

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 11:02

Wat vreselijk om te lezen.
Ik weet hoe dit voelt en waar je nu door heen gaat.

21 jaar geleden ben ik ook mijn broer verloren. op een beetje dezelfde wijze. Al was erbij hem drank en zn mobiel mee gemoeid.

Het is een hele weg die je moet afleggen om dit te plaatsen , maar daar ben jij nog niet aan toe nu.
Ik wil je enkel heel veel sterkte wensen en heel veel moed en kracht.
Mocht je behoefte hebben aan een gesprek, nu of later mag je mij altijd een pb doen.
Een hele dikke knuffel voor jou en je familie Y;(

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 11:20

BigOne schreef:
Ts, heb je een correspondentie adres? Wil je ouders een kaartje sturen, juist om de ervaring in onze familie vroeger weet ik dat dat soms troostend kan zijn.

Alle correspondentie loopt via mijn zus
*knip*

Liefs Anna xxx
Laatst bijgewerkt door Dani op 25-05-23 11:26, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Adres uit bericht gehaald

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 11:22

Ik zal uitkijken met adressen online zetten, kan beter via pb denk ik.
Heel veel sterkte ts..
Laatst bijgewerkt door FennyPower op 25-05-23 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 11:22

Heel veel sterkte gewenst, wat een schrik.

Ik zou wel het adres verwijderen en eventueel via PB sturen. Lijkt me niet fijn voor je zus als deze hier zo openbaar staat.

Anna224

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 11:26

oh ja sorry was ook bedoeld als PB is iets verkeerd gegaan