Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Het is zo raar.Ik ben helemaal nagekeken,maar alles goed gelukkig met mijn hoofd.Zag dubbel,alles ging op en neer en lopen ging ook niet goed.Het trok ook langzaam weer weg.Kwam ook in 1 keer opzetten.Nou voel ik me een aansteller.De ambulance kwam zelf voor mij.
prompter schreef:Aan mensen met tijd teveel die elke stap die ze zetten op internet menen te moeten verkondigen.
germie schreef:Een mailtje of ik Decathlon wil beoordelen. LEVER DAN EERST MAAR EENS.
Vorige week besteld, nog niet eens verzonden. Dus ik kan het helemaal niet beoordelen.
Zebrastreep schreef:Buurman krijgt nieuwe kozijnen en ramen ( heel toevallig nadat wij ze ook hebben) maar die mannen draaien echt standje ( sorry) muziek voor de gemakkelijke mens. Dus Nederlands talig maar zo slecht dat mijn oren ervan bloeden.
Muziek is prima maar Nederlandstalig en al helemaal dat zou een verbod op moeten komen.
_Lois_ schreef:Ik erger me aan mijn medestudenten die het vervelend vinden dat hun studie zoveel tijd kost waardoor ze geen tijd hebben voor andere dingen (werken en studentenvereniging)
Ben vooralsnog nog erg weinig mensen tegengekomen met een beetje werkhouding en motivatie, erg fijn met groepsopdrachten
Zebrastreep schreef:_Lois_ schreef:Ik erger me aan mijn medestudenten die het vervelend vinden dat hun studie zoveel tijd kost waardoor ze geen tijd hebben voor andere dingen (werken en studentenvereniging)
Ben vooralsnog nog erg weinig mensen tegengekomen met een beetje werkhouding en motivatie, erg fijn met groepsopdrachten
Wacht maar totdat ze aan het werk moetenMaar goed een opleiding is ook wel pittig komt veel bij kijken. Maar goed niet altijd, maar ze zitten er zeker een aantal tussen mensen die niks doen en dan op het allerlaatste moment alles in 1 keet moeten gaan maken