Butterfly schreef:Ik denk niet dat het echt zoden aan de dijk zet om deze discussie te voeren in dit topic. Coon geniet op zijn manier van de dieren en dat mag hij doen. Hij geeft aan dat hij niets zal doen met de meningen en ook dat is zijn goed recht.
Wil je een bijdrage leveren aan deze discussie dan denk ik dat je beter contact kunt opnemen met instanties die hier invloed op hebben, die zijn er ook genoeg. Blijven doorgaan in het topic van een jongen met een verstandelijke beperking (hopelijk zeg ik dit niet te hard Coon) is niet de plek voor deze discussie. Een keer aanhalen lijkt me prima, maar voor de rest van de discussie zijn andere plaatsen.
Is OK, onderwijl laat ik het uit mijn hoofd om mijn abo door de shredder zien te verdwijnen! En gisteravond heb ik wel gemerkt dat er tig meer abohouders zijn bij de opening van de expo! Was hartstikke gezellig! (en oeps, ik pakte per ongelijk de ROSÉ terwijl ik nooit een alcoholische drank op had! Maar ik leef nog!) Ze hadden ook non-alcohol maar ik greep het verkeerde glaasje!
H!PSZ!
Maar de dames weten wel dat het park een uitsterfbeleid heeft? Dat er geen nieuwe dieren meer bij komen?
En Butterfly heeft imho helemaal gelijk, niet over doorzagen......
Zooooooo................. en nu weer tijd voor ANDER Harderwijks nieuws!

HET WATERFRONT heeft nieuwe bewoners, jajaja! De wijk is nog niet eens klaar of we hebben alweer nieuwe Harderwijkers erbij!