Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siers83 schreef:Workaholic vind ik niet lekker, teveel koffie. Angel Dust is heerlijk, Santa Monica vind ik mweh. Orange Crush is ook mweh.
Van de Zotte is ook een mooi merk, ook Nederlands. Mills is heerlijk, Wild ook, Polder vind ik vies want te groen. De nieuwste, Wad is het niet op mijn huid. Maar die is bij mijn vent weer heerlijk
Siers83 schreef:Workaholic vind ik niet lekker, teveel koffie. Angel Dust is heerlijk, Santa Monica vind ik mweh. Orange Crush is ook mweh.
Van de Zotte is ook een mooi merk, ook Nederlands. Mills is heerlijk, Wild ook, Polder vind ik vies want te groen. De nieuwste, Wad is het niet op mijn huid. Maar die is bij mijn vent weer heerlijk
Memories schreef:Dior Sauvageook een populair geurtje maar ik vind het vreselijk ruiken.
Verder houd ik wel van parfums, ik ruik liever een veel te sterk parfum dan iemands lichaamsgeur.
c_alsemgeest schreef:Oh mensen ik hem een geur voor mijn man besteld die waarschijnlijk zo dit topic in kanmaar voor de parfum liefhebbende space-nerd in hem moest ik hem bestellen voor kerst
Eau de luna, een samenwerking met nasa en geur componisten die de werkelijke geur van de maan hebben nagemaakt.
Om astronauten er vooraf aan te laten wennen omdat de geur van de ruimte (die hebben ze ook) en die van de maan overweldigend werd ervaren.
Aan de hand van beschrijvingen die de astronauten roken op hun ruimtepakken nadat ze weer binnen kwamen. Maar ook naar moluculaire content van de maanstenen die meegenomen zijn en de gassen die zich rond de maan bevinden.
De maan klonk wat draagbaarder dan de space variant. Daar kwamen nog meer gas achtige tonen en bacon in voor
Het schijnt een vreselijke gunpowder achtige geur te zijn. Totaal niet draagbaar... maar ik weet dat hij zou willen ruiken hoe de maan ruikt
superpony schreef:Ik moet denk ik op zoek naar een nieuw luchtje
Gebruik al eeuwen White Musk van the Body Shop en dat wordt wel lastig om nog aan te komen.
Eigenlijk hou ik niet zo van luchtjes en ik vind deze echt lekker. Alles wat kado krijg geef ik altijd door.
Mijn man ruikt van zichzelf niet snel. Ik koop de deo en goedkope luchtjes voor doordeweeks en werk. We hebben een hele andere smaak en beleving van luchtjes, dus als ik iets heel lekker vind ruiken bij hem, vind hij het juist niks. En andersom vind ik wat hij lekker vindt, echt niks.
Hij had nu ook de blauwe Bruno Banani, die onze zoon ook naar het werk draagt. Ondanks vader en zoon, ruiken ze totaal niet hetzelfde met exact hetzelfde luchtje op.
Vroeger kocht ik Joop voor mijn man, maar werd echt Joop moe en vond het een tijd echt niet lekker.
Mijn broer had altijd Cool Water en als ik dat ruik, heb ik altijd even een "momentje". Maar ook die ruikt bij mijn man heel anders. Mijn man en zoon zullen hem nu nooit dragen, maar toen mn broer nog leefde, werd die weleens gebruikt.
Ik vind dat veel mensen teveel spuiten, maar denk ook dat teveel mensen dingen maskeren. Als je zweet, gedragen/vieze kleding draagt rookt etc, is daar overheen spuiten echt niet lekker.
Zelf spuit ik na het douchen en hou het flesje wel op afstand. Ze zeiden ooit tegen mij dat de lucht dan het beste tot zijn recht komt.
Als je bijv een sjaal draagt, gaat het daar ook wel in zitten. Maar als mijn man me vasthoudt, ruik ik hem ook nog uren.