Te veel betaald bij de Bijenkorf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 22:08

Soepblik schreef:
marleen_usar schreef:
Ben ik de enige die denkt je hebt geld voor de tas, veel geld waarom dan zo veel moeite steken in 70 euro.

Wat een nare gedachte. Wellicht heeft ze wel een jaar lang gespaard voor die tas en had ze nu geluk dat hij afgeprijsd was.

Mooie kleding is ook maar een hobby he, net zoals mooie lego. Mooie kookspullen. Een bijzondere theepot. Een dure plant.

Waarom is het altijd zo dat alles altijd gewoon moet kunnen, maar zodra het over kleding gaat (en dan met name dure kleding) je wordt weggezet als een rijke trien die vooral niet moet klagen? Mijn god, laat ons lekker met rust met je oordeel? Ik heb twee jaar lang iedere cent die ik niet hoefde te sparen en overhield opzij gelegd voor mijn gucci loafers. Waarom? Omdat ik dolblij wordt als ik naar mijn schoenencollectie kijk. Ik krijg een warm, tevreden gevoel vanbinnen en draag ze met liefde. Nee, niet voor "aandacht". Iemand die van lego houdt koopt ook geen lego voor "aandacht". En nee, materialistische dingen lossen niet al je problemen op en ja, er zijn belangrijkere dingen in het leven. Maar mijn god, als iemand dolblij wordt van zijn zuurgespaarde geld in een tas van 1000 euro stopt omdat diegene daar oprecht heel gelukkig van wordt, en dat die 70 euro dus wel uitmaakt omdat je vooralsnog niet ongelofelijk rijk bent, laat diegene lekker?

YASSSSS _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Smakeloos hoe hier gerichshamed wordt :r

Esmee_RS

Re: Te veel betaald bij de Bijenkorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 22:29

Nou, dat vind ik ook echt heel naar ja.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-23 22:50

candalisa schreef:
Ze moeten de prijs rekenen die op de
Dat is niet waar prins wat de kassa aangeeft is de prijs die je betaald. Dit omdat je zelf ook wel een sticker van een ander artikel af heb kunnen halen en daarop heb kunnen plakken. Daarbij ga je als het ware een contract aan als je het artikel afreken. Als je op het moment van afrekenen al had gezegd maar hier geeft hij dit of dat aan was het wellicht anders geweest. De winkel ligt echt niet wakker om “slecht publiciteit” ze staan al slecht bekend maar mensen komen er toch en die paar klanten die niet meer komen liggen hun niet wakker van. Maar het gehele manier van communiceren zal hier wel een deel in hebben. Ik zou als winkel zijnde (vooral als ze in hun recht staat) ook denken houdoe en bedankt tot nooit meer ziens met de houding van TS… wij kregen wel eens het hoofdkantoor aan de lijn met klachten en wij mochten altijd de eind oordeel geven. Ook al stonden we in ons recht en was de klant fout als ze vriendelijk bleven en met een houding van zou ik mogen vragen waarom dit of dit zo is dan waren we coulant en kreeg de klant het geld terug of een ander artikel of wat dan ook. Degene die al binnen kwamen met ja en IK WIL zus en IK WIL zo wezen we op de voorwaarden en verder nog een fijne dag tot ziens!

Nee mijn manier van communiceren heeft hier geen aandeel in. Ik heb gewoon een nette mail gestuurd met mijn 'bewijs' en gevraagd hoe dit kan komen, en of dit opgelost kan worden. Ik eis niet, ik brul niet dat ik wil, en heb het gewoon netjes gehouden. De reactie hierop was dat ze mijn social media gecheckt hebben en een vriendin die werkzaam is bij de BK gebeld hebben over mij. Dus nee, het is niet mijn gedrag. Nu zal ik eerlijk bekennen dat ik inmiddels wel bozer ben dan bij stap 1, maar ik ga niet eisen of stampij maken.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:01

KB12 schreef:
candalisa schreef:
Ze moeten de prijs rekenen die op de
Dat is niet waar prins wat de kassa aangeeft is de prijs die je betaald. Dit omdat je zelf ook wel een sticker van een ander artikel af heb kunnen halen en daarop heb kunnen plakken. Daarbij ga je als het ware een contract aan als je het artikel afreken. Als je op het moment van afrekenen al had gezegd maar hier geeft hij dit of dat aan was het wellicht anders geweest. De winkel ligt echt niet wakker om “slecht publiciteit” ze staan al slecht bekend maar mensen komen er toch en die paar klanten die niet meer komen liggen hun niet wakker van. Maar het gehele manier van communiceren zal hier wel een deel in hebben. Ik zou als winkel zijnde (vooral als ze in hun recht staat) ook denken houdoe en bedankt tot nooit meer ziens met de houding van TS… wij kregen wel eens het hoofdkantoor aan de lijn met klachten en wij mochten altijd de eind oordeel geven. Ook al stonden we in ons recht en was de klant fout als ze vriendelijk bleven en met een houding van zou ik mogen vragen waarom dit of dit zo is dan waren we coulant en kreeg de klant het geld terug of een ander artikel of wat dan ook. Degene die al binnen kwamen met ja en IK WIL zus en IK WIL zo wezen we op de voorwaarden en verder nog een fijne dag tot ziens!

Nee mijn manier van communiceren heeft hier geen aandeel in. Ik heb gewoon een nette mail gestuurd met mijn 'bewijs' en gevraagd hoe dit kan komen, en of dit opgelost kan worden. Ik eis niet, ik brul niet dat ik wil, en heb het gewoon netjes gehouden. De reactie hierop was dat ze mijn social media gecheckt hebben en een vriendin die werkzaam is bij de BK gebeld hebben over mij. Dus nee, het is niet mijn gedrag. Nu zal ik eerlijk bekennen dat ik inmiddels wel bozer ben dan bij stap 1, maar ik ga niet eisen of stampij maken.

Dit is al zo'n zin waar je nekharen van overeind kunnen gaan staan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:03

Zonnetje81 schreef:

Wat moet je dan doen?
Je gaat toch niet in je eerste mail een bedrijf beschuldigen van iets, terwijl er wellicht een plausibele uitleg is? En als die uitleg er niet is, is het toch logisch dat je vraagt of het opgelost kan worden?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:06

Janine1990 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Wat moet je dan doen?
Je gaat toch niet in je eerste mail een bedrijf beschuldigen van iets, terwijl er wellicht een plausibele uitleg is? En als die uitleg er niet is, is het toch logisch dat je vraagt of het opgelost kan worden?

Ze vraagt niet hoe het opgelost kan worden. Ze zegt: of dit opgelost kan worden.
Maar wellicht lees ik het anders dan bedoelt.

Toch zou ik persoonlijk het eerst wat opener laten en de Bijenkorf met een tegenoplossing laten komen voordat ik met bewijs ga strooien en zeggen dat dit opgelost moet worden.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:10

Wij weten helemaal niet wat de toon is geweest van de communicatie van TS naar de Bijenkorf toe? Wat een aannames…en daar is een klantenservice voor, de Bijenkorf heeft een etage vol met mw die daarvoor betaald krijgen (maar in dit geval jammerlijk mislukken)

De meeste kleding retailers hebben klant tevredenheid juist als KPI, wij hadden als managers juist de opdracht om klanten tevreden de deur uit laten gaan als dat redelijkerwijs kon. Ook onder klanten heb je uitzonderingen maar het grosso modo vindt het al moeilijk om beklag te doen. Als je dan goodwill toont loont dat op de lange termijn. En van een klant meer of minder moet je wel wakker liggen; juist nu met social media.
@ TS je hebt met de algemene klantenservice (die op het hoofdkantoor) maar 1x contact gehad nog? Zo ja, dan zou ik het misschien nog eens proberen? Misschien heb je bij een andere medewerker net meer geluk?
Laatst bijgewerkt door Pallatin op 23-01-23 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:11

Zonnetje81 schreef:
Ze vraagt niet hoe het opgelost kan worden. Ze zegt: of dit opgelost kan worden.

Toch zou ik persoonlijk het eerst wat opener laten en de Bijenkorf met een tegenoplossing laten komen voordat ik met bewijs ga strooien en zeggen dat dit opgelost moet worden.

Ze heeft niet de exacte mail gedeeld, dus dat is een vrije interpretatie van een zeer summiere beschrijving van de inhoud.

Zelf ben ik altijd in een eerste mail richting klantenservice zo uitgebreid mogelijk. Hoe uitgebreider je bent, hoe minder tijd het een bedrijf kost om tot een oplossing te komen en hoe beter ze service kunnen verlenen. Ooit zat ik aan de andere kant van de lijn, het is echt fijn als klanten volledig zijn. Je kan sneller handelen en hebt meer tevreden klanten.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:11

Hoe moest het anders gevraagd worden? Niet?

Kijk, elke klant begint met een volle batterij vriendelijkheid. Bij elke negatieve ervaring wordt de batterij leger en leger. Online bestellen crasht? Daar gaat de batterij. Reserveren loopt moeilijk? Weer wat weg. Ophalen loopt stroef? Next. Tas is vies? Huppa weer wat uit. Wat eerst gezegd is is dan ineens niet waar? Nog wat weg uit de batterij. Op den duur is je geduld als klant op en wil je gewoon geholpen worden.

Ik heb een zware allergie aan klanten die gaan lopen emmeren voor het onderste uit de kan. Type: de soep was koud en ik wil korting en hem toch opgegeten hebben. Ik sta ook niet bekend als de meest klantvriendelijke in ons bedrijf. Klanten komen naar mij als ze iets willen weten of als er iets opgelost moet worden en niet voor schone schijn, extraatjes of random kortingen lospeureren zoals ze dat bij andere op onze werkvloer wel doen.

Maar in deze case snap ik echt waar TS vandaan komt. Als je hele klantervaring zo ruk is, is het krediet gewoon op. Het begon al bij online kopen wat niet lukte. Dat kan buiten iedereens schuld om zijn maar dat betekent wel dat de interactie daarna dit enigszins moet compenseren en dat deed het niet. Dus nu wordt het principe.

TS ik hoop oprecht dat je kunt genieten van je tas. Zoals ik eerder gezegd heb, ik zou naar de winkel gaan met tas en bewijsjes.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:13

Janine1990 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Wat moet je dan doen?

Bijenkorf wil niks oplossen. Voor hun is het klaar.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:16

Ts, wat ongelooflijk poedersuiker. Zowel de situatie met je tas als de nare reacties hier.

Misschien kun je de consumentenbond inschakelen?

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-23 23:25

Zonnetje81 schreef:
KB12 schreef:

Het is toch logisch dat ik kan aantonen dat er een prijsverschil is online én in andere filialen. Waarom klop ik anders bij de klantenservice aan?? Ik zeg toch niet hey klantenservice, ik heb 70 euro te veel betaald en andere niet. Ik kan het wel aantonen, maar dat doe ik nog maar even niet, want anders jaag ik jaag ik jullie misschien tegen mij in het harnas. Het is toch logisch dat je duidelijk bent in je communicatie, want anders gaat het hele punt voorbij. Ik ga geen welles nietes spelletjes spelen, terwijl ik het gewoon netjes kan aantonen. Vervelend, maar jou nekharen staan al sinds het begin van dit topic overeind. Ik kan letterlijk geen reactie plaatsen zonder dat jij hier op een vervelende manier boven op zit.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:38

Klopt, mijn nekharen staan vanaf het begin overeind en meer Bokkers met mij. Maar goed misschien onterecht maar dat is zoals het op mij overkomt.

Maar goed de Bijenkorf gaat niks doen.

Er is al eens gevraagd wat rechtsbijstand heeft aangegeven. Daar ga je niet op in of ik lees daar overheen.

Wat is de volgende stap? Een rechtszaak…? Lijkt me nutteloos en ik denk dat ze daar niet warm of koud van worden.

Ik zou de tas terug brengen. Je hebt nu een smerige tas, neem aan dat ie zo met normaal gebruik er ook niet uit komt te zien.

Of de actie die een andere bokker opperde. Een tweede tas kopen en deze terug brengen. Maar is ook een risico.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-23 23:41

Pallatin schreef:
Wij weten helemaal niet wat de toon is geweest van de communicatie van TS naar de Bijenkorf toe? Wat een aannames…en daar is een klantenservice voor, de Bijenkorf heeft een etage vol met mw die daarvoor betaald krijgen (maar in dit geval jammerlijk mislukken)

De meeste kleding retailers hebben klant tevredenheid juist als KPI, wij hadden als managers juist de opdracht om klanten tevreden de deur uit laten gaan als dat redelijkerwijs kon. Ook onder klanten heb je uitzonderingen maar het grosso modo vindt het al moeilijk om beklag te doen. Als je dan goodwill toont loont dat op de lange termijn. En van een klant meer of minder moet je wel wakker liggen; juist nu met social media.
@ TS je hebt met de algemene klantenservice (die op het hoofdkantoor) maar 1x contact gehad nog? Zo ja, dan zou ik het misschien nog eens proberen? Misschien heb je bij een andere medewerker net meer geluk?

Ik heb de eerste dag gebeld en deze medewerkster zei dat de bijenkorf online en in de filialen dezelfde prijzen moeten hanteren. Ze raadde mij aan om contact op te nemen met mijn filiaal. Dit heb ik gedaan, maar liep op niets uit. Vervolgens heb ik deze week weer gebeld met de klantenservice, en deze medewerkster zei dat ze het zelf ging oppakken. Ze vroeg mij om alles op de mail richting haar te zetten. Ik heb toen alles op de mail gezet en toen heeft toch een andere collega dit opgepakt. Deze heeft het weer doorgestuurd naar mijn filiaal, wat weer leidde tot niets. Er wordt ook geen antwoord gegeven op mijn vragen, of uberhaupt gereageerd op de punten die ik aankaart. Er komt steeds hetzelfde verhaaltje zonder inhoudelijk op mij te reageren. Ik heb nog aan de klantenservice gevraagt hoe het kan dat dit steeds gebeurt en ze zei dat het filiaal heel stellig was en klaar was met deze 'klacht', maar niemand kan inhoudelijk reageren waarom de klacht klaar is zeg maar. Dan is het een tijdelijke prijsfout, dan is het korting, dan zijn ze gepikeerd over de 'vuile' tas, maar een nette inhoudelijke reactie komt er niet. Ik weet van die vriendin dat ze echt boos waren dat ik had gezegt dat de tas vies was.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:41

Ontzettend balen dat je teveel hebt betaald, maar ik vrees dat je daar juridisch niets mee kan. Het had netjes geweest van de Bijenkorf om het prijsverschil te verrekenen, maar ze zijn het niet verplicht..

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-23 23:45

Zonnetje81 schreef:
Klopt, mijn nekharen staan vanaf het begin overeind en meer Bokkers met mij. Maar goed misschien onterecht maar dat is zoals het op mij overkomt.

Maar goed de Bijenkorf gaat niks doen.

Er is al eens gevraagd wat rechtsbijstand heeft aangegeven. Daar ga je niet op in of ik lees daar overheen.

Wat is de volgende stap? Een rechtszaak…? Lijkt me nutteloos en ik denk dat ze daar niet warm of koud van worden.

Ik zou de tas terug brengen. Je hebt nu een smerige tas, neem aan dat ie zo met normaal gebruik er ook niet uit komt te zien.

Of de actie die een andere bokker opperde. Een tweede tas kopen en deze terug brengen. Maar is ook een risico.

Ik heb in de reacties aangegeven wat de rechtsbijstand heeft gezegt. Ze hebben aangegeven dat ik wel in mijn recht sta, en dat het niet onomkeerbaar is omdat ik heb betaald, omdat ik duidelijk aangegeven heb dat de prijs niet correct is. Het is geen aannemelijke prijsfout. Dat zou zijn als de tas van 950 euro ineens maar 9 euro zou kosten. Ze haalde ook nog het leenbakker incident aan als voorbeeld. Ze kunnen echter niets voor mij betekenen omdat ik verzekerd ben vanaf 175 euro. Ik heb geprobeerd een tweede tas te kopen, maar die waren en zijn niet meer voorradig.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:51

KB12 schreef:
Dit soort reacties zijn zo ontzettend flauw. Omdat ik veel geld kan besteden aan een tas, en het geen first world problem is, én ik vast niet eerlijk terug ga als ik ergens te weinig betaal, moet ik maar niet 'zeuren'?? Eigenlijk is dit om te lachen. Gefeliciteerd! Jij hebt officieel het probleem omgedraaid naar mij {:}

Ja want jij bent het probleem?
Je koopt een tas die vies is en voor een hogere prijs en gaat achteraf moeilijk doen.

Wat bijenkorf erna deed is uiteraard not done. Maar dat was een probleem wat eigenlijk is ontstaan door dat ze jouw drama totaal verkeerd hebben aangepakt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:01

Nagini schreef:
KB12 schreef:
Dit soort reacties zijn zo ontzettend flauw. Omdat ik veel geld kan besteden aan een tas, en het geen first world problem is, én ik vast niet eerlijk terug ga als ik ergens te weinig betaal, moet ik maar niet 'zeuren'?? Eigenlijk is dit om te lachen. Gefeliciteerd! Jij hebt officieel het probleem omgedraaid naar mij {:}

Je koopt een tas die vies is en voor een hogere prijs en gaat achteraf moeilijk doen.

Wat bijenkorf erna deed is uiteraard not done. Maar dat was een probleem wat eigenlijk is ontstaan door dat ze jouw drama totaal verkeerd hebben aangepakt.

Wat een nare reactie. Ik snap best dat iemand haar tanden in deze zaak zet nadat ze zo behandeld is.

Maar ts, ik denk dat je je het beste hierbij neer kunt leggen. Het is wat het is.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-23 00:03

Nagini schreef:
KB12 schreef:

Nee ik heb niet pas achteraf moeilijk gedaan. Ik heb dit probleem vanaf de eerste seconde aangekaart, alleen viel het ter plaatse niet op te lossen. Ik kon daar toen nog niet aantonen dat de prijs op elke andere plek wel normaal was. Ik heb daarom de tas meegenomen en gezegt dat ik contact zou opnemen met de klantenservice. Het heeft geen zin om heisa te maken aan een loket als je niet kan aantonen dat je gelijk hebt. Vervolgens kon ik dit wel aantonen en heb dit ook netjes naar hun gemaild. En ik weet van te voren ook niet dat ik een vieze tas zou gaan kopen. Dat is normaliter niet de gang van zaken. Overigens is deze tas ter plekke gereinigd, maar goed dat is een ander verhaal. Dus ik zie niet in waarom ik het probleem zou zijn. Ik heb elke normale gangbare stap genomen om een fijne designertas te kopen. Moet ik het vervolg misschien een jurist meenemen naar de winkel voor als het fout gaat. Ik weet toch ook niet als ik iemand stuur om iets op te halen dat het zo loopt. Normaliter zouden dit soort problemen niet moeten gebeuren. Ik zou zorgeloos moeten kunnen shoppen, en mij niet druk hoeven maken over vieze showroomproducten of foutieve prijzen. Dit zou een winkel op orde moeten hebben, en er zeker niet mijn probleem van moeten maken.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:13

Als de tas schoon was had je er wellicht minder gepikeerd ingestaan lijkt me….

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:15

Maar TS: De foto van wat je liet zien oogt niet schoon. Degene die die tas voor jou heeft opgehaald/aangeschaft heeft dit ter plekke ook gezien? Of mis ik nu iets?

Zoals al eerder is aangehaald: Op het moment van kopen ga je een koopovereenkomst aan. Achteraf is hier, in de meeste gevallen, geen restitutie voor te ontvangen. De opties zijn in de basis heel simpel: Je bent niet tevreden met het product/de aankoop en retourneert deze voor een retourbetaling óf je houd de tas zoals deze is en ziet dit als een wijze les. In mijn beleving maken ze het niet jouw probleem, ze hebben al meerdere keren aangegeven wat de opties zijn. Deze bevallen alleen niet, dat is een ander verhaal :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:32

KB12 schreef:
Nee ik heb niet pas achteraf moeilijk gedaan. Ik heb dit probleem vanaf de eerste seconde aangekaart, alleen viel het ter plaatse niet op te lossen. Ik kon daar toen nog niet aantonen dat de prijs op elke andere plek wel normaal was. Ik heb daarom de tas meegenomen en gezegt dat ik contact zou opnemen met de klantenservice. Het heeft geen zin om heisa te maken aan een loket als je niet kan aantonen dat je gelijk hebt. Vervolgens kon ik dit wel aantonen en heb dit ook netjes naar hun gemaild. En ik weet van te voren ook niet dat ik een vieze tas zou gaan kopen. Dat is normaliter niet de gang van zaken. Overigens is deze tas ter plekke gereinigd, maar goed dat is een ander verhaal. Dus ik zie niet in waarom ik het probleem zou zijn. Ik heb elke normale gangbare stap genomen om een fijne designertas te kopen. Moet ik het vervolg misschien een jurist meenemen naar de winkel voor als het fout gaat. Ik weet toch ook niet als ik iemand stuur om iets op te halen dat het zo loopt. Normaliter zouden dit soort problemen niet moeten gebeuren. Ik zou zorgeloos moeten kunnen shoppen, en mij niet druk hoeven maken over vieze showroomproducten of foutieve prijzen. Dit zou een winkel op orde moeten hebben, en er zeker niet mijn probleem van moeten maken.

Wellicht moet ik het anders formuleren.
Op het moment vind ik dat je het probleem bent omdat je het niet los kunt laten. Het is gebeurd. Het is 70 euro, dat is jammer. Maar al die tijd die je nu aan het spenderen bent aan hier reageren, hun emails te sturen, klantenservice te bellen etc. etc.
Die tijd 'kost ook geld'. En Is dat echt die 70 euro waard? Ik heb die 70 euro in 2 uurtjes terug verdiend. En ik weet dat niet iedereen dat geld verdiend maar als ik dan denk, je bent er al veel langer dan 2 uur mee bezig. Is toch zonde van je tijd.

Ja het is een principe kwestie maar denk dat duidelijk mogen zijn dat je die niet gaat winnen. Wil je daar echt een geschillencommissie op sturen voor 70 euro?

Boos zijn en gefrustreerd zijn. Prima. Maar laat het los want hier word je toch ook niet gelukkiger van?
En dit is helemaal geen reactie omdat ik denk dat het een designer tas is. Ik kijk gewoon anders tegen die dingen aan. 70 euro, tuurlijk is het fijn als het anders was besteed, maar dat is het niet en vooralsnog dikke korting gehad.

Gevalletje omdenken nu dat het gebeurd is. Zo kijk ik er tegen aan.

Ik zou overigens liever mijn tijd besteden aan de grove schending van je privacy mbt facebook dan die 70 euro.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-23 00:34

Courses schreef:
Maar TS: De foto van wat je liet zien oogt niet schoon. Degene die die tas voor jou heeft opgehaald/aangeschaft heeft dit ter plekke ook gezien? Of mis ik nu iets?

Zoals al eerder is aangehaald: Op het moment van kopen ga je een koopovereenkomst aan. Achteraf is hier, in de meeste gevallen, geen restitutie voor te ontvangen. De opties zijn in de basis heel simpel: Je bent niet tevreden met het product/de aankoop en retourneert deze voor een retourbetaling óf je houd de tas zoals deze is en ziet dit als een wijze les. In mijn beleving maken ze het niet jouw probleem, ze hebben al meerdere keren aangegeven wat de opties zijn. Deze bevallen alleen niet, dat is een ander verhaal :)

De foto is gemaakt in de winkel. Hier werd de tas ingepakt en in de dustbag gestopt. Toen viel het mijn vriend op dat deze tas vies was. Hij heeft er toen een foto van gemaakt en aangekaart dat de tas vies is. Hierop reageerde de medewerkster dat wij dit zelf thuis kunnen reinigen en wat later in het gesprek werd er aangeboden dat ze dit zelf ook kunnen doen maar je er dan op moet wachten. De tas is dus daar gereinigd. Achteraf blijkt dit dus het showroommodel te zijn. Het zijn niet alleen de aangegeven opties die 'gegeven' zijn, het is het hele totaalplaatje.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 01:03

Maar met dat totaal plaatje, waarom wil je dan perse toch deze tas? Zoals ik nu begrijp is de tas wel goed schoon gemaakt?

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-23 01:48

Zonnetje81 schreef:
Maar met dat totaal plaatje, waarom wil je dan perse toch deze tas? Zoals ik nu begrijp is de tas wel goed schoon gemaakt?

Er staat zelfs in mijn beginpost dat de tas daar schoongemaakt is. En in de gauwigheid heb ik nog zeker 4 berichten gevonden waarin ik dit benoemd heb. Zelfs berichten waar jij op gereageerd hebt. Je noemde mij in dit bericht verwend en drammerig. Vervolgens kwam je aan bij punt C. En hierin benoemde je het reinigen van de tas.