Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Gaby schreef:Kuggur schreef:WowGaby, als ik me zo moet stressen over een feest, je weet wel, waar mensen samen een leuke gelegenheid vieren, dan laat ik dat liever aan me voorbij gaan!
Je hoeft het niet in te vullen! Maar sommige pro-dresscode mensen hier lijken best wel ideeën te hebben over hoe de mensen naar hun feest moeten komen. Dan wil ik weleens weten waar de gasten het geld vandaan moeten halen en dan wil ik direct ook wel wat andere zaken weten.
verootjoo schreef:Het lijkt me logisch dat je naar een bruiloft passende kleding aantrekt.
Hoe je daaraan komt en hoeveel geld je eraan uitgeeft moet ieder voor zich weten. Als je weinig geld wilt of kunt besteden dan is er tegenwoordig vinted, waar je de prachtigste outfits kan kopen voor weinig. En als je het alleen op die ene dag draagt, kan je het daarna ook weer verkopen, dan heeft het je niks gekost.
Maar het verbaast me eigenlijk ook wel dat mensen kleding geschikt voor een bruiloft niet gewoon in de kast hebben hangen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen alleen maar spijkerbroeken en truien in de kast hebben liggen. Iedereen heeft toch wel een nette outfit hangen voor zulk soort gelegenheden?
Ik heb gewoon begrafeniskleding, feestelijke kleding en dagelijkse kleding.
Zonnetje81 schreef:Dat kan wel maar niet als je dresscode: gala is. Daar zit het hem in denk ik.
Ik vind voeten en tenen echt vreselijkCitaat:Daar kan ik nog niet helemaal aan wennen. Niet dat ik me er aan stoor
Cer schreef:Zonnetje81 schreef:Dat kan wel maar niet als je dresscode: gala is. Daar zit het hem in denk ik.
ja precies..
en ik denk echt dat dat heel erg afhankelijk is van de kringen waarin je je bevindt, denk ik?
Ik heb dat inderdaad nog nooit aan de hand gehad, ik ken geen gala mensenIk vind voeten en tenen echt vreselijkCitaat:Daar kan ik nog niet helemaal aan wennen. Niet dat ik me er aan stoormaar goed, gewoon maar niet naar kijken..
verootjoo schreef:Ik vind peeptoe afzichtelijk maar ik heb gewoon een hekel aan voeten en vooral tenen. Ik vind tenen zo’n lelijk lichaamsdeel van iedereen
Maar geen idee wat daar de etiquette voor is eigenlijk.
Tiggs schreef:Haha! Ik ben het echt met je eens en vind dat het in een zakelijke omgeving (waar je geen spijkerbroek draagt en geen blote oksels/schouders laat zien) ook echt geen tenen kunt laten zien. Helaas denkt niet iedereen zo.
Popstra schreef:Je kunt ook goede pakken voor heren en (gala)jurken huren....