Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Flicka12 schreef:We kregen dit pakket
[ [url=m/hYzgdg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarnaast hadden we nog een kerstfeest, krijgen we €200 energie compensatie en hebben we een bon gekregen om voor €100 iets uit te zoeken bij Coolblue.
Beetje teleurgesteld over die bon… het is een heel beperkt assortiment van 19 dingen waarvan 11 dingen uitverkocht zijn en de rest stom is
Zo leuk dit topic
Lys_PPA schreef:Leuk om jullie pakketten allemaal te zien!
Wij kregen tot vorig jaar nooit pakketten, in plaats daarvan een kerstfeest. Vorig jaar met corona mocht er geen feest gehouden worden dus kregen we voor het eerst een kerstpakket. Dit jaar ging voorkeur van directeur naar een kerstfeest, maar we hebben het zo weten te regelen dat er budget over bleef voor een goedkoper kerstpakket:
[ [url=m/aeFTRZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik werk bij een bekende designer, op het kerstfeest werden 30 tassen verloot. Ik heb er zelf geen 'gewonnen', maar uiteindelijk wel gekregen van een mannelijke collega die niets kon met deze tas. Deze tas kost nieuw 550 euro, overigens niet helemaal mijn smaak en laat ik nou al mn hele kast vol hebben staan met tassen van deze designerMaar goed, je weet maar nooit, wellicht past hij ooit bij een outfit.
Helaas is mijn vriend van functie gewisseld, waar we voorheen wel zeker 7-10 relatiegeschenken kregen, zitten we nu op 2: een fles wijn en n gerookte zalm