Jouw kerstpakket 2022

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DaraBariton

Re: Jouw kerstpakket 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 23:12

Een bon om wat uit te kiezen, voornamelijk uit de regio. Heb nu een cadeaubon gekozen van de bakker, aangezien de rest of te ver was of niet echt interessant was voor mij. Maar de bakkersbon is natuurlijk prima!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 23:13

Afbeelding

Hier mijn zelf gekozen pakket ook ontvangen :j
een Rituals pakket en een draadloze heiniger scheermachine voor het paard.

wij mogen altijd zelf een lijstje doorsturen met wat we graag willen :j
ook iemand die al 3 kwart jaar in de ziektewet zit mag bij ons gewoon voor het zelfde wat uitkiezen.

De flessen wijn en ander lekkers die we krijgen van klanten verdeel ik altijd met mijn collega op kantoor en de baas krijgt dan altijd de kaartjes die er bij zitten op het bureau :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 15:20

Dit is mijn ontvangen kerstpakket:
Afbeelding
Het bestaat uit een Action cadeaukaart van €15,-, een kalender, een pakje chocoladelepels, een dik superzacht plaid, een kruik met ±2l inhoud en kerstsokken.
Op de kalender na ook allemaal dingen die ik kan gebruiken dus helemaal blij ermee. *\o/*
Daarnaast zat er nog een persoonlijke kerstkaart in van mijn vaste begeleiders en een algemene kerstkaart vd woonvorm.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 16:33

Ik krijg helaas niks, werkgever doet niet aan kerstpakketten. ;(

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 17:16

Ik mocht voor 55 euro iets uitzoeken op een digitale kerstmarkt. Was niet super bijzonder qua keuze maar goed, ben al lang blij dat ik iets krijg. Hebben een bluetooth speaker gekozen, die van ons nu is kapot, dus mooie vervanging.
Het resterende bedrag heb ik aan het goede doel gedoneerd.

En gisteren kregen we bericht dat we dit jaar 50 euro op onze rekening krijgen gestort van het bedrijf als extraatje. Dus eigenlijk een soort dubbel kerstpakket.

Jammer he Deemiii, ook al zou het alleen een kleinigheidje zijn, helemaal niets vind ik wel onzettend kaal.

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:08

Vanmorgen mijn pakket opgehaald.
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:09

Wow! Dat gourmetstel ook?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:10

Zo dat is echt een heel mooi pakket!

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:17

Bellatrix,yep.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:22

Tof hoor!! :D

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 18:28

Heel blij met het pakket .
Het is incl het grijze plaid.

Afbeelding

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 19:11

Zoals ik in het topic al zei, ik ben zelfstandig ondernemer en krijg geen kerstpakket. Alleen ehh... ik heb een secret santa kerstpakket vandaag binnen gehad! *\o/* Ik weet oprecht niet van wie het is. Mijn ouders en broertje zeiden beiden dat het niet van hun was. Vriendlief ook niet. Ik zou echt niet weten van wie, maar ik ben er wel echt onwijs blij mee!! *\o/*

Afbeelding

De enige wie ik mij anders iets bij kan voorstellen is mijn stagiaire. Die had ik een klein kerstpresentje gegeven en die was er helemaal mee in de wolken. Alleen denk het niet. Zal het vrijdag anders eens vragen.

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:28

Leuke verrassing, Momo.
Ik kreeg vandaag voor de zoveelste keer een borrelpakket, wat op zich helemaal prima is. Alleen heb ik inmiddels een stuk of vijf houten borrelplanken in huis…

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:34

_djoeke_ schreef:
Leuke verrassing, Momo.
Ik kreeg vandaag voor de zoveelste keer een borrelpakket, wat op zich helemaal prima is. Alleen heb ik inmiddels een stuk of vijf houten borrelplanken in huis…

Misschien kun je er iets anders van maken.. je ziet wel eens van die mooie planken met teksten ofzo.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:37

Oooh! Zo kreeg ik ook een secret santa binnen! Ik ben arbeidsongeschikt dus geen kerstpakket voor mij, maar mijn beste vriendin had dus een kerstpakket gestuurd <3

Er zaten 2 boeken in, huissokken, thee en snoepjes in! Zo lief!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:56

Mijn kerstpakket :j wij hadden een kerstmarkt waar we voor 50,- wat uit mochten zoeken. Beetje over budget gegaan :+
Afbeelding

Komen echt mooie grote pakketten voorbij!!

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 13:25

Wij krijgen elk jaar een pakket met allerlei versnaperingen en een losse VVV bon van 40 euro.

Dit jaar kregen we een klein tasje met een chocolade reep, wat losse chocolade, koekjes en snoep. En een losse VVV bon van 70 euro.

Ben met dat laatste blijer,kun je zelf iets uitzoeken.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 13:59

Ik heb vanavond kerstborrel met een markt.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 14:15

Flicka12 schreef:
We kregen dit pakket

[ [url=m/hYzgdg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarnaast hadden we nog een kerstfeest, krijgen we €200 energie compensatie en hebben we een bon gekregen om voor €100 iets uit te zoeken bij Coolblue.
Beetje teleurgesteld over die bon… het is een heel beperkt assortiment van 19 dingen waarvan 11 dingen uitverkocht zijn en de rest stom is :Y)

Zo leuk dit topic *\o/*

Van de Kaaskop toevallig? :D

Ik ben heel erg verwend dit jaar :wow:

Bedrijf dat mij inhuurt:
(wijn, 2xkaas, worst, honing, koekjes, nootjes en een bon van 20 euro)
Afbeelding

Van stal 1 waar ik wel eens help
Afbeelding

en gisteravond kerstborrel op mijn werk:
(zweedse fakkel, chocolademelk, popcorn, marshmallow, spekjes, chips, zoutjes, koekjes)
Afbeelding

en op de stal waar ik elke vrijdag werk :):)
(worst, worst, worst, worst :D gehaktballen, nootjes, rollade en wijn en chocola, mooie schijf van vijf :') )
Afbeelding

en van mijn detacheringsbureau kon ik via een website kiezen, daar een bon van coolblue gedaan, aangezien ik een nieuwe oven nodig heb :+

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 14:39

Zooo wat lekker allemaal! Inderdaad van de Kaaskop :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 14:45

Mijn vriend heeft gisteren zijn kerstpakket van werkgever 1 gehad, een doos met snacks en lekkers en een snijplank in de vorm van een specifiek product dat het bedrijf maakt. Dat was echt heel leuk.

Morgen krijgt ie kerstpakket van werkgever 2.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 15:09

Wat een mooie paketten komen er voorbij!
Ik vind de mijne wat tegenvallen. Het bedrijf is helemaal op de gezonde toer en dat blijkt ook wel uit dit pakket

Afbeelding

Mijn man krijgt nooit een pakket van z'n baas, maar wel relatiegeschenken. Zo kwam er een doos met 4 flessen wijn, champagne en port en een 2L fles gin :D

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 15:49

Leuk om jullie pakketten allemaal te zien!
Wij kregen tot vorig jaar nooit pakketten, in plaats daarvan een kerstfeest. Vorig jaar met corona mocht er geen feest gehouden worden dus kregen we voor het eerst een kerstpakket. Dit jaar ging voorkeur van directeur naar een kerstfeest, maar we hebben het zo weten te regelen dat er budget over bleef voor een goedkoper kerstpakket:
Afbeelding

Ik werk bij een bekende designer, op het kerstfeest werden 30 tassen verloot. Ik heb er zelf geen 'gewonnen', maar uiteindelijk wel gekregen van een mannelijke collega die niets kon met deze tas. Deze tas kost nieuw 550 euro, overigens niet helemaal mijn smaak en laat ik nou al mn hele kast vol hebben staan met tassen van deze designer :+ Maar goed, je weet maar nooit, wellicht past hij ooit bij een outfit.

Helaas is mijn vriend van functie gewisseld, waar we voorheen wel zeker 7-10 relatiegeschenken kregen, zitten we nu op 2: een fles wijn en n gerookte zalm :D

Nowiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 16:10

Lys_PPA schreef:
Leuk om jullie pakketten allemaal te zien!
Wij kregen tot vorig jaar nooit pakketten, in plaats daarvan een kerstfeest. Vorig jaar met corona mocht er geen feest gehouden worden dus kregen we voor het eerst een kerstpakket. Dit jaar ging voorkeur van directeur naar een kerstfeest, maar we hebben het zo weten te regelen dat er budget over bleef voor een goedkoper kerstpakket:
[ [url=m/aeFTRZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik werk bij een bekende designer, op het kerstfeest werden 30 tassen verloot. Ik heb er zelf geen 'gewonnen', maar uiteindelijk wel gekregen van een mannelijke collega die niets kon met deze tas. Deze tas kost nieuw 550 euro, overigens niet helemaal mijn smaak en laat ik nou al mn hele kast vol hebben staan met tassen van deze designer :+ Maar goed, je weet maar nooit, wellicht past hij ooit bij een outfit.

Helaas is mijn vriend van functie gewisseld, waar we voorheen wel zeker 7-10 relatiegeschenken kregen, zitten we nu op 2: een fles wijn en n gerookte zalm :D

Not me die nu graag van baan zou wisselen :')

Hier ook geen kerstpakket.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 16:19

Ik heb mijn kerstpakket ook binnen. We kregen eerst een lunch. Ze hadden een cateraar geregeld en dus stond er een buffet. Echt goed eten was dat. Ze hadden de boel versierd met lichtjes en alle tafels gedekt. Het was echt heel gezellig.

Daarna werd je één voor één opgeroepen en mocht je een enveloppe en je pakket halen.

Dit is de zak waar het in zat.
Afbeelding

In de enveloppe zaten 2 VVV bonnen van €100. :wow:
In het bruine doosje een kerstornamentje van onze koffiemachine. (ik maak koffiezetapparaten van het merk Moccamasters).

En dit zat er in het pakket:

Afbeelding

Ik lust er ongeveer de helft van dus de rest gaat weer terug in de zak met nog wat dingen die ik hier thuis heb liggen en naar iemand die het nodig heeft. Ik ben super blij met die VVV bonnen en de kaas, chips, slagroom en knipbrood. Het was echt een hele leuke middag en ik heb nu lekker vakantie. :D