Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miezelke schreef:miezelke schreef:Ik heb nog nooit kaas gegeten
Ah, gewoon, ik lust dat niet
Als baby hebben mijn ouders wel geprobeerd maar ik spuugde het blijkbaar altijd terug uit, dus hebben ze het maar opgegeven. En het is zo gebleven. Ik vind het zoiets vies, zowel qua uitzicht, textuur, geur,...![]()
Ik raak het ook niet aan en zal ook nooit een mes gebruiken waarmee iemand kaas gesneden heeft. Maar voor de rest is alles wel normaal aan me
Foaly schreef:Ik werd gister bijna gekielhaald in een Amerikaanse discord server toen ik zei dat ik nog nooit de Muppets Christmas Carol heb gezien
Zelda_Link schreef:Foaly schreef:Ik werd gister bijna gekielhaald in een Amerikaanse discord server toen ik zei dat ik nog nooit de Muppets Christmas Carol heb gezien
Dat is dan ook een prima passende straf totdat je de film gezien hebt![]()
LaPluche schreef:Als ik mijn relaties naloop heb ik in mijn 44-jarige leven nog nooit een "normale" relatie gehad.
Een werd ik gruwelijk mishandeld om daarna in een loverboys situatie te belanden.
Daarna werd ik smoor verliefd op de meest beschadigde jongen ooit, we hebben het samen super fijn gehad, maar niks was zoals het hoort te zijn.
Ik ben nu al 14 jaar alleen en ben bang nooit meer een man te vinden die bij me past. En zou ik het wel willen, nu ik al jaren doe wat ik zelf wil.
Percy schreef:Niet durven toegeven is niet echt van toepassing maar dat geldt voor iedereen hier.
Ondanks het feit dat ik al 40 jaar auto rij heb ik vanmiddag (gisteren) voor het eerst moeten blazen.
Drugs nee, bij iemand in de buurt staan die hash rookt veroorzaakt knallende hoofdpijn dus laat maar.
Wintersport trekt ook mij totaal niet.
Foaly schreef:Ik leef wat pop culture betreft echt onder een steenKijk weinig tot geen films en series (geen nieuwe iig) en qua muziek... ik zou denk ik geen één nummer van een moderne populaire artiest kunnen meezingen
Ik zit ook niet op Insta, Tiktok of Twitter, mijn social media is Tumblr en Discord en daar krijg ik wel eens wat mee (iemand Goncharov al gezien?
) maar verder?
[ Afbeelding ]
This is me