Wat heb jij nog nooit gedaan, wat je eigenlijk niet durf toe te geven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 00:11

Nu ik erover nadenk... geen idee eigenlijk of de mensen die ik ken naar de sauna gaan of niet. Ik weet van een persoon dat ze naar het naaktstrand gaat, maar dat is echt wel haar groepsdingetje. Ik heb alleszins nooit druk gevoeld om het te doen en ik wil de wereld eerlijk gezegd het zicht op mijn blote pens niet aandoen.

Anoniem

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan, wat je eigenlijk niet durf toe te geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 00:14

Mijn ambitie is dezelfde als die van een van mijn neven en z'n vrouw: een sauna bouwen in de spare room. <3 Naar een openbare sauna ga ik niet, maar ik vind het wel lekker, en ontspannend.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 00:16

Het is voor mij niet zozeer dat bloot, meer dat het me totaal niet trekt om gewoon een beetje doelloos te zitten in een heet hok. Maar dingen als Jacuzzi zijn ook niet aan mij besteed wat dat betreft, daar ben ik na 5 minuten ook wel weer klaar mee. Ooit eens een prachtig appartement gehuurt in de bergen. Jacuzzi op het terras met uitzicht op de bergen. Heb er welgeteld 1x ingezeten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 00:17

Daar hebben ze boeken voor uitgevonden, Sizzle. :))

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 09:52

Same Sizzle, mijn vriend heeft ooit vastgesteld dat ik welgeteld 7 seconden in dezelfde houding kan blijven :=

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 10:34

In een jacuzzi ga ik me ook snel vervelen, maar met de sauna heb ik dat niet.

Zeker in een echt hete sauna is je lijf ook echt hard aan het werk.

Maar ik vond er eerder ook nooit wat aan, dus ik kan me echt wel voorstellen dat er mensen zijn die er niet van houden. En dan zal ik ze ook echt niet gaan overhalen, ieder moet doen waar die zich fijn bij voelt.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 10:34

Ik had afgelopen mei op de Veluwe een luxe huisje met sauna. Ik vond het vooral handig om er de lege koffers neer te zetten :D.

Ik hou niet van hitte en niet van kou, dus geen saunabezoek en geen wintersport hier.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 10:40

er zijn badkleding dagen in heel veel sauna’s :j
ik ging vroeger ook nooit, vond het ook veel te heet etc..
maar nu ga ik wel dagen naar een thermenpark waar je met badkleding aan moet.
heerlijk! dus valt best te proberen.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 10:55

Ja en daar zul je mij dan dus weer niet zien.
Als ik iets smerig vind, is het in mijn badkleding liggen zweten.

Maar voor mensen die wel van de warmte houden, maar niet van het naakt, kan dat wel een oplossing zijn.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 11:05

ja klopt, de een heeft liever met en de ander zonder badkleding.
maar op zo’n park kun je ook echt kiezen, vrij veel verschillende sauna, of in het zwembad,in een chillruimte even rusten of slapen, of wat eten.
dat vind ik dan wel even een lekker dagje uit.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 11:38

miezelke schreef:
miezelke schreef:
Ik heb nog nooit kaas gegeten :')

Ah, gewoon, ik lust dat niet :-)
Als baby hebben mijn ouders wel geprobeerd maar ik spuugde het blijkbaar altijd terug uit, dus hebben ze het maar opgegeven. En het is zo gebleven. Ik vind het zoiets vies, zowel qua uitzicht, textuur, geur,... :r
Ik raak het ook niet aan en zal ook nooit een mes gebruiken waarmee iemand kaas gesneden heeft. Maar voor de rest is alles wel normaal aan me :')

Jeej toelichting haha nu begrijp ok het beter wel de meest speciale nog steeds :p

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 12:49

Goh, wat een reacties :D . Ik dacht werkelijk dat ik de laatste mens op aarde (nou ja, iig Nederlandse) was :x .

Toen wij ons vorige huis kochten was er een hele zolderkamer opgeofferd aan saunaruimte. Prachtig hoor, maar we hadden hem binnen een jaar al gedemonteerd en in zijn geheel verkocht.
Collega's heb ik niet (VOF'je), behalve mijn man :D .

We willen een berghuisje op Sicilië kopen, maar ik denk dat we daar eerder een hottub plaatsen.

Zelda_Link

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 07:50

Foaly schreef:
Ik werd gister bijna gekielhaald in een Amerikaanse discord server toen ik zei dat ik nog nooit de Muppets Christmas Carol heb gezien :+

Dat is dan ook een prima passende straf totdat je de film gezien hebt :Y)

Sauna ben ik één keer tien minuten in geweest (iedereen droeg daar badkleding). Wat een hel :+ Ik snap echt niet wat mensen daar aan vinden. Je zweet en je plakt (bah) en andere aanwezigen dus ook (dubbel bah), je doet geen ene malle moer, dus na 3 minuten verveelde ik mij dood, en dan ook nog verplicht stil zijn…Als je mij gek wil krijgen moet je mijn naar de sauna sturen :+ Vre-se-lijk!!!!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 08:20

Ik ben ook nog nooit naar een sauna geweest. Zoals ik het lees is het ook niks voor mij.
Ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten en nog nooit roti gegeten.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 08:54

Ik heb (volgens mij :') ) nog nooit gevochten. Maar dat vind ik wel prima :D

Ik word gewoon nooit zo boos dat ik iemand wil slaan oid, maar ook vind ik het idee van vechten eng :') ik loop liever niet bewust verwondingen op

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 09:10

Sauna hou ik van, maar liefst wel met opgietingen zodat er wat te zien is :D

Gevochten heb ik ook nog nooit gedaan. Maar daar schaam ik me niet voor :D

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 09:58

Als ik mijn relaties naloop heb ik in mijn 44-jarige leven nog nooit een "normale" relatie gehad.
Een werd ik gruwelijk mishandeld om daarna in een loverboys situatie te belanden.
Daarna werd ik smoor verliefd op de meest beschadigde jongen ooit, we hebben het samen super fijn gehad, maar niks was zoals het hoort te zijn.
Ik ben nu al 14 jaar alleen en ben bang nooit meer een man te vinden die bij me past. En zou ik het wel willen, nu ik al jaren doe wat ik zelf wil.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 10:33

Zelda_Link schreef:
Foaly schreef:
Ik werd gister bijna gekielhaald in een Amerikaanse discord server toen ik zei dat ik nog nooit de Muppets Christmas Carol heb gezien :+

Dat is dan ook een prima passende straf totdat je de film gezien hebt :Y)

Ik leef wat pop culture betreft echt onder een steen _O- Kijk weinig tot geen films en series (geen nieuwe iig) en qua muziek... ik zou denk ik geen één nummer van een moderne populaire artiest kunnen meezingen _O- Ik zit ook niet op Insta, Tiktok of Twitter, mijn social media is Tumblr en Discord en daar krijg ik wel eens wat mee (iemand Goncharov al gezien? :+ ) maar verder?

Afbeelding

This is me :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 12:08

LaPluche schreef:
Als ik mijn relaties naloop heb ik in mijn 44-jarige leven nog nooit een "normale" relatie gehad.
Een werd ik gruwelijk mishandeld om daarna in een loverboys situatie te belanden.
Daarna werd ik smoor verliefd op de meest beschadigde jongen ooit, we hebben het samen super fijn gehad, maar niks was zoals het hoort te zijn.
Ik ben nu al 14 jaar alleen en ben bang nooit meer een man te vinden die bij me past. En zou ik het wel willen, nu ik al jaren doe wat ik zelf wil.

Oh wat intens verdrietig! De liefde zou mooi moeten zijn.

:(:)

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 12:55

Percy schreef:
Niet durven toegeven is niet echt van toepassing maar dat geldt voor iedereen hier.

Ondanks het feit dat ik al 40 jaar auto rij heb ik vanmiddag (gisteren) voor het eerst moeten blazen.

Drugs nee, bij iemand in de buurt staan die hash rookt veroorzaakt knallende hoofdpijn dus laat maar.

Wintersport trekt ook mij totaal niet.

Ik heb dus ook nog nooit hoeven te blazen. Heb sinds 1999 mijn rijbewijs.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 13:00

Vanaf 1993 mijn rijbewijs.
Ook nooit hoeven blazen en er wel eens een extra rondje voor gereden om wederom langs dat punt van controle te komen :D

Maar ook wel eens blij geweest bij een algemeen controlepunt niet aangehouden te worden, want ik had geen rijbewijs bij.

En blij geweest met aardige agent, die me aanhield omdat mijn koplamp kapot was, maar geen bekeuring gaf toen ik zei direct naar de garage te rijden.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 13:02

Foaly schreef:
Ik leef wat pop culture betreft echt onder een steen _O- Kijk weinig tot geen films en series (geen nieuwe iig) en qua muziek... ik zou denk ik geen één nummer van een moderne populaire artiest kunnen meezingen _O- Ik zit ook niet op Insta, Tiktok of Twitter, mijn social media is Tumblr en Discord en daar krijg ik wel eens wat mee (iemand Goncharov al gezien? :+ ) maar verder?

[ Afbeelding ]

This is me :+

Dan leef je toch wel onder een steen met tv-ontvangst. En dan zou je dus films moeten kunnen zien.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 13:04

Ik heb dus ook geen TV. En geen Netflix of andere streamingsdienst :+

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 14:17

Hier ook al jaren geen tv, heerlijk.

Wel faecesbook, en daarmee ook you tube filmpjes nu en dan. Maar dan kijk ik echt dingen die ik op dat moment wil zien, en niet het 'de tv staat toch aan dus ik zie beeld hoor geluid en verdoe mijn tijd'.

#disclaimer, laat niemand dit nou persoonlijk nemen (ik ken bokt onderhand :') ) maar gewoon zoals ik het ervaar.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 14:35

Ik ben ook nog nooit naar de sauna geweest. Hetzelfde als wat Sizzle ook zegt doelloos zitten in een heet hok inderdaad. Een welness dagje heb ik ook nog nooit gedaan, beetje hetzelfde idee daarbij.

Overigens hebben wij ook al jaren geen TV (en niet het idee dat ik iets mis).