Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
siskeh schreef:Is er iemand van jullie marktplaats-mensen met ervaring met Ebay-kleinanzeigen? Normaal koop ik wel vaker wat vanuit duitsland, gaat allemaal soepel, maar nu wil ik andersom, en het gaat over een aanzienlijk bedrag.
Nu heeft dit ook een soort van "veilig betalen" wat is de ervaring daar mee? Ik heb een nederlands rekeningnummer en pakket word waarschijnlijk ook vanuit nederland verstuurt.
Moestuin schreef:Ik heb weer iemand die mijn minimumprijs vraagt en daar €2,70 onder gaat zitten op een bedrag van €37,70… Krijg ik de kriebels van. Gaat over een zak honden eten. Nieuwprijs €50 bij zooplus, in een reguliere winkel tussen €55 en €60. Zak gaat al weg voor €27 dan met nog een lange houdbaarheid. Dan kan ik echt kriegelig worden van die €2,70 onder de minimumprijs gaan.
Edit: Hij wil het nu niet kopen omdat ik niet wil zakken.€35 inclusief verzenden naar een afhaalpunt, €37,70 inclusief verzenden naar een thuis adres vind ik geen gekke prijs
pjer schreef:gisteren een nette man die een groot bedrag contant betaalde in briefjes van 5 euro. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n dikke stapel gezien. Hij baalde want hij was speciaal gaan pinnen maar de pinautomaat had dus alleen nog maar vijfjes.