Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 05:28

Mijn hond sleept hele dagen met een knuffel die 2x zo groot is als hij haha. Deze knuffel is erg aan vervanging toe nadat ik alle naden al 2x vervangen heb en hij regelmatig gewassen is.. Nu zag ik in de buurt een hele collectie knuffels van diverse honden rassen. 2 XXL knuffels erbij. Ik doe een onzin bod van 15 euro en krijg binnen 2 minuten oke wanneer kom je er om.veel mail wisseling later ga ik er morgen om. Dat is overigens 2 weken na ons eerste contact. Heb 2 weken geleden direct adres gekregen. Ik ben zoooo benieuwd of die knuffels nog beetje kwaliteit zijn. Had dit echt nooit verwacht.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 10:03

@_l_amanda_l_: daar zou ik ook weer niet blij mee geweest zijn. Misschien een 'verklikker' op je hek zetten zodat je binnen hoort dat ie open gaat.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 12:27

Ik kom me hier ook even melden. Een paar weken geleden heb ik een zgan swatch horloge gekocht op marktplaats. Toen ik er een nieuwe batterij in deed, bleek het horloge niet te lopen. Dit aangegeven bij de verkoper en ze heeft netjes het geld teruggestort.

Het horloge heb ik aan de kant gelegd, gisteravond zag ik dat het weer liep! Nu heb ik vanochtend het terugbetaalde geld weer retour gestort aan deze verkoper. :') Een beetje een omslachtige deal. maar alles is uiteindelijk goed gekomen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 12:32

Netjes... en nu maar hopen dat ie het blijft doen :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 20:27

siskeh schreef:
Is er iemand van jullie marktplaats-mensen met ervaring met Ebay-kleinanzeigen? Normaal koop ik wel vaker wat vanuit duitsland, gaat allemaal soepel, maar nu wil ik andersom, en het gaat over een aanzienlijk bedrag.
Nu heeft dit ook een soort van "veilig betalen" wat is de ervaring daar mee? Ik heb een nederlands rekeningnummer en pakket word waarschijnlijk ook vanuit nederland verstuurt.

De veilig betalen optie is eigenlijk net als bij marktplaats.
Alleen is het versturen vanaf nl naar dl wel flink wat duurder.
Ik weet niet of je de optie hebt het net over de grens te versturen zodat je dl naar dl kunt sturen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 09:59

Ik had 2,5 maand geleden interesse in een kweekkas, was bezig een afspraak te maken, maar toen vertelde hij dat hij net hoorde dat z’n vrouw hem al verkocht had, jammer maar helaas.
Kreeg ik nu een bericht of ik nog interesse had omdat hij hem nog te koop heeft staan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 12:56

Ik heb weer iemand die mijn minimumprijs vraagt en daar €2,70 onder gaat zitten op een bedrag van €37,70… Krijg ik de kriebels van. Gaat over een zak honden eten. Nieuwprijs €50 bij zooplus, in een reguliere winkel tussen €55 en €60. Zak gaat al weg voor €27 dan met nog een lange houdbaarheid. Dan kan ik echt kriegelig worden van die €2,70 onder de minimumprijs gaan.

Edit: Hij wil het nu niet kopen omdat ik niet wil zakken. :+ €35 inclusief verzenden naar een afhaalpunt, €37,70 inclusief verzenden naar een thuis adres vind ik geen gekke prijs :=

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 18:04

Moestuin schreef:
Ik heb weer iemand die mijn minimumprijs vraagt en daar €2,70 onder gaat zitten op een bedrag van €37,70… Krijg ik de kriebels van. Gaat over een zak honden eten. Nieuwprijs €50 bij zooplus, in een reguliere winkel tussen €55 en €60. Zak gaat al weg voor €27 dan met nog een lange houdbaarheid. Dan kan ik echt kriegelig worden van die €2,70 onder de minimumprijs gaan.

Edit: Hij wil het nu niet kopen omdat ik niet wil zakken. :+ €35 inclusief verzenden naar een afhaalpunt, €37,70 inclusief verzenden naar een thuis adres vind ik geen gekke prijs :=

Welk merk hondenvoer? :+
En dat soort gemiemel, dan heb ik meestal zoiets van "laat maar, ik zet het wel op zolder", je raakt het tzt toch wel kwijt :)

Romy1234, da's wel aardig, dat hij nog aan je denkt je te vragen! (die man gooit wss. nooit z'n MP-berichten weg haha, ik kan nooit weer mensen terugvinden..)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 18:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 18:24

Het is een zak opti life lam :)

Leuke bestemming voor het dienblad!

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 17:32

Pfff ik heb wel een hele moeizame nu hoor :roll:
Ik ben al een week met mevrouw in gesprek over een stuk speelgoed dat ik graag voor mijn neefje wil kopen voor sinterklaas. Ze doet er elke keer ruim anderhalve dag over om antwoord te geven op de simpelste vragen. (werkt het nog naar behoren? Verzend u ook?) De koop is nu in principe rond maar ze stuurt me geen betaalverzoek of rekening waar ik het naar kan overmaken. Vraag me serieus af of ik het op tijd binnen heb met die drukte bij de post rond deze tijd....

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 17:51

Daar zou ik nu maar niet meer van uitgaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 17:54

Ik heb nu iemand die blijkbaar wat geïrriteerd is dat ik via de chat stuur ipv bel.

Heb nu maar naar zijn nummer gevraagd want die staat namelijk nergens :+

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 17:56

DubbelFun schreef:
Daar zou ik nu maar niet meer van uitgaan.

Inmiddels inderdaad iets anders gekocht als backup, krijgt ie deze wel voor zn verjaardag ofzo.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 18:08

gisteren een nette man die een groot bedrag contant betaalde in briefjes van 5 euro. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n dikke stapel gezien. Hij baalde want hij was speciaal gaan pinnen maar de pinautomaat had dus alleen nog maar vijfjes.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 18:18

Ach...geld is geld. :) Meestal zijn winkels wel blij met vijfjes.

Dandelion07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:00

pjer schreef:
gisteren een nette man die een groot bedrag contant betaalde in briefjes van 5 euro. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n dikke stapel gezien. Hij baalde want hij was speciaal gaan pinnen maar de pinautomaat had dus alleen nog maar vijfjes.

:')

Beetje off topic maar dit doet me er aan denken dat ik het vroeger leuk vond een zakje snoep te kopen en dan te betalen met 5 centjes. Ik vond het grappig dat de casiere dan zolang aan het tellen was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:03

Braadpan verkocht, nu geeft koper aan dat pakket zoek is. Heb DHL al benaderd, zij geven aan dat het druk is waardoor de boel verlaat is.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:11

is het pakket dan ook echt zoek Morgan? Want het is inderdaad bar en boos op het moment in pakket-land.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:25

Weet ik niet koper geeft aan dat pakket is uitgeleverd.
"Beste ik heb vervelend nieuws. Ik heb een melding ontvangen dat ik het pakket gister kon ophalen. Op het servicepunt was ook een melding binnen gekregen dat het pakket aangeleverd was. Maar ze kunnen het niet vinden. Ook vandaag is het pakket niet gevonden en heeft het servicepunt melding gedaan van vermissing. Ik heb zojuist contact gelegd met DHL, maar als ontvanger mag ik geen onderzoek laten starten."
Bovenstaand het relaas van de koper, ben al met DHl bezig geweest en zij zeggen morgen wordt er afgeleverd, want het is druk.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:31

Wat heb je gezegd over verzending, dat het voor eigen risico is?

Ik zou doen wat je kan maar als DHL zegt dat het afgeleverd wordt op het pakketpunt gebeurt dat meestal ook nog wel. Voor nu nog niet te druk maken dus :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:32

Zou idd morgen afwachten en dat laten weten dat dit gezegd is. Ik heb ook wat pakketjes staan dat het geleverd is of vandaag wordt maar nog niks gezien. Het is gewoon erg druk nu.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:58

Ik heb een heel schattig kaptafeltje te koop staan voor 25 euro. Komen echt alleen maar rare types op af.
Vooral mensen die gebrekkig Nederlands typen en dan een auto moeten regelen wat niet lukt of die een berichtje sturen dat ze interesse hebben is hij nog beschikbaar? Waarop ze jazeker! Terug krijgen en dan is er radio stilte. Van de week bij 1 terug gestuurd, heb je interesse? Stuurde terug: nee :+
Waarom heb je überhaupt een berichtje gedaan...
Denk dat hij op de weggeefhoek gaat, vind hem zelf heel leuk maar past echt niet in het huis meer.

Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 20:19

Zeker een leuk ding, had een paar jaar geleden heel leuk in mijn toen nog bamboe slaapkamer gestaan :)

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 20:21

pjer schreef:

Komen er vijfjes uit een pinautomaat? >;)