Op zoek naar de perfecte deken voor op de bank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 14:59

Vandaag m’n Stoov kussen binnen gekregen. Voor thuiswerken maar ook op de bank. Tot nu toe bevalt het <3 Lekker kacheltje in m’n rug.

Afbeelding

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 15:55

Heeft er iemand ervaring met de stoov kruik?
Ik twijfel tussen deze of toch weer een ouderwetse kersenpitten zak.
Het gaat mij vooral om hoe flexibel hij is. Buigt hij mee bv bij je buik of nek?
Nadeel van de kersenpitten zak is dat een van mijn honden erg veel plezier heeft gehad met honderden kersenpitten |o

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:25

[/quote]
Geen wollen deken, maar een speciale wollen tussenvulling. Die heeft van zichzelf niet voldoende stevigheid om enkelvoudig als deken te gebruiken, die trek je zo uit elkaar en als je die niet verstevigd tussen twee lagen stof en dan vallen er binnen no time gaten in.
En de keus voor wol ipv de katoenen tussenvulling die ik normaal gebruik is dan vanwege de isolatiewaarde die bij wol hoger is dan bij katoen.
Overigens is flanel iets anders dan fleece, flanel is 100% katoen en fleece is 100% synthetisch ;)[/quote]

Ah zo! En dan las ik niet goed, blijkbaar te vaak het woord fleece gelezen in dit topic. Flanel klinkt inderdaad veel passender!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 20:43

veneri schreef:
iemand tips voor warme en ook toonbare kleding voor tijdens het thuiswerken achter de pc?

denk aan een lekker vest, warme broek, fijne pantoffels of dikke sokken (zonder er zweetvoeten in te krijgen), een lekker warm huispak, eventueel handschoentjes?

links zijn welkom!

Noorse truien :D

Mijn vriend heb ik ooit een Dale of Norway gegeven, maar die zijn niet goedkoop. Gaan wel een levenlang mee. Ik heb zelf een goedkopere variant uit Denemarken met vrij dichte wol :P Maar sowieso is echt wol wel een aanrader natuurlijk. Of ze nou van een duur merk zijn of door (een) oma gebreid.

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 21:50

MarijeR schreef:
Heeft er iemand ervaring met de stoov kruik?
Ik twijfel tussen deze of toch weer een ouderwetse kersenpitten zak.
Het gaat mij vooral om hoe flexibel hij is. Buigt hij mee bv bij je buik of nek?
Nadeel van de kersenpitten zak is dat een van mijn honden erg veel plezier heeft gehad met honderden kersenpitten |o

Ik vind de stoov kruik heel fijn maar hij word beduidend minder warm dan een kruik met water of kersenpitten. Hij is ook vrij stijf, in je nek leggen zoals met andere kruiken gaat hem helaas niet worden.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 12:47

Dank je Wispeltuur, dan ga ik toch weer voor een kersenpitten zak. En dan wat beter opletten waar ik hem neerleg :o

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 17:00

maessie

Re: Op zoek naar de perfecte deken voor op de bank

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 19:54

Ik zag vandaag de grijze bacon & egg snuggy bij de primark, maar natuurlijk net niet meer in de goede maat -O-

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 19:59

Ik wacht ongeduldig O:)
Maar ik vrees dat hij vanavond niet komt, dit is de tracking van Amazon, de tracking van DPD blijft hangen bij onderweg naar depot :(
Afbeelding

Edit :(

Afbeelding

Even geduld nog (en hopelijk geen koud weekend)

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 20:25

@Bootsiebob, die ziet er lekker uit!!
Hier zit toch zon zak aan om je voeten in te stoppen? Ik ben benieuwd hoe je het vindt om hiermee te lopen. En ook wat je van de open mouwen vindt, bij de meeste zit hier zon boordje aan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:11

Bootsiebob schreef:
Ik wacht ongeduldig O:)
Maar ik vrees dat hij vanavond niet komt, dit is de tracking van Amazon, de tracking van DPD blijft hangen bij onderweg naar depot :(
[ [url=m/zi32OT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit :(

[ [url=m/KZJ5LE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even geduld nog (en hopelijk geen koud weekend)

Mijne is ook vertraagd en net nu ik dit weekend heerlijk een weekend voor mezelf heb en veel bankhangtijd. :')

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 15:24

Mocht iemand binnenkort nog bij de Primark komen en voor mij willen kijken of daar de bacon &egg nog in maat M/L is... Heb die nu in mn hoofd, maar de dichtstbijzijnde winkel is een uur rijden, en was die niet in die maat op voorraad -O- Afbeelding
Anders ga ik toch voor de Oodie, maar die is wel 4x zo duur -O-

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 16:23

Wel duur, maar onbetaalbaar. Ik haal eigenlijk al m’n spulletjes bij dasmooischapenvachten.nl
Zowel op fb als site.
Heb inmiddels al een 10 vachten en 3 plaids in gebruik. Volgende bestelling zijn sloffen met harde zool.
https://www.dasmooischapenvachten.nl/a- ... 00-170-cm/
Plaids heb ik in de kleur zalm (2x) en 1 in het aubergine. Heb ook veel plaids en zo gekocht, maar met mijn honden en katten en zelfs papegaaien blijf je wassen. Daar heb je met schapenvachten geen last van. Echt heerlijk. Is een uitgave in 1 x, maar echt meer dan waard.
Oh bedenk me net dat ik hier ook een bodywarmer vandaan heb. ;)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 17:32

maessie schreef:
Mocht iemand binnenkort nog bij de Primark komen en voor mij willen kijken of daar de bacon &egg nog in maat M/L is... Heb die nu in mn hoofd, maar de dichtstbijzijnde winkel is een uur rijden, en was die niet in die maat op voorraad -O- [ [url=m/EvMDC9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooh deze heb ik echt net vanmorgen gekocht, maar was de laatste in maat M/L dus had ook niks voor je kunnen betekenen.

Ik dacht wel dat die blijkbaar dus Bacon, regenboog poppetjes waren _O- Ik ben vegan, dus eigenlijk is dit een hele foute Oodie voor mij :')

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:02

lieke2 schreef:
@Bootsiebob, die ziet er lekker uit!!
Hier zit toch zon zak aan om je voeten in te stoppen? Ik ben benieuwd hoe je het vindt om hiermee te lopen. En ook wat je van de open mouwen vindt, bij de meeste zit hier zon boordje aan.

Ik heb hem binnen *\o/*
En hij is meteen mijn beste vriend :D

Elke voet heeft zijn eigen “zak” zeg maar, dus ik kan er gewoon mee lopen.
Met gestrekte benen languit op de bank lukt het nét om helemaal bedekt te zijn, maar ik had echt niet langer moeten zijn (ben 1.70m).

En wat heerlijk, die warmte!
Hij is ook lekker zacht <3
Dit zijn mijn benen ingepakt

Afbeelding

De mouwen zijn lang genoeg, er zit alleen geen warmtedraad in de mouw zelf, zoals in de rest van de deken. Ook in de ‘voet pockets’ zit niets, maar ik had het warm genoeg, ik ga hier echt in overwinteren *D

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:19

Daan13 schreef:
Al aan een slaapzak gedacht?

Vind ik zelf wel erg lekker om er helemaal in te kruipen en zo ook mijn rug warm te houden ( wel handig aangezien m'n rug nou niet de beste is)

Hebben wij ook op de bank liggen heerlijk warm en wasbaar

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:22

Faelynn schreef:
maessie schreef:
Mocht iemand binnenkort nog bij de Primark komen en voor mij willen kijken of daar de bacon &egg nog in maat M/L is... Heb die nu in mn hoofd, maar de dichtstbijzijnde winkel is een uur rijden, en was die niet in die maat op voorraad -O- [ [url=m/EvMDC9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooh deze heb ik echt net vanmorgen gekocht, maar was de laatste in maat M/L dus had ook niks voor je kunnen betekenen.

Ik dacht wel dat die blijkbaar dus Bacon, regenboog poppetjes waren _O- Ik ben vegan, dus eigenlijk is dit een hele foute Oodie voor mij :')

Haha mocht je je nog bedenken.. O:)
Ik dacht engels ontbijt thema, bacon eggs, pancakes. In engeland is er ook nog een milk & cookies versie :j
Afbeelding

Dat mummiepak ziet er ook echt heerlijk uit bootsiebob!!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:58

Oh die laatste is leuk! Cookies & Milk <3
Ik moest wel lachen om de bacon regenboogpoppetjes _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 22:14

Ooh Bootsie dat ding is volgens mij echt hemels. Ik ben alleen flink langer dus ik vrees dat ik hem aan mij voorbij moet laten gaan.

Ik heb vandaag het herfst deel van het dekbed op het bed gelegd en lig nu als een burrito ingerold in bed series te kijken. Deur wagenwijd open en volledig ingepakt, heerlijk.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 06:52

IK heb ook nog de onepiece besteld die hier eerder in het topic is genoemd. Was ineens 160 euro ipv 249 dus kon hem niet meer laten liggen.
De verwarming is nog niet opgeweest en echt koud heb ik het nog niet gehad. Lekkere trui aan, dekentje van de kwantum erbij en als het dadelijk echt kouder wordt een onesie aan.

Eind oktober komt ook mijn pelletkachel dus dan zit ik helemaal gebakken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 13:15

Oh daar ga je blij mee zijn Schuur.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 14:06

Afbeelding
Hier is ie ook binnen en poes en ik zijn blij! *\o/*

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:53

Ik heb mezelf verwend met deze :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder gebruik ik bontplaids met fleece aan de binnenkant en 2 poezels.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:18

Mijn Harry Potter Oodie is onderweg :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:39

Afbeelding :D (let niet op mijn hoofd)