Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veneri schreef:iemand tips voor warme en ook toonbare kleding voor tijdens het thuiswerken achter de pc?
denk aan een lekker vest, warme broek, fijne pantoffels of dikke sokken (zonder er zweetvoeten in te krijgen), een lekker warm huispak, eventueel handschoentjes?
links zijn welkom!
MarijeR schreef:Heeft er iemand ervaring met de stoov kruik?
Ik twijfel tussen deze of toch weer een ouderwetse kersenpitten zak.
Het gaat mij vooral om hoe flexibel hij is. Buigt hij mee bv bij je buik of nek?
Nadeel van de kersenpitten zak is dat een van mijn honden erg veel plezier heeft gehad met honderden kersenpitten
Bootsiebob schreef:Ik wacht ongeduldig![]()
Maar ik vrees dat hij vanavond niet komt, dit is de tracking van Amazon, de tracking van DPD blijft hangen bij onderweg naar depot![]()
[ [url=m/zi32OT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit![]()
[ [url=m/KZJ5LE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even geduld nog (en hopelijk geen koud weekend)
maessie schreef:Mocht iemand binnenkort nog bij de Primark komen en voor mij willen kijken of daar de bacon &egg nog in maat M/L is... Heb die nu in mn hoofd, maar de dichtstbijzijnde winkel is een uur rijden, en was die niet in die maat op voorraad[ [url=m/EvMDC9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anders ga ik toch voor de Oodie, maar die is wel 4x zo duur
lieke2 schreef:@Bootsiebob, die ziet er lekker uit!!
Hier zit toch zon zak aan om je voeten in te stoppen? Ik ben benieuwd hoe je het vindt om hiermee te lopen. En ook wat je van de open mouwen vindt, bij de meeste zit hier zon boordje aan.
Faelynn schreef:maessie schreef:Mocht iemand binnenkort nog bij de Primark komen en voor mij willen kijken of daar de bacon &egg nog in maat M/L is... Heb die nu in mn hoofd, maar de dichtstbijzijnde winkel is een uur rijden, en was die niet in die maat op voorraad[ [url=m/EvMDC9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anders ga ik toch voor de Oodie, maar die is wel 4x zo duur
Oooh deze heb ik echt net vanmorgen gekocht, maar was de laatste in maat M/L dus had ook niks voor je kunnen betekenen.
Ik dacht wel dat die blijkbaar dus Bacon, regenboog poppetjes warenIk ben vegan, dus eigenlijk is dit een hele foute Oodie voor mij