Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 09:22

Oh jippieee dan was ik ook nog op tijd! :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 09:58

Ik zie hier alcohol langs komen, dat drink ik dus niet. Mickey Mouse vind ik geweldig, net als DD en Goofy. Verder niet, de moderne Disney karakters vind ik niet leuk (sorry).

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 10:10

Alcohol is trouwens ook niet aan mij besteed. :n
Chocomel daarentegen wel. :9

Disney doe je me ook geen plezier mee maar Harry Potter word ik dan weer heel blij van. :j

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 10:15

Alcohol hier meer dan welkom ~~}> *\%/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 10:18

Nou ik zal mezelf ook even voorstellen.

Marlinde, 26 en woon in Apeldoorn met mijn vriend. Ik hockey sinds kort weer en ik ben dol op planten/groen/buiten/de kleur groen. Ik vind Live Laugh Love etc echt walgelijk dat gaat direct naar de kringloop. :=

Ik hou ook van neutrale geurkaarsen en geurstokjes, douchefoam oid vind ik ook wel een keer lekker. Ik hou van chocola met hazelnoten maar ben niet zo’n enorme snoeperd. Verder studeer ik Nederlandse Taal en Cultuur met als richting letterkunde en werk ik daarnaast in de marketing.

Ik heb vaak oppashondjes en mijn ouders hebben nog een hond dus daar iets voor is ook altijd welkom. Verder heb ik nog 3 hamsters die zijn ook dol op gedroogde groente / fruit, zonnebloempitjes etc.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 10:20

Bijna het leukste van dit hele gebeuren vind ik eigenlijk de voorstelrondjes, leer je bokkers een beetje kennen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 10:32

Wat goed, ik sta ook op de lijst :D :D

Ik ben niet zo goed in voorstelrondjes en ga er eigenlijk van uit dat iedereen mij ondertussen wel kent :')

Maar goed dan: ik woon samen met de wederhelft aan de kust. We hebben drie paarden, De Dais (gezellige buitenritjes), Chip (van de wederhelft) en Jimmy (mijn paard met ook eigen volgtopic hier op Bokt).

Verder geen huisdieren, we wonen in een niet al te groot appartement dus dat past ook niet. We hebben wel een balkon en in de winter veel bezoek van vogeltjes. Voorgaande editie van SS was er ook goed aan de vogeltjes gedacht :D

Ik hou van lezen en dan lees ik vooral Engelstalige pockets. Ik ben nu bezig in The Client van John Grisham en zo heb ik dit jaar ook al een Arlidge en een Tess Gerritsen gehad. Ik vind het vooral een sport om ze voor 1 euro bij een kringloopwinkel weg te halen :))

Koken en nieuwe recepten uitproberen vind ik ook echt leuk, alleen heb ik daar vaak geen tijd voor :\

De wederhelft heeft dit jaar voor de tweede keer meegedaan aan de Mongol Derby, ik ben ook afgereisd naar Mongolie. Het zit zeker in de planning om daar nogmaals naar toe te gaan. We gaan sowieso vaak op pad (mits dat kan ivm Corona restricties :roll: ) . De schoonfamilie woont in de UK en daarnaast vinden we het ook leuk om te reizen.

Ik doe niet echt aan tops en flops. Voorgaande edities heb ik ook meegedaan en ik heb altijd hele leuke pakketten ontvangen, mijn SS kan wellicht wat inspiratie halen uit voorgaande edities.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 11:51

Wat al veel tops en flops komen er voorbij!

Ik ga daar mooi gebruik van maken. Maar heb nog niet de tijd om erg uitgebreid te reageren. Wel fijn al die ervaringen hier.

Ik las ook iets over kleinigheidjes voor kinderen/partner; dat lijkt me erg leuk om in mijn pakket te vinden. Een leuke familie pakket, denk dat de kinderen ook graag helpen met een pakket maken.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-22 12:43

Secret Santa Beheel mededeling

Bij deze de geupdate lijst met deelnemers. De volgende update is waarschijnlijk pas na t weekend maar er is op dit moment nog plek :j

Citaat:
1 Banjer
2 Castilja
3 Marjo
4 Lolacabana
5 Roosch
6 Saul
7 Megane
8 EedihcrO
9 Judith_
10 Alja
11 Miccamaaike
12 Goldenarrow
13 KM_Ris
14 Balenciaga
15 Fem
16 Charaz
17 Dyphusion
18 Roulette_
19 rockwitch
20 Apple
21 Boeflover
22 Banyu
23 Tancreda4
24 Menino
25 Neonlight
26 Adamootje
27 Hahahatsjoe
28 fohadie
29 LWDaisy
30 saden
31 Sam_I_Am
32 Hiraeth
33 Lavitabella
34 pradadaan
35 Thats_Me
36 StonedRomy
37 idinn
38 marleen_88
39 roosjenat
40 germie
41 Jolien87
42 8nnemiek
43 MaNdiii
44 justdiesel
45 Flying_Angel
46 Kaatastrof
47 Tanya
48 Matheno
49 rink
50 irisskib
51 Chantaliiejj
52 _AB_
53 Nala
54 capopjekop
55 Lous
56 Pauline
57 suusje26
58 Linnie050
59 MarlindeRooz
60 pimaude
61 Jodym
62 candalisa
63 Pikkepor
64 Claudiadvx
65 Iloveiswan
66 Blinnii
67 Daan13
68 Bienotje
69 Zorro
70 CastaMickey
71 Noisy
72 Animal
73 haike
74 Urbanus

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 12:49

Hoezee, ik sta erop! *\o/*

Iets kleins voor mijn zoontje mag er ook best bij, als de rest van het pakket maar voor mij bestemd is. O:)

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 12:50

Ik moet helaas overslaan dit jaar omdat ik eind november/ begin december ga bevallen, maar lees graag mee. Veel plezier allemaal!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 14:29

Ik doe ook weer mee! Best getwijfeld, maar ik vind het toch wel heel leuk om een pakket samen te stellen voor iemand. Ik heb vorig jaar niet mee gedaan omdat ik in december hoogzwanger was, en mijn zwangerschap was geen roze wolk, dus ik zag het niet zitten. In januari bevallen van een prachtige dochter, de roze wolk kwam toen gelukkig snel aanwaaien en nog steeds dubbel en dwars aanwezig :)

Ik zal me even voorstellen want de laatste jaren ben ik steeds minder actief op bokt, ik ben echt een meelezer geworden. Toch is er in bijvoorbeeld voorgaande SSS topics genoeg over mij te vinden denk ik.

Ik ben 36 jaar, woon in het noorden met mijn man, we hebben een woonboerderij met 3 hectare land, ik heb twee paarden, een beeldschone fries en een prachtig kanon van een trekpaard. Verder wat kippen, wat eigenlijk ook best een grote hobby is geworden, ik vind ze ZO leuk :D en we hebben 1 kat, dropje. Dropje is echt een heel leuk, eigenzinnig lief dier.

Verder dus een dochtertje van nu 8 maanden, ze is echt een modelkindje. Slaapt goed, eet goed, drinkt goed, lacht altijd en huilt nooit, we zijn dolgelukkig met haar.

Ik heb veel hobby's, voor mijn Santa alvast wat ideeën en inspiratie: we hebben een bad, en zeker in de winterperiode gebruik ik die graag. Ik hou van koken en bakken, ik hou van kerst, van lampjes en kerstprulletjes, kerststukjes (eigenlijk meer stukken, hoe groter hoe leuker!) maken.

Ik hou van de typische herfst en winter dingen als boswandelingen met warme chocolademelk na die tijd, de houtkachel aan, lezen, ik hou enorm van lezen! Lekker onder een dekentje op de bank, natuurlijk met dropje erbij. Kruidenthee, kaarsjes..

In de lente en zomer ben ik veel buiten, met de dieren bezig, ik heb een kas, en mag graag tuinieren.

Ondanks dat er wel een paar kilo af mag, maak je me altijd blij met melkchocolade. Iets leuks voor ons kleine meisje mag, maar hoeft natuurlijk niet. Voor ik moeder werd had ik geen idee waar ik een kind blij mee kon maken, dus daar heb ik alle begrip voor :')

Qua flops, ik heb echt snel tevreden. Ik hou niet van pure chocolade, van de bordjes met teksten, zoals bijna iedereen zag ik :D maar verder kan ik zo even geen flop bedenken. Komt vast nog wel ;)

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 14:35

Hopelijk ben ik nog op tijd. Net terug van vakantie had er gisteren niet bij stilgestaan :o

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 14:51

Jeej! Ik sta er ook op! Eindelijk kan ik dan eens meedoen :D

Dan wordt het ook tijd om mezelf eens voor te stellen. Ik ben Elise, woon in het Noorden van het land met mijn vriend en ik ben een enorme dieren- en muziekliefhebber.

Bij mij in huis vind je de grootste nachtmerries van sommige andere mensen. Wij hebben een serieuze veestapel aan reptielen en voedseldieren. Daarnaast dienen de ouderdieren die de voedseldieren kweken ook als huisdier. Zij hebben een extra grote kooi vol leuke hangmatjes en speelgoed. Deze ratjes zijn misschien zelfs wel onze favoriete beestjes :D Naast de reptielen en voedseldieren hebben we een viertal kippen en 2 katten.

Ik heb een soort "koeienfetish", vroeger wilde ik alles hebben met koeienvlekken of waar een koe op staat. Gelukkig heb ik een aantal jaren geleden afscheid kunnen nemen van de enorme dozen vol onbruikbare koeiendingen (ik had geloof ik wel 20 soorten peper- en zoutstellen), maar de koeienliefde is wel gebleven en in ons huis terug te zien.

In mijn vrije tijd ben ik met name met de beesten bezig. Daarnaast pak ik graag regelmatig een concertje mee en mag ik graag lezen, maar voor dat laatste heb ik dan weer vaak te weinig tijd of geduld.

Ik heb een bos zeer lang haar (spaar het om te doneren, maar wil wel graag trouwen met lang haar, dus het zit er voorlopig nog even aan), haarspul is ook altijd welkom :D Sowieso zijn lifehacks met betrekking tot lang haar welkom trouwens :D

Flops: Tja.. Thee en Wijn maak je mij niet zo blij mee :)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 15:33

Jeeeej! Ik doe ook weer mee **\O/**

Mooie motivatie om weer wat meer van me te laten horen op Bokt. Het afgelopen jaar is er veel gebeurd en vooral veranderd en ik heb Bokt de laatste maanden verwaarloosd.

Ik ben mama van een klein meisje (geboren juni 2021). Heb een man, een hond, twee katten en een verzorgpaard (vooruit pony) Harvey. Sinds januari is Harvey in mijn leven en in ben er sindsdien al meer vanaf gevallen dan de 10 jaar paardrijden ervoor. Dus een dikke top is een bubbeltjesplastic pak +:)+

Mijn meisje zit ook overal met haar handjes en neus in, dus een klein cadeautje voor haar om uit te pakken is ook een dikke top. Ze is dol op dieren, in het bijzonder katten en paarden. Indien je voor kleding gaat... ik denk dat ze tegen kerst maatje 80/86 draagt.

Een van mijn niet zo veel besproken hobby's op bokt (maar wel hele grote hobby) is naaien B-) ieder loos momentje zit ik achter het naaimachien. Dus leuke strijkapplicaties, een paar mooie knoopjes of weer ik veel wat.... is ook een hele dikke top!
Voorheen deed ik ook wel eens naar haken of breien, maar sinds ik dat naaimachien ontdekt heb doe ik daar niks meer mee _O- dus bespaar je de moeite.

Live-laugh-love is ook een dikke no go hier :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 15:59

Hi! Ik sta op de lijst, yay! *\%/*

Dit is mijn 4e jaar denk ik? Heel erg leuk! Hopelijk zonder corona regels lekker door de winkelstraten shoppen voor mijn lootje! Ik ben iets minder fanatiek de laatste tijd omdat wij 22 september gaan trouwen en er ineens nog veel geregeld moet worden en ik weinig uit handen durf te geven. Daarnaast zal ik ergens in oktober of november hopelijk op huwelijksreis gaan, maar zal dat aangeven zodat mijn lootje niet bang hoeft te zijn dat ik ben verdwenen. :')

Ik woon in Zwolle met mijn verloofde, chihuahua en 2 katten en mijn 2-jarige haflinger staat in Dalfsen op een fijne plek. Ik werk in de financiële sector, maar ben eigenlijk kok. Door corona eruit gegaan en nu zit ik eigenlijk wel lekker zo, op mijn hybride werkplek thuis/kantoor. :-) Ik krijg er alle vrijheid om achter onze grote wens aan te gaan en dat is wel heel prettig.

Ik hou niet van prulletjes, maar wel van kaarsen, geuren, planten, bloemen en orde. We zullen straks vast een paar fotolijstjes kunnen gebruiken voor al onze trouw-foto's. In vorige SS -topic's staat vast ook genoeg over mij te vinden. :j

Ik doe vooral mee omdat ik het heel leuk vindt om een pakket voor iemand samen te stellen, dus mijn pakket vind ik minder belangrijk. Ben al 4 keer enorm verwend met een bizar groot pakket. De top's uit die pakketten wil ik wel delen om toch een top-lijstje te hebben (met wat ik al heb, handug)
- Een set van kaarsen-glazen en een hele grote soort kom/pot waar ook een kaars in kan
- Een zelfgemaakte knuffel van mijn overleden haflinger
- Een kerstmanknuffel met piep voor mijn hondje

Okergeel, piepknuffel, kattensnoepjes, knetterchocolade, leesboeken, kaarsen in geuren en kleuren, fotolijsten/ ideeën om iets met onze trouwfoto's te doen, planten, stekjes, gin-glas, latte-lepel, ijsschep, dekentjes, iets voor in bad zijn wel tops. :-) Bier voor mijn vriend mag, streek-producten heel leuk, maar alcohol voor mijzelf is een grote not i.v.m. wens.

Heel veel zin in de komende tijd om lekker het topic en de bokkers te volgen!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:04

Jeetje wat gaat het weer hard hier :=

Klein voorstel rondje hier.
Bij andere jaren is er ook het eea te vinden :)

Ik woon in het zuiden van het land (Brabant) tegen de Belgische grens aan. Beheer daarmee vind ik het dus geen enkel probleem om een Belgisch lootje te krijgen. Dit kan dus gelijk een hint zijn :P

Woon samen met mijn verloofde (pas 3,5 jaar verloofd := ) en dochter van 2 jaar en 4 maanden.
In Maart 2023 komt er hier een kleintje bij.

Spulletjes voor de kids mag altijd maar hoeft niet! Ik begrijp dat er mensen bewust kinderloos zijn en dat respecteer ik ;).

Verder hebben wij 2 kleine C ponies. Mickey en Bo. Respectievelijk 22 en 23 jaar oud.
Mick is met pensioen wegens ziekte en Bo wordt nog iedere week bereden.

We hebben nog 1 grasparkiet over (van de 10 die we hadden ;( ) een aantal kippen En 3 katten. Onze kater is moddervet maar ach een snoepje meer of minder :Y)

Verder ben ik voetbal supporter en in tegenstelling tot veel bokkers ben ik een PSV’er in hart en nieren :P.

Afbeelding

Afbeelding
Onze (rain)Bo(w)

Afbeelding

Afbeelding
En Mickey de berggeit.

Verder zal ik proberen het topic bij te houden. Maar soms gaat me dat iets te hard :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:08

Saul schreef:
Jeetje wat gaat het weer hard hier :=

Klein voorstel rondje hier.
Bij andere jaren is er ook het eea te vinden :)

Ik woon in het zuiden van het land (Brabant) tegen de Belgische grens aan. Beheer daarmee vind ik het dus geen enkel probleem om een Belgisch lootje te krijgen. Dit kan dus gelijk een hint zijn :P

Woon samen met mijn verloofde (pas 3,5 jaar verloofd := ) en dochter van 2 jaar en 4 maanden.
In Maart 2023 komt er hier een kleintje bij.

Spulletjes voor de kids mag altijd maar hoeft niet! Ik begrijp dat er mensen bewust kinderloos zijn en dat respecteer ik ;).

Verder hebben wij 2 kleine C ponies. Mickey en Bo. Respectievelijk 22 en 23 jaar oud.
Mick is met pensioen wegens ziekte en Bo wordt nog iedere week bereden.

We hebben nog 1 grasparkiet over (van de 10 die we hadden ;( ) een aantal kippen En 3 katten. Onze kater is moddervet maar ach een snoepje meer of minder :Y)

Verder ben ik voetbal supporter en in tegenstelling tot veel bokkers ben ik een PSV’er in hart en nieren :P.

[ [url=m/8bUkq3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RsuXau.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze (rain)Bo(w)

[ [url=m/Sy0iCp.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KrdBn3.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Mickey de berggeit.

Verder zal ik proberen het topic bij te houden. Maar soms gaat me dat iets te hard :P.

Saul! Een tweede gelukje onderweg? Wat fijn! Gefeliciteerd!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:16

Hey wat leuk jij ook hier!!! Hoe is het met jullie knappe man?

Jep 23-3-23 uitgerekend. Het was weer even knokken. Maar de aanhouder heeft gewonnen :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:18

Saul schreef:
Hey wat leuk jij ook hier!!! Hoe is het met jullie knappe man?

Jep 23-3-23 uitgerekend. Het was weer even knokken. Maar de aanhouder heeft gewonnen :D.

Oh geweldig! Het is jullie van harte gegund!

Ik denk dat ik alleen vorige jaar niet mee gedaan heb. De keren daarvoor wel. Erg leuk! :D En onze kleine man is een zeer levendige peuter met een goed weerwoord op ongeveer alles. Keurig zoals het boekje dus. :')

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 19:18

Hallo allemaal,

Mijn naam is Linda en ben 40 jaar

Ik woon samen met mijn vriend en onze dochter van 5 jaar.

Mijn dochter vindt de ss pakketten altijd super leuk!
Dit jaar is denk ik mijn 4e ss.
In de oude topics zal ook vast het 1 en ander te vinden zijn.

Tweedehands is geen probleem.
Kerst thema spullen, thee drinken, bodylotions, dekentjes of lekkere warme sokken allemaal top.
Leuk, spannend boek ook altijd leuk.
Zal vast nog meer volgen de komende tijd.

Enige flop is eten.
Ik ben helaas te zwaar -O-

Ik rij geen paard meer.
Zit er soms wel weer aan te denken om een verzorgpaard te zoeken.

Ik heb er weer zin in!!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 20:30

Even voorstelrondje van vorig jaar gekopieerd en aangepast, scheelt typen :o

Ik doe dit jaar voor de tweede keer mee, vorig jaar was erg leuk dus nu al weer zin in dit jaar!
Ik ben dus Justdiesel.50 jaar. ben getrouwd en heb 3 pubers.
We wonen al heel wat jaren hier dus spullen voor in huis hebben we genoeg, ik ben sowieso al niet van de frutsels in huis. Home bordjes en andere beeldjes en zo zijn dan ook niet aan mij besteed.
Een bad hebben we wel maar daar lig ik nooit in, bad spullen of zeep en lotions heb ik genoeg.
Gezichtsmaskers is wel leuk en wil ik wel weer een keer proberen.
Geurkaarsen zijn ook leuk.

Koffie en thee drink ik niet, alcohol ook zelden. Sinds kort heb ik wel de Wiener melange poeder van Nescafe ontdekt, die vind ik wel lekker. Al heb ik op het werk de cappuccino ontdekt en die vind ik ook lekker. Maar helaas heb ik daar geen toestel voor om die te zetten en de poeder vorm vind ik niet zo geweldig.

Chocolade vind ik ook lekker, en dan de witte of melk, nootjes mag wel maar caramel zeezout of andere toevoegingen hou ik dan weer niet van.

Voor chips mag je me wakker maken, mijn weegschaal vind het jammer dat ik eigenlijk alle varianten wel lekker vind :D

Als hobby heb ik uiteraard paarden, wat zou ik anders op Bokt te zoeken hebben :+
Ik rijd 1 keer per week op een manege in een les, stelt rijtechnisch niet zo veel voor maar heerlijk om wat rond te hobbelen.

Qua beestenboel hebben we een haflinger en een shetlander, jammer genoeg niet aan huis...
Maar wel in de zomer 24/7 op de wei en in de winter gaan ze voor de nacht op stal.
Voor deze dikkies hebben we niks nodig, maar paardensnoepjes zijn altijd welkom.

Thuis lopen 3 katten rond die alleen in onze eigen tuin komen, verder zitten ze binnen en dat vinden ze prima. Spelen doen ze nergens mee maar kattensnoepjes van (Vitacraft kat yums) gaan er altijd in.
Vorig jaar kregen we net voor SS een pupje die deze maand een jaar oud word, het is een jack russel dus een heerlijk stuiterbeest.
Speelgoedjes vind hij erg leuk maar bijt ze binnen 5 minuten kapot helaas.

Andere hobby's zijn nog:
Lezen, voornamelijk thrillers of een beetje romantiek, alleen niet van die Bouqet reeks dingen.
Boeken mogen gerust tweedehands zijn, als ze maar niet vies zijn.

Puzzelboekjes vind ik ook leuk, eigenlijk alleen de filipinos.
Dat is dat een letter een cijfer heeft en dat cijfer dan in heel het veld in te vullen is.
Sudoku's enzo zijn dan weer te moeilijk voor mij, die sla ik altijd over.

Een beetje knutselen met bijvoorbeeld diamond painting of schilderen op nummer vind ik ook leuk.
Haken en breien kan ik niet, heb het geprobeerd want het lijkt me echt leuk om zelf zo'n beestje te maken. Maar van de patronen snap ik geen bal :o?

In de tuin werken vind ik ook erg leuk, onze tuin was erg overwoekerd dus nu ben ik heel de tuin leeg aan het trekken.
Te zijner tijd moet heel de tuin nog verbouwd worden maar voor de tussentijd zijn zaadjes van afrikaantjes of zonnebloemen, of ander spul waar vlinders op af komen, ook welkom.
Mijn stekkie van de vlinderstruik heeft het helaas niet gered.

Het is inmiddels een heel verhaal geworden, zal zo het topic nog eens door nemen of ik nog wat meer kan bedenken.
Maar boven alles vind ik het al heel leuk om mee te doen en ben ik met alles wel blij.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 20:34

Gelukkug sta ik ook definitief op de lijst :-)

Streekproducten zou ik ook wel leuk vinden, ik kom zelf uit het midden van het land.

Bedenk me net dat ik nog niks aan kerstspullen heb trouwens. Behalve dan een mini kerstboom van 1 m hoog. Groter hoeft ook niet, past niet in mijn huisje _O-

Wat subtiele kerstversieringsdingen zou welkom zijn, maar hoeft geen doos vol dus ofzo ;-)

Tweedehands geen probleem hier, voorgaande jaren voor mijn lootjes ook wel geweest :-)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 21:20

Hoi allemaal,

Mijn naam is chantal, 27 jaar en woon in noord-holland. Ik doe op dit moment niks met paarden en heb helaas geen huisdieren vanwege allergieën.

De grootste hobby’s zijn reizen, mini moestuin in eigen tuin en bakken. Koekjes/taarten bakken is erg leuk.
Veder hou ik ook van unciorn, thee, kaarsen en douchespulletjes. Ook fan van speciaal biertjes en chocomelk.
Make-up en sieraden worden niet gebruikt.

Klein voorstel rondje maar er zullen vast nog wel wat tops/flops voorbij komen.
Het word weer een leuke editie dit jaar. :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 21:31

Zo veel unicorn fans! Ik hou van eenhoorns (ik heb er zelf een tattoo van zoals sommigen misschien al opgevallen was), maar dan wel de originele fantasy/middeleeuwse versie. Die glitter, regenboog gevallen van tegenwoordig zijn niet aan mij besteed _O-

Proficiat met je zwangerschap, Saul! :)