@sidera Ja dit is 3 dagen 20 man

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jenara schreef:Even bijgelezen!
Eerst en vooral, proficiat met jullie huwelijk Laughterline!! Wat een leuke foto's alvast, ziet er echt superleuk uit
Escada, wat cool om in Italië te trouwen, dat lijkt me ook wel heerlijk! Ik zit er een beetje bij weg te dromen, bij al je plannen
Captain, ohh jij ook al zo'n originele ideeën, knap ook dat je het zo op budget wil proberen doen, is mij niet gelukt![]()
En wat een mooie jurken komen er ook al voorbij!
Ik zal jullie even mijn verhaal tot nu in een notendop meegeven
Ik ben ten huwelijk gevraagd vorig jaar op 10 april in Sicilië, op deze prachtige plek
[ [url=m/qm3Dfl.jpg]Afbeelding[/url] ]
En we trouwen op 13 mei, over 2,5maand alweer!
We mogen een mooie, groen omringde paardenweide gebruiken en voorzien een grote tent met houten vloer, we krijgen een fantastische live-band cadeau, daarna komt een dj.
Er komt een pizza foodtruck en een desserten foodtruck, drank gaan we zelf halen,
mijn vriend zijn oude jeugdbeweging komt bedienen (in uniform)
We moesten dus zelf ook water, elektriciteit en sanitair regelen, behoorlijk wat planningswerk, maar alles ligt ondertusen vast
Onze fotograaf is een goede vriendin die zelf regelmatig heeft gewerkt bij een huwelijksfotograaf, dus ze kent de job goed en wou het graag doen voor ons
We hebben iets van 130 gasten denk ik, die lijst liep echt zo snel uit de hand![]()
Eerst hebben we de officiële ceremonie 's ochtends rond 10u in het stadhuis van Gent, waar ik te paard wil aankomen, dus ik ga binnenkort eens testen hoe mijn paard reageert op de stadheb er wel wat vertrouwen in, ze is meestal superchill en 100% verkeersmak.
Dan gaan we met de dichte familie lunchen (de schoonfamilie klaagde dat ons feest niet sjiek genoeg was, dus gaan we met hen wat sjieker lunchen)
En vanaf de late namiddag hebben we dan het feest, met eerst een receptie, dan de foodtrucks, de liveband en de dj. We dansen onze openingsdans net voor de DJ begint op "I wanna be yours" van the arctic monkeys, waar mijn vriend (heel toevallig) een t-shirt van aan had toen we voor het eerst kusten, alweer 8,5j geleden.
We volgen hiervoor nu ook privé danslessen, wat echt superleuk is om te doen! Aanrader dus
Ik heb mijn jurk einde van de zomer al gekocht, ook bij wed2be, ik zou die winkel ook bij iedereen aanraden, ik denk dat ik voor 600€ geslaagd ben. Ergens half maart mag ik hem bij de naaister gaan ophalen, want hij is ondertussen ook helemaal aangepastSpoiler:
[ [url=m/FbsHqs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Binnenkort bekijken we nog de details wat, zoals waar wat exact komt op de weide enzo. De aankleding etc.
En in juli gaan we op huwelijksreis naar Sri Lanka, die is ondertussen ook geboekt
Het is wel wat stress geweest om alles geregeld te krijgen, maar nu begin ik er echt naar uit te kijken!
Het financiële plaatje is wel wat uit de hand gelopen.. Hoewel ik mezelf op voorhand een budget van ongeveer 10 000€ had gegeven, dus zo ver zijn we er eigenlijk niet over gegaan
Ceremonie + feest: 11 000€
huwelijksreis: 5000€
Sidera schreef:Super mooi en leuk allemaal zeg! Hoe kwam je aan dat lege weiland?
Wij willen echt vergelijkbaar veel gasten maar lage kostenDus inspiratie is zeer welkom.
Vind in ieder geval de jurk al helemaal top.
Escada schreef:Vandaag trouwschoenen passen! Ik wil wel graag hakken en dan een dikke hak omdat een groot deel grind is. Wil niet als een lompe Bambi door dat grind baggeren![]()
Donderdag even de jurk aan en dan met schoenen passen. Daarna afspraak maken bij de naaister