Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
truus1957 schreef:@ sizzle: heb je een linkje van die site die je noemt. Misschien hier al voorbij gekomen, maar kan het even niet vinden.
Sizzle schreef:Die site van autonoom worden is geniaal trouwens. Echt perfect zoals hij opgebouwd is. Doodsimpele text, cliffhangers, pakkende foto‘s en vooral ook de focus op: het is gratis (!!).
De belastingdienst kan er wat van leren zeg maar.
Cer schreef:Nou, de belastingdienst moet wel de burgers dienen.. dus het zou wel fijn zijn als het begrijpelijk is, we betalen er tenslotte inderdaad wel voor
bigone schreef:Boss/maker aka Ronald Heister is een van meest doortrapte charlatans die Nederland rijk is.
Antivaxxer, anti regering, pro autonomie, zolang je maar betaald.
Maar de site waar je je geboorte trust fonds op aan kon vragen leek toen van een snelle jongen te zijn die maar even online was , veel geld verdiend heeft en toen verwijderd door toezichthouders.
Hier een voorbeeld van een compleet mesjogge figuur:
https://missnatural.nl/hoe-je-jouw-gebo ... arden/amp/
truus1957 schreef:bigone schreef:Boss/maker aka Ronald Heister is een van meest doortrapte charlatans die Nederland rijk is.
Antivaxxer, anti regering, pro autonomie, zolang je maar betaald.
Maar de site waar je je geboorte trust fonds op aan kon vragen leek toen van een snelle jongen te zijn die maar even online was , veel geld verdiend heeft en toen verwijderd door toezichthouders.
Hier een voorbeeld van een compleet mesjogge figuur:
https://missnatural.nl/hoe-je-jouw-gebo ... arden/amp/
Ik ben dus mijn eigen placenta. Ok, wow, moet het even laten landen hoor
Sizzle schreef:Ja, dat snap ik. En ik kan mij ook nog voorstellen dat dit gedwongen voelt. Maar hoe is belasting betalen nou onethisch of onrechtmatig? [mag je opvatten als retorische vraag]Reken maar dat er heel mensen zijn die het gevoel hebben geleeft te worden ipv zelf te leven. Dat is een enorme groep en die wordt met de armoede kloof en oneerlijke verdeling alleen maar groter.
Daar speelt het prachtig op in: zin geven aan jouw eigen leven ipv enkel eten/slapen/werken/belasting betaleb.
8nnemiek schreef:Of het Roswell verhaal waar is, daar ben ik nog niet over uit. Ik vind het in ieder geval een van de weinige aannemelijke complottheorieën.
Het is natuurlijk best logisch dat zoiets stil wordt gehouden. Zie bv het hoorspel 'War of the Worlds'.. je wil geen wereldwijde paniek veroorzaken.