Gigolo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:09

Amber_anne schreef:
Urbanus schreef:
Maar totaal niet realistisch. Tenminste, 1 van die meiden is mijn schoonzus en het beeld dat ze van zichzelf laat zien is mooier dan de realiteit.

Ze had gehoopt hier een realityserie uit te slepen en is diep teleurgesteld dat ze nergens voor is gevraagd. Heeft inmiddels ook spijt van haar deelname. Tja.

Shut the front door

Ik ben meteen aan het bedenken wie het is
Da’s algemeen bekend :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:13

anjali schreef:
Nee, i.t.t. sommige Bokkers hier vind ik dat sex onderdeel is van liefde en niet los verkrijgbaar.Wat die cadeautjes betreft, dat zie je zelfs bij vogels,dat het mannetje aankomt met een lekkere worm (niet mijn smaak overigens :+ ) om het vrouwtje te verleiden. De bedoeling is dan toch samen een nestje te gaan bouwen.

Tsja, natuur is prachtig... Maar we hebben bv ook de machtige ram... die gerust over alle ooien heen gaat in zijn gebied.
En geen ooi die daar moeilijk over doet...
Zo kan je het ook zien. :D

Er zijn mensen die het wel los kunnen zien, er zijn mensen die het niet los kunnen zien.
Maar daar gaat dit topic helemaal niet over.
Er werd om ervaringen met diensten zoals een gigolo gevraagd. :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:38

Memories schreef:
Mijn visie is dat seks voor mij een levensbehoefte is. In het rijtje: eten, drinken, ademen, een dagbesteding hebben en elke maand geld op de bank.

Bij mij hoort het absoluut niet in dat rijtje. Een levensbehoefte? Nee, absoluut niet. Zonder levensbehoeften ga je dood. Voor mij hoort seks daar echt niet tussen. Ik vind het zelfs enorm overrated. Als ik zie hoe spastisch met name mannen erover doen om het maar te krijgen, het is bijna lachwekkend.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:43

Koop een satisfyer! Kan geen man tegenop! :D

Nee maar even serieus, ik vind het juist super goed van je dat je hiernaar opzoek gaat.
Want je beleefd echt heeele andere dingen dan met een gemiddelde man.
Op de een of andere manier weten ze gewoon exact wat ze moeten doen.
En dan nog niet eens met hun pielemaus, maar puur al kwa blik, houding, aanrakingen ect.
Het gaat echt al om het hele spelletje vooraf.

Je komt er trouwens zat tegen op tinder / happn ect.
En anders... bel gewoon een keer op naar een bedrijf, je kunt altijd vrijblijvend een bakkie gaan doen.
Laatst bijgewerkt door Angeliquee18 op 06-07-22 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 20:43

anjali schreef:
Wat die cadeautjes betreft, dat zie je zelfs bij vogels,dat het mannetje aankomt met een lekkere worm (niet mijn smaak overigens :+ ) om het vrouwtje te verleiden. De bedoeling is dan toch samen een nestje te gaan bouwen.

En vervolgens gaat bij bijna alle vogelsoorten het vrouwtje vreemd om de kans op betere nakomelingen te verhogen. Vooral pimpelmezen zijn notoire vreemdgangers :+

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 21:25

MarjanB schreef:
Urbanus schreef:
Maar totaal niet realistisch. Tenminste, 1 van die meiden is mijn schoonzus en het beeld dat ze van zichzelf laat zien is mooier dan de realiteit.

Ze had gehoopt hier een realityserie uit te slepen en is diep teleurgesteld dat ze nergens voor is gevraagd. Heeft inmiddels ook spijt van haar deelname. Tja.

Oh echt! Moet zeggen dat ik bij 1 persoon wel zoiets had van waarom maak jij dit bekend (gezin enz) maar aan de andere kant er zit een taboe op die in mijn ogen ook weer niet zo nodig hoeft te zijn.

Die vond ik inderdaad ook erg bijzonder. Dat ze op een gegeven moment een klant had gehad die bijna continue anaal wilde, ze zei dat ze hoopte nog eens teruggevraagd te worden maar ze kwam op mij over alsof ze op het punt stond te gaan huilen en t helemaal niet leuk vond, even zacht uitgedrukt nog...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 21:39

idinn schreef:
anjali schreef:
Wat die cadeautjes betreft, dat zie je zelfs bij vogels,dat het mannetje aankomt met een lekkere worm (niet mijn smaak overigens :+ ) om het vrouwtje te verleiden. De bedoeling is dan toch samen een nestje te gaan bouwen.

En vervolgens gaat bij bijna alle vogelsoorten het vrouwtje vreemd om de kans op betere nakomelingen te verhogen. Vooral pimpelmezen zijn notoire vreemdgangers :+

Zwanen daarintegen zijn ontzettend monogaam.
En mensen zijn vreselijk vergelijkbaar met vogels.

Penguins daarintegen hebben soms zelfs homo paartjes die een ei adopteren.

Laten we dan naar zoogdieren kijken
Merries voeden tenminste hun eigen kinderen op, maar een hengst gaat over alle merries heen als ze de kans krijgen.
Ander zoogdier dan
Beren! Leuk en fluffy, maar niet erg aaibaar. Moeders zorgen goed voor hun kinderen, maar vaders zijn nergens te bekennen.
Vooruit, nog een ander zoogdier
Wat dachten we van katten?
Lief en leuk huisdier, maar again zijn de vaders niet echt aanwezig en zelfs de sex gaat niet zachtaardig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 21:45

corinep schreef:
Die vond ik inderdaad ook erg bijzonder. Dat ze op een gegeven moment een klant had gehad die bijna continue anaal wilde, ze zei dat ze hoopte nog eens teruggevraagd te worden maar ze kwam op mij over alsof ze op het punt stond te gaan huilen en t helemaal niet leuk vond, even zacht uitgedrukt nog...

Kijk het nog eens terug met deze info in je hoofd:

Haar oudste 2 kinderen zijn daar weggehaald omdat het een onveilige situatie was.

Het is een vreselijk verdrietig gedoe daar. Samen mooi weer spelen voor de camera maar ondertussen...

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 22:08

Urbanus schreef:
corinep schreef:

Haar oudste 2 kinderen zijn daar weggehaald omdat het een onveilige situatie was.

Het is een vreselijk verdrietig gedoe daar. Samen mooi weer spelen voor de camera maar ondertussen...

Ik ben de serie naar aanleiding van jouw eerdere posts gaan kijken dus had inderdaad al wat achtergrond info.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 23:55

fleurtjeuh schreef:
Zwanen daarintegen zijn ontzettend monogaam.
En mensen zijn vreselijk vergelijkbaar met vogels.

Penguins daarintegen hebben soms zelfs homo paartjes die een ei adopteren.

Laten we dan naar zoogdieren kijken
Merries voeden tenminste hun eigen kinderen op, maar een hengst gaat over alle merries heen als ze de kans krijgen.
Ander zoogdier dan
Beren! Leuk en fluffy, maar niet erg aaibaar. Moeders zorgen goed voor hun kinderen, maar vaders zijn nergens te bekennen.
Vooruit, nog een ander zoogdier
Lief en leuk huisdier, maar again zijn de vaders niet echt aanwezig en zelfs de sex gaat niet zachtaardig.

Geef mij maar zeepaardjes.
Vrouwtje doneert haar eitjes aan de toekomstige vader. Papa is zwanger en voedt ze op :')

Prima geregeld.

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 00:06

corinep schreef:
Urbanus schreef:

Ik ben de serie naar aanleiding van jouw eerdere posts gaan kijken dus had inderdaad al wat achtergrond info.

Beetje off-topic dit, maar inderdaad ook naar aanleiding van de posts gekeken. Bijna elke keer dat ze aan het woord komt vertelt ze met tranen in de ogen hoe graag dat ze dit werk doet... werd er helemaal naar van.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 07:44

fleurtjeuh schreef:

Ik ken wel katten stellen waar papa wel aanwezig was (die moest nog gecastreerd worden namelijk, en ze waren wat te laat) en die vond de kittens vreselijk leuk en voedde ze ook op.

't Is omdat papa vaak ander personeel in een ander kasteel heeft dat hij zijn kinderen niet opvoedt, maar katers voeden echt wel op als het zo uitkomt. Hij en mama vonden elkaar ook nog steeds heel lief.

Qimm

Re: Gigolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 08:04

Ach en met een beetje pech wordt je als man opgegeten naderhand, das wel een heel korte carrière...

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 08:54

Qimm schreef:
Ach en met een beetje pech wordt je als man opgegeten naderhand, das wel een heel korte carrière...

Bij spinnen schijnt dat zo te zijn ja.Dat is om eiwitten te krijgen voor de kleintjes die geboren gaan worden.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 09:33

Leken wij niet het meeste op de Bobobo's? Waar de vrouwtjes de baas zijn en met alle mannetjes in de groep paren en ze dus niet weten van wie de nakomelingen zijn :=

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 10:28

Hahaha _O-

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 10:37

anjali schreef:
Qimm schreef:

Bij spinnen schijnt dat zo te zijn ja.Dat is om eiwitten te krijgen voor de kleintjes die geboren gaan worden.

Er zijn ander genoeg mannetjes die gewoon wegkomen.
Een spin kan zelfs meerdere eizakken maken van 1 en dezelfde vader.

Niks niet eiwitten.
Gewoon aard van het beestje.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:08

Onali schreef:
Qimm schreef:

Gewoon aard van het beestje.

Zo zie je maar weer; van valse wijven, moet je verre blijven :P

We hoeven niet naar de dierenwereld te kijken voor een schier onbeperkt breed pallet aan verschillende samenlevingvormen in de verschillende culturen. De mens heeft meer verscheidenheid aan amenlevingsvormen dan er in de rest van de dierenwereld te vinden is.
Een pre christen missie anthropologisch overzicht maakt je snel duidelijk dat monogame gezinsstructuur een minderheid was en daarbinnen sexclusieve monogamie geen absolute meerderheid.
Ons weesterse model is slechts één en wel bijhoorlijk intolerante vanuit religie gedicteerde vorm.

@Bonobo model; prima _/-\o_
Schreef ik al eerder.
Zijn ook culturele voorbeelden genoeg van in recente historie.

Helaas leven we nu in een hypocriet model. Tis wat het is en +:)+ als een vrouw voor kwaliteitssex een profi inhuurt. Omdat je het waard bent :)*
Dichterbij het Bonobo model komen we niet met de normen over samenleven/sex* van het christendom zelfs in de wét verweven.

Morgen is het weer vijdag dames; weekeinde. Farpe diem *\%/* (bb)

* voor wie die niet :)* ; tot 10 maanden (of zo) na echtscheiding is de echtgenoot automatisch de wettelijke vader van een kind van de vrouw.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:34

Ik kan hier werkelijk geen touw aan vastknopen :=

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:50

corinep schreef:
Leken wij niet het meeste op de Bobobo's? Waar de vrouwtjes de baas zijn en met alle mannetjes in de groep paren en ze dus niet weten van wie de nakomelingen zijn :=

Ik hoop dat de Bonobo's weten dat de apenpokken zich flink aan het verspreiden zijn. :+

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:20

Suzanne F. schreef:
superpony schreef:
Hoezo krijgen mannen er een andere kijk op liefde en sex?

Dat zou raar zijn, gezien hoeveel mannen naar sexwerkers gaan en of vreemd gaan, lekker de beest uithangen en toch redelijk normaal blijven.

Of is het omdat ze dan meer willen experimenteren? Dan willen de meeste vrouwen dus recht toe, recht aan sex en mag een man vooral niet iets anders proberen.

En echt niet alle sexwerkers, dames staan open voor extreme dingen. Ze hebben ook veel trucjes om mannen tot hoogtepunten te laten komen en niet all the way te hoeven gaan bij elke man. OOk al denken mannen van wel.

Veel zal grootspraak van de mannen zijn, want de sexwerkers die ik altijd als klant heb gehad waren niet zo onder de indruk van de mannen.

Hoe kan je nou All the way faken? Of zijn die mannen gehandicapt? Hij gaat erin of hij gaat er niet in toch?

En ik kan me voorstellen dat als je als man graag iets anders doet dan de gangbare dingen dat je dan daarvoor een prostituée zoekt, en dat zal voor vrouwen misschien ook gelden. Al zijn mannen vaker voor extremere dingen in dan vrouwen denk ik.

Ik heb weleens wat trucjes gehoord. Het lukt ze vast niet altijd, maar regelmatig kunnen ze dat bij mannen die echt op springen staan bijvoorbeeld.
Veel dames zijn zo ervaren dat ze precies weten, wie wat waar en hoe.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:33

Mars schreef:

Something something monogamy bad!!!
:=

Naar menselijke geslachtsdelen en andere biologische kenmerken gekeken heeft mens trouwens natuurlijke aanleg voor monogamie https://www.irishtimes.com/news/science/are-humans-naturally-monogamous-or-polygamous-1.3643373. Niet onlogisch gezien we als diersoort echt waardeloos zijn in voortplanten :+

Wat niet wil zeggen dat het niet anders kan voor wie het lust :P alleen dat er heel wat meer onderbouwing voor monogamie te vinden is dan alleen hypocrisie en onderdrukking.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:37

O, dus als ik het goed begrijp heeft Huertecilla het gewoon over vasthouden en loslaten zolang het maar met consent van alle partijen is?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 13:37

Fly_high schreef:
Mars schreef:

Something something monogamy bad!!!
:=

Naar menselijke geslachtsdelen en andere biologische kenmerken gekeken heeft mens trouwens natuurlijke aanleg voor monogamie https://www.irishtimes.com/news/science/are-humans-naturally-monogamous-or-polygamous-1.3643373. Niet onlogisch gezien we als diersoort echt waardeloos zijn in voortplanten :+

Wat niet wil zeggen dat het niet anders kan voor wie het lust :P alleen dat er heel wat meer onderbouwing voor monogamie te vinden is dan alleen hypocrisie en onderdrukking.

Bedankt voor de heel interessante link.Hier is nog veel meer over te zeggen dan in dit tamelijk korte artikel staat.Als land met een problemengevend vrouwentekort wordt alleen China genoemd maar in India is het ook zo.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 13:45

Omdat je daar als vrouw zijnde niks waard bent.
Toen in China het 1 kindgezin gold werden meisjes van de hand gedaan.

Hebben ze helemaal aan henzelf te danken als er nu een vrouwtekort is.

Een vrouw is geen fokfabriek.