Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Needje schreef:In praktijk betekent dat dat mensen die de hele dag geen reet doen en gewoon een auto hebben staan die ze af en toe pakken deze op alle parkeerplekken dicht bij huis staan en de hardwerkende mensen die de auto's daadwerkelijk veel gebruiken/nodig hebben ver weg moeten parkeren.
Terwijl ik denk, als je je auto toch amper gebruikt kan je m ook wel iets verder weg zetten.
Wat een aanname. Hoe weet jij dit?
Needje schreef:Iemand die invalide is kan gelukkig een parkeerplaats aanvragen.
Had laatst mn fiets netjes in het toegewezen parkeervak geplaatst, had iemand hem opgetild, ernaast gezet en zn eigen fiets op mijn plek gezet. Gevolg: gemeente heeft mijn fiets afgevoerd, want die stond niet in het vak.

Ceffyl schreef:Met alle fietsparkeerterreur in Den Haag loop ik bijna alles tegenwoordigHad laatst mn fiets netjes in het toegewezen parkeervak geplaatst, had iemand hem opgetild, ernaast gezet en zn eigen fiets op mijn plek gezet. Gevolg: gemeente heeft mijn fiets afgevoerd, want die stond niet in het vak.
Moraal van het verhaal: mensen zijn beesten als het op parkeren aankomt, om welk voertuig het ook gaat
chanicha schreef:Needje schreef:Iemand die invalide is kan gelukkig een parkeerplaats aanvragen.
Heb je je eigen weleens daarin verdiept dan, weet je wat de kosten daarvan zijn?
Zo makkelijk oordelen vanaf je pc
rien10 schreef:En van mij mogen de oude buren hun auto heel de dag in de straat parkeren, zonder dagelijks te gebruiken. Dat hoeft niet een straat verderop. Beetje respect en mededogen met ouderen wordt je niet minder van.
Needje schreef:Iemand die invalide is kan gelukkig een parkeerplaats aanvragen.
Exitium schreef:Needje schreef:Iemand die invalide is kan gelukkig een parkeerplaats aanvragen.
Iemand die niet ver kan lopen is niet per definitie invalide.