Maartje1990 schreef:Ik zou contact opnemen met de wijkagent, die kunnen een "stop gesprek" met mw houden.
Dit idd.
En wat vond je vriend van de laatste ontwikkelingen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Poeh hee...heeft die controleur een foto gemaakt van je ontbijt...? Je collega controleurs piesen toch in hun broek van het lachen als je laat zien dat je dit aantrof op een adres waar dieren verwaarloosd zouden worden
Hopelijk is vriend nu ook op het punt dat er wat moet gebeuren. Wel echt SUPER fijn dat directe buren er niet in mee gaan
candalisa schreef:Kunnen we niet alle vervelende buren in 1 straat zetten en kijken wie wie weg jaagt?
Pfff het vreet energie. Mijn vriend blijft een beetje onder de radar hij zegt wel van alles maar wilt niet naar haar toe of spreekt haar niet op haar gedrag aan. Ik moest van hem ook geen brief schrijven maar ik ben degene die steeds aangesproken wordt door haar. Ik wil de andere buren wel laten weten dat wij echt balen van het feit dat hun erbij worden betrokken en dat we willen dat zij stopt maar het zal nooit veranderen want al zouden er geen honden zijn is het de bbq en anders het zwembad alleen over de honden probeert ze wel een standpunt te creëren.
Ik ga morgen toch even onderzoeken wat ik kan doen omtrent haar gedrag want het wordt echt steeds gekker…
BrankaZ schreef:Ik heb ook een partner die de lieve vrede graag bewaard, maar als hij merkt dat bepaald gedrag schadelijk is voor mij of b.v. onze dieren dan is hij heel duidelijk. Gelukkig want als ik het zo lees geeft jouw vriend onbedoeld de buurvrouw vrij spel wat jou betreft en jij hebt wat meer steun echt nodig.
Ik denk dat eens informeren bij de wijkagent wel goed is. Die hoeft niet meteen in te grijpen, maar je kan wel vragen wat er voor mogelijkheden zijn om de buurvrouw duidelijk te maken wat haar plek is en dat ze zich met haar eigen leven heeft te bemoeien in plaats van dat van jou.
En ik denk dat de inspecteur van de dierenbescherming zelden zulke goed verzorgde honden heeft gezien. Als er weer een melding komt gaat er bij hem vast wel een belletje rinkelen dat het deze keer heel onterecht was.
DuoPenotti schreef:Ik zou niks schrijven...
Niet naar de vervelende buurvrouw. Niet naar de rest.
Wijk agent en daar eens kijken wat er uit gaat komen.
Voor de rest goededag knikken en meer niet.
marleen_usar schreef:Meester frank Visser kan misschien helpen.