Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Ja dat las ik eerder ook in dit topic, maar ik kan in de app nergens vinden dat ik het bij het afrekenen bij een filiaal wil laten bezorgen![]()
Iemand een idee?
onpaard schreef:Wij vinden de Duitse verse broden ook heerlijk.
Weet iemand waar je het beste Whiskas kattenvoer kunt kopen in Duitsland? En is het goedkoper dan in Nederland? Onze ene kat is nogal fan van Whiskas.
Siesjuh schreef:De Lidl in Duitsland is echt duur geworden, eigenlijk al sinds ze die helemaal vernieuwd hebben. En nu met de stijgende prijzen helemaal. Je kunt beter naar de Netto, daar haal je nog wel een komkommer voor 75 cent en hebben ook goede aanbiedingen. Ik was bij de Kaufland van de week 80 cent kwijt voor een komkommer geloof ik en die waren niet in de aanbieding. Zalm is inderdaad ook duur geworden, dat zijn die pakjes van 200gr denk ik? Daar betaalde ik bij de Kaufland van de week 4,89€ voor. Ik weet nog dat ze 2,99€ waren
Siesjuh schreef:Ik vind juist de groente en fruit helemaal niet duurder als in Nederland, maar dan moet ik ook eerlijk zeggen dat ik daar alleen bij de Jumbo of AH kom vanwege het assortiment. Maar ik betaal hier echt geen 3€ voor een kleine bloemkool.
Schuur_ schreef:Weet er iemand hoe het zit met die sodastream vullingen? Ik heb nu 2 originele cilinders en wisselde ze altijd bij de AH maar dat wil ik niet meer. Als ik dan 1x per 2 maanden naar duitsland ga kan ik ze net zo goed daar wisselen (en vlees, DM en alcohol inslaan).
Kan ik mijn originele sodastream cilinders gewoon hier inleveren voor statiegeld en dan nieuwe kopen in duitsland?