Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Muronia schreef:Haha nou jullie komen wel met ideeën zeg! Ik heb geen ambities om naakt rond te flaneren, maar ik zie helemaal voor me hoe geschokt ze zouden zijn.
Ik ga maandag de gemeente nog maar eens de kans geven om het op te lossen en als er daar weer niks gebeurt, dan ga ik me verder verdiepen in een aangifte wegens laster. Gisteren kwam de tweede melding van augustus alweer binnen. Ik maak braaf overal print screens van.
rien10 schreef:Ik kom een week logeren en neem mijn (helaas super brave, zachtaardige en stille) hondje mee. Ik ga zonder BH, in laag uitgesneden naveltruitjes, voorover gebukt onkruid trekken. Iedere keer als ik ze zie roep ik “kijk Muronia, daar heb je weer zo’n kreng”. Onkruid dus hè?Dan eet ik luid smekend iets. Ik boer, krab als een tokkie af en toe in mijn kruis en als de wind hun kant op staat blow ik me helemaal suf.
Verder iemand nog ideeën ?
rien10 schreef:Ik kom een week logeren en neem mijn (helaas super brave, zachtaardige en stille) hondje mee. Ik ga zonder BH, in laag uitgesneden naveltruitjes, voorover gebukt onkruid trekken. Iedere keer als ik ze zie roep ik “kijk Muronia, daar heb je weer zo’n kreng”. Onkruid dus hè?Dan eet ik luid smekend iets. Ik boer, krab als een tokkie af en toe in mijn kruis en als de wind hun kant op staat blow ik me helemaal suf.
Verder iemand nog ideeën ?
LuckyLuna schreef:Gewoon volledig uit nieuwsgierigheid. Wat voor meldingen maken ze momenteel dan?
Maflinger_S schreef:Ik begrijp je redenering maar als jij weet dat alles altijd in orde is dan hoef je je toch niet een hoepeltje te schrikken als ze ineens weer op de stoep staan? Zo te lezen maak je het jezelf nu iets te moeilijk.
Alles wat aandacht krijgt groeit. Als jij niet meer of veel minder op de app kijkt, heeft het misschien veel minder invloed op je dagelijks leven.