Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PineApple schreef:Wij hadden gisteren bezoek. Ik wist dat hij waarschijnlijk zou blijven eten, dus genoeg in huis gehaald.
Vervolgens voorgesteld dat we de BBQ aan zouden steken en of mijn vriend en het bezoek dan samen boodschappen zouden doen. Ik zou dan de hond wel uitlaten.
Heb mooi een middagdutje gedaan en de hond even kort laten plassen
Forcalquier schreef:Ik heb dashcam beelden (gevaarlijk pestgedrag) doorgestuurd naar de Duitse politie en gister bevestiging gehad dat ze het hoog opnemen.
Ik voel mij nu al 2 dagen euforisch en zou nu eigenlijk onzichtbaar bij die knakker op de bank willen zitten
s1993 schreef:prompter schreef:Ik heb gisteren tegen een joch van een jaar of 4, die de hele supermarkt bij elkaar aan het gillen was temidden van zijn familie, gesist dat hij zijn kop dicht moest houden. Het hielp wel
Haha ik vind dit een goeie biecht en waarschijnlijk was de hele supermarkt je dankbaarDat gegil is zo ontzettend irritant!
BaileyMix schreef:DaysOfAutumn schreef:Ja ik ga even nadenken als ik nuchter ben over hoe ik over mijn biecht kan vertellen zonder dat ik hier mijn anonimiteit verlieswant we zijn echt problematisch en hoe dit ontstaan is ook. En ik wil ook gewoon de studiepunten van m’n stage nog haha. Het is ook al langer dan die 2 jaar een ding maar daarvoor was het knipperlicht omdat het niet zo slim is wat we doen. Maar ja.
Seks op de uni houdt je relatie in elk geval wel spannend.
![]()
Same hier! Het is zo fout, en geen idee waarom de aantrekking zo groot is...Maar het is zo lekker. En wel echt een biecht want ik ben altijd zo vervelend principieel, en dit is zo onethisch, en ik kan er niet mee stoppen