Spenk schreef:Maar je wilt thuiswerken maar ook niet stoppen met werken want je wil weg van huis want de hele dag bij je kind vindt je te zwaar?
Wat wil je dan nu wel precies? Want ik begrijp dat naar kantoor gaan geen probleem is zolang je kind niet ziek is ? En als die wel ziek is wil je thuis kunnen werken? Dat kan dan toch wel af te spreken zijn. Zolang dat niet wekelijks gebeurt dat die ziek is.
Of wil je gewoon permanent thuiswerken? Maar dan niet je kind thuis hebben maar wel naar de opvang doen?
Nee! Ik wil liever naar kantoor! Hahaha. Maar soms gaat dat dus niet, omdat we omhoog zitten met een ziek kind, opvang dicht, Corona, een oma die dood gaat. En dan wil ik dus thuis kunnen werken, zodat ik wel gewoon mijn werk kan doen. Ik kan mijn werk heel goed thuis doen. Alleen mijn leidinggevende wil dus, ongeacht omstandigheden, 3 dagen per week kantoor. En dat vind ik prima. Daar kan ik gelukkig het meeste van de tijd aan voldoen, maar niet altijd. En dat komt de laatste tijd ook wat vaker voor dan ik zelf zou willen. Maar soms is het niet helemaal anders gezien de omstandigheden.