Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 14:26

Een strontvlieg!
Beest vloog tijdens een zeer vlotte buitenrit zo mijn mond in omdat ik gigantisch aan het lachen was.
Toen mijn paard een vreugdebok gaf klapte mijn kiezen op elkaar en daar zat ie tussen.
Ik kan je vertellen dat je die smaak nooit meer vergeet....heb een flinke tijd naast mijn paard staan kokhalzen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 14:26

Forcalquier schreef:
Een strontvlieg!
Beest vloog tijdens een zeer vlotte buitenrit zo mijn mond in omdat ik gigantisch aan het lachen was.
Toen mijn paard een vreugdebok gaf klapte mijn kiezen op elkaar en daar zat ie tussen.
Ik kan je vertellen dat je die smaak nooit meer vergeet....heb een flinke tijd naast mijn paard staan kokhalzen.

Dit is echt mijn nachtmerrie.. -O- Het gevoel van dat zo'n beestje tussen je kiezen 'knapt'. :r :r :r

Anoniem

Re: Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 16:48

Dat er bij je derde ei in de pan voor een omelet een rot kuikentje uitkomt :r . Heb wel een half uur staan kokhalzen buiten. En jarenlang geen ei meer gegeten.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 17:01

Een hondentaart…

Op een huwelijk was er een taartbuffet.
Iemand had een taart gemaakt voor de hond van het gelukkige paar en tja…

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 17:02

Ik sterf :') :') :')

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 17:17

Ik lees op een ander moment de eerste pagina’s terug heb net mijn brood op _O-
Maar het aller ergste wat ik ooit op heb was beschimmelde roomboter
Ik koop vaak die pakjes roomboter en als ik het uit de koelkast haal is het niet te smeren dus gebruik ik een kaasschaaf om plakjes boter te snijden. Ik op mijn brood kopje koffie erbij heerlijk buiten op de stoel van het zonnetje genieten neem een hap en slik het heeeeeel snel door bah bah toen zag ik dat er hele vieze groene plekken door de boter zaten. De smaak is niet uit te leggen maar brrrrr.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 20:47

Urbanus schreef:
Ik sterf :') :') :')

Ik zit heel hard te lachen in de trein, mensen kijken me stom aan. :')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 08:18

Jaaaaaren geleden, mijn broer en ik zaten nog op de basisschool.
Op vakantie in Spanje en mochten later eten aangezien we in het zwembad waren.
Met grote honger naar de eetzaal, er lag vlees wat er goed uitzag. Ik een stuk op bord geplempt en dacht een heerlijk stuk vlees naar binnen te werken..... was het lever. Wat een teleurstelling.
Zelfde vakantie dacht ik druiven te hebben opgeschept, nog een teleurstelling, het waren olijven. :')

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 21:10

Ik begon vanochtend fanatiek te kauwen op een nog ingepakt paaseitje.
Daarna lekker het aluminiumfolie tussen mijn tanden vandaan peuteren tegenover een volle klas pubers.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 23:30

N4N4 schreef:
Hannanas schreef:
Boterham met kaas en die boterham was aan de binnenkant blijkbaar blauw en groen beschimmeld.
Ik nam een hap van de boterham en proefde allemaal stroeve aarde achtige stof… :7

Getver zeg !

Mijn man en ik zijn beiden flink ziek geweest van beschimmeld brood. We moesten invallen voor een collega. Het werk liep uit, kregen trek en trokken een kast open. We vonden een half brood en kwamen er pas na een aantal sneetjes achter dat de laatste boterhammen groen waren. 's Nachts flink hoge koorts, overgeven en diarree. Allebei. Nooooooooit meer broodproducten voor ons, waarvan we niet weten wanneer het gekocht is.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 23:46

Maar dat zie je toch als je brood smeert? Ik snap dat niet :)

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 00:02

Droge witte wijn… Ik dronk nooit alcohol, hoog uit eens appelcider of zo, en toen ik aan mijn studie begon hadden we een etentje en bij het dessert kreeg iedereen een wijntje, dus ik ook. Je schijnt beter met zoete wijn te kunnen beginnen, en ik snap nu waarom. Inmiddels lust ik best veel soorten wijn, maar de ervaring van droge witte wijn in combinatie met een Brownie zorg dat ik nog steeds geen droge witte wijn lust.

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 01:49

Mijn vader at ooit eens een Zeeuwse bolus en kwam daarin iets roods tegen met grijs pluis/harig iets. Hij dacht dat er een muis in zijn bolus zat en is bijna over zijn nek gegaan.

Leuk detail is dat hij zijn mond ging spoelen met mondwater in de badkamer en dat wij (zus, moeder en ik) hem hoorden kokhalzen. Stiekem moesten wij erg lachen. Mijn moeder prentte ons in dat we absoluut niet mochten lachen als hij weer in de woonkamer zou verschijnen, "want het is echt heel zielig".
Op het moment dat hij de kamer in kwam zaten mijn zus en ik met een stalen gezicht te kijken. En wie barstte er in lachen uit? Juist... Moeders... "ik vind het echt heel erg!" riep ze er nog bij. Haha. Hier wordt ze nog regelmatig aan herinnerd.

Uiteindelijk is er een busje gekomen met een onderzoeker van de (ik denk) NVWA om de bolus te onderzoeken. Het bleek een schuurspons te zijn. Geen muis.
Maar alsnog ranzig natuurlijk :+ wel een mooi verhaal voor op verjaardagen.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 21:27

Wij dronken zondagochtend bij het ontbijt wel eens vers geperste sinasappelsap. We hadden een flinke lading geperst, want de sinasappels moesten op omdat ze er al even lagen. Na een paar goeie slokken te hebben genomen, staarde ik per toeval naar mijn glas.. Mijn sinasappelsap zat he-le-maal vol met kleine witte wormpjes... die bewogen %) Voor mij dus geen sinasappels meer die al eventjes liggen.... :P

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 21:34

Per abuis eens gefruite uitjes in plaats van cruesli in mijn yoghurt gedaan. De potten waren identiek, en ik zag direct wat ik had fout gedaan, maar dacht: 'ach, dat kan ik wel opeten'. Niet dus, was echt erg vies.

Evenals het glas met een door mijzelf gemaakte marinademix van sojasaus, peper, knoflook en zout, terwijl ik de rode wijn verwachtte die in een identiek glas zat. Of het gummetje waarin ik beet terwijl ik dacht het stukje chocolade te ten dat ernaast lag, of het verfwater wat ik dronk in plaats van koffie... ach ja :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 22:19

Billy schreef:
Maar dat zie je toch als je brood smeert? Ik snap dat niet :)

Nee ... als aan één kant de boterhammen groen zijn (vanwege vocht / zon), zit de schimmel door het hele brood heen, maar zie je dat vaak nog niet aan de andere kant.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 09:00

Nou net iets vies op, er zitten noten in mijn muesli. Ik dacht ik eet vast 1 amandel, lekker. Nou echt :r deze was niet goed, en heel bitter. Nog nooit eerder mee gemaakt. Echt zo vies.

En getver, gebakken uitjes in je yoghurt ipv muesli. Dat lijkt me ook een bizarre ervaring.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 09:25

Ik heb wel ooit aardbeien yoghi willen drinken maar het bleek framboos te zijn.. dat is ook zo vies.. je hoofd denkt dan echt dat het helemaal bedorven is omdat je een andere smaak verwacht :+

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 11:50

Ik wilde van de week mijn koude thee achterover slaan om daarna die beker te vullen met cola.

Mijn hoofd sloeg een deel over en bleef hangen op achteroverslaan cola.
Dat ging bij mijn smaakpapillen ook niet helemaal zoals gepland.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 12:10

Annem84 schreef:
Heb ooit met flink dorst een half glas bedorven melk met klontjes achterover gedronken voor ik daadwerkelijk de smaak begon te proeven..

Drink sindsdien alleen maar pakjes melk met een rietje. Of ongeopende pakken.

Pak dubbelfris hier die ook niet al te best meer was :+ Ik heb wel direct afgeleerd om rechtstreeks uit een pak te drinken }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 22:36

Ik wou koffie drinken en greep de verkeerde tas. Daarin was mijn dochter al de hele tijd haar verfborstels in aan het uitspoelen. Stom ook dat ik mijn koffie daar vlak naast had gezet.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 22:51

Een slok uit de beker met waterverf water ipv zijn glas drinken. :(