Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:BloemBloem schreef:Waar ik stiekem nog het meeste om moet lachen is dat we eindelijk
weer wat langer van de horeca kunnen genieten en de corona en soort van aan zijn
einde is we meerdere stormen om onze oren krijgen
Hahahha ja![]()
Mogen we eindelijk wat, moeten we weer allemaal naar binnen.
xYaartje schreef:Hier voorspellen ze windkracht 7 waar ik woon. Daar kan ik mee leven, maar alsnog pittig. Denk dat de echte echte storm vooral aan de kust is?
Appeltje_1 schreef:Hier ook. (Den Haag)
Kat loopt nog buiten. Dat was niet de bedoeling hoor. Maar die was tijdens het opruimen buiten naar buiten geglipt![]()
Ik hoop dat hij zo weer binnenkomt
Onali schreef:Jessix schreef:De wind trek hier, Utrechtse heuvelrug, nu wat meer aan. Vanaf 16.00 uur zou het windkracht 8 worden. De paarden staan nog buiten nu. De stallen zijn wel al klaar dus ze kunnen er zo in. Ik sluit ze denk ik wel op.
Hier in Rhenen waait het wat hard, maar daar is ook alles mee gezegd.
friezenfan2 schreef:De nos linkt in hun liveblog naar deze youtube stream. Ik denk zo maar dat ik weet wat ik vandaag ga kijken. Lekker met een typisch Brits accent.
https://www.youtube.com/watch?v=vPQh1FrbOc0
Deze piloten zijn echt geweldig dat ze met dit weer die vliegtuigen aan de grond zetten.
Appeltje_1 schreef:Hier ook. (Den Haag)
Kat loopt nog buiten. Dat was niet de bedoeling hoor. Maar die was tijdens het opruimen buiten naar buiten geglipt![]()
Citaat:Laat u vandaag nog vaccineren tegen stormschade. U wilt toch niet dat uw bloempot wegwaait? U doet dit voor de schutting van een ander. Alleen samen krijgen we windkracht-19 onder controle
Telpeva schreef:xYaartje schreef:Hier voorspellen ze windkracht 7 waar ik woon. Daar kan ik mee leven, maar alsnog pittig. Denk dat de echte echte storm vooral aan de kust is?
Hier aan de kust, hemelsbreed zit ik zo'n 500 meter van de haven, en 1700 meter van het strand vandaan. Hier begon het vanaf 07:00 vanochtend windkracht 6, vanaf 10:00 vanochtend windkracht 7, momenteel zitten we hier nog nèt onder windkracht 8.
Windstoten begonnen hier vanochtend met windkracht 7, Na 10 uur windstoten van windkracht 8, na 12:00 windstoten met windkracht 9 en nu momenteel windstoten met windkracht 10.
En het is nog geen 14:00dus ik ben benieuwd. Ik heb net nog een laatste rondje door de tuin gelopen om te controleren, heel de ochtend heb ik timmergeluiden gehoord van andere locals die hun spullen nog verstevigden. Nu zit iedereen inmiddels wel binnen geloof ik, ik hoor tenminste niks meer.
Sabri schreef:Appeltje_1 schreef:Hier ook. (Den Haag)
Ha nog meer mensen in Den Haag!!![]()
Oei probeer je kat te zoeken voor het echt los gaat! Misschien met brokjes rammelen en kijken of je hem kunt lokken. De dierenambulance krijgt nu veel meer meldingen te verwerken van dieren in problemen. Hopelijk is ie gauw binnen.
@friezemfan2 dank voor de link!