Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:05

F_Orumster schreef:
Winged schreef:
@F_Orumster: wij zitten in dezelfde vijver te vissen :)) Huilen in deze omgeving :))

Er zit geregeld een Duitser in mn vangnet en daar zit soms wel wat leuks tussen. Heb jij die smaak al geprobeerd? :D

Daar is de taal soms toch een dingetje. Ik kan het prima verstaan en toch ook wel enigszins praten/schrijven. Maar jee, wat is Duits een onaantrekkelijke taal. Ik droog er spontaan van op. -O-

hagelslag

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:07

Ach kom, es kann doch sau geil sein *\o/* _O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:10

Ik vind de Nederlandse taal vergelijkbaar in het gehoor liggen :+ Dat is een weinig charmantere taal.
Ik vind Duits trouwens best leuk, hangt wel van het accent af, ook die hebben zachter varianten. En het accent in het Engels vind ik wel schattig en dat zullen ze met mij moeten doen :D

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:10

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:12

Exitium schreef:
[ Video ]

Neeeeeee die had ik eindelijk verbannen uit mijn hoofd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:13

Hier ook vaak Duitsers, ik kan daar niks mee :+

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:16

hagelslag schreef:
Exitium schreef:
[ Video ]

Neeeeeee Nein mann, die had ik eindelijk verbannen uit mijn hoofd

Fixed :')

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:20

Exitium schreef:
[ Video ]

Ennnn bedankt _O- _O-

@hagelslag, nee sorry.. ich kan dar leider gar nichts mit :\
Doe dan maar zo'n zwoel Frans accentje. Of van dat "proper posh British' geklets <3

Ook een afknapper trouwens: Limburgs. En dat terwijl ik dus gewoon zelf uit Limburg afkomstig ben :')

Vallen jullie niet op een bepaald accent?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:22

Ohja, van een Brit ga ik ook zeker glijden. Of beter nog een Schot. Maar Vlaams vind ik ook leuk. Eigenlijk heel veel talen en accenten behalve die van vlakbij wat @assie ook heeft denk ik. Al kan ik Limburgs en Brabants minder serieus nemen door de carnavals knallers vrees ik :D

Ik ben erg gesteld op een Duitse vriendin dus wellicht beïnvloed dat dat ik Duits wel kan waarderen, al spreken we Engels want daar hoeven we beiden niet over na te denken.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 23:25

Oja... Schots <3 .
Al zit er dan wel echt veel verschil tussen glasgow-schots(nay) of Inverness-schots(yay) bijvoorbeeld.
En als ze echt Gaelic-schots gaan, dan zit er niets anders op dan maar gewoon Smile&Nod. Of ze op een andere manier stil krijgen <<)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 01:16

Ik weet niet, op papier klinken Britten heel leuk totdat je in Londen woont en ontdekt dat orthodontie daar nog niet ontdekt is. Wat een wildgroei aan gebitten daar zeg.

En ze zijn ook allemaal 1,60.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 08:52

Woon ik met 35km te ver van de grens om nooit Duitsers te krijgen? Ik heb dat maar 1 keer gehad.

Ik wil geen profielen in het Engels, die gaan altijd direct aan de kant.
Misschien moet ik gewoon het weer activeren en dan ook er in zetten van ben je op zoek naar alleen seks, sla mij maar over. Heb je geen baan, sla mij ook maar over. Heb je geen auto omdat je denkt dat alles op de fiets of brommer kan, sla mij maar over. Kun je nooit zonder kinderen weg, sla mij maar over. Dan zal een bepaalde hoeveelheid mannen hopelijk niet meer reageren. Want die tref ik steeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 09:15

germie schreef:
Woon ik met 35km te ver van de grens om nooit Duitsers te krijgen? Ik heb dat maar 1 keer gehad.

Misschien moet ik gewoon het weer activeren en dan ook er in zetten van ben je op zoek naar alleen seks, sla mij maar over. Heb je geen baan, sla mij ook maar over. Heb je geen auto omdat je denkt dat alles op de fiets of brommer kan, sla mij maar over. Kun je nooit zonder kinderen weg, sla mij maar over. Dan zal een bepaalde hoeveelheid mannen hopelijk niet meer reageren. Want die tref ik steeds.

Zulke negatieve profielen gaan bij mij ook naar links :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 09:22

Ik woon hemelsbreed 40km van de grens, Mijn actieradius staat op 50km maar ik krijg geregeld mannen van verder ertussen, kan natuurlijk zijn dat ze die dag dichterbij zijn geweest.

Urbanus schreef:
Ik weet niet, op papier klinken Britten heel leuk totdat je in Londen woont en ontdekt dat orthodontie daar nog niet ontdekt is. Wat een wildgroei aan gebitten daar zeg.

De grapjes over Britten en branden zijn er niet voor niets :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:36

germie schreef:

Ik denk dat er weinig matches overblijven zo :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:50

F_Orumster schreef:
Ik woon hemelsbreed 40km van de grens, Mijn actieradius staat op 50km maar ik krijg geregeld mannen van verder ertussen, kan natuurlijk zijn dat ze die dag dichterbij zijn geweest.

Urbanus schreef:

De grapjes over Britten en branden zijn er niet voor niets :D

Of zij hebben jou geliked en daarom komen ze voor in de rijtje

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 10:59

Exitium schreef:
[ Video ]

Oi, daar droog je toch spontaan van op := Wel goede veters, die heb ik ook in mijn festival schoenen (als die het na 2 jaar nog doen :') ).

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 11:00

Ah, komt dat zo, dat klinkt wel logisch ja.

Branden hierboven moest natuurlijk tanden zijn.

germie schreef:

Je streept wel veel weg. Ik vind engelse profielen geen probleem maar het maakt wel verschil of het een 'kijk mij eens even expat zijn en iedereen die in zijn eigen land blijft is een sufkut' types of gewoon mensen die hier zijn omdat ze hun ambities volgen of andere redenen. Ik zit zelf nogal in een internationale multiculti omgeving dus ik ben er erg aan gewend geraakt.

Kinderen is een lastige, als het er 3 zijn is het sowieso naar links, bij 1 zit het in mn twijfelzone. Maar het hangt er vanaf of ik een relatiepet of een date voor de lol pet op heb.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 11:57

Het verschilt een beetje. Op een bepaalde leeftijd is kinderen bijna standaard dus de spoeling wordt wel heel dun als je dat uitsluit. Als er een kind of kinderen zijn kan ik daar op zich wel mee leven. Al is het liever niet natuurlijk ;) maar als een man op een dating app begint met trotse papa… en al zijn beschikbare letters gebruikt voor het beschrijven van z’n kinderen dan is dat echt een no go. Ik date met de man, de kinderen krijg je erbij. Als de man zichzelf niemand vindt en de kinderen naar voren schuift houdt het voor mij op. Naast papa ben je ook gewoon nog een persoon toch?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 12:02

Ja daar krijg ik ook jeuk van. Alsof je geen eigen bestaan meer hebt als je vader bent.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:13

hagelslag schreef:
Of zij hebben jou geliked en daarom komen ze voor in de rijtje

Haha nee, dit is nog voor het smartphone tijdperk.

Ik word oud.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:18

capopjekop schreef:
Ja daar krijg ik ook jeuk van. Alsof je geen eigen bestaan meer hebt als je vader bent.

Nou jeuk dat is inderdaad de goede benaming inderdaad.

Precies. Volgens mij ben je altijd nog jezelf en daar komt de “functie” vader of moeder bij. Als je zodra je ouder bent zelf niet meer “bestaat” lekker voorbeeld ben je dan voor je kinderen..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 13:23

Over accenten: Schots en Australisch graag :j En liefst een goede bos krullen. :))

En ja. Hier ook wel eenrijtje duitsers in de Tinder. Maar daar kan ik niks mee dus die gaan naar links (tenzij ze erg leuk lijken).

Ik wil geen voller, onsportief type. Sport zelf elke dag en kan absoluut niet stilzitten.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 14:41

OW Damn ligt het aan mij of is tegenwoordig het taalniveau zo ongelofelijk bedroevend? Of zit alles met enigszins niveau niet op tinder? Mijn God zeg de hoeveelheid taalfouten ongelofelijk… gewoon knap dat dat lukt gezien elke telefoon auto correct heeft..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 14:48

pluisje88 schreef:
OW Damn ligt het aan mij of is tegenwoordig het taalniveau zo ongelofelijk bedroevend? Of zit alles met enigszins niveau niet op tinder? Mijn God zeg de hoeveelheid taalfouten ongelofelijk… gewoon knap dat dat lukt gezien elke telefoon auto correct heeft..

Iemand die slecht Nederlands typt met wat spelfouten erin of dom overkomt, daar ben ik al snel klaar mee.
Klein spelfoutje kan gebeuren maar echt stomme spelfouten knap ik snel op af.